מחליף רכבים כל שנתיים [קיה פיקנטו],
קונה יד1, חודשיים על הכביש,פרטי-בלבד, קילומטראז' נמוך עד 1000,
תמיד יש מתחכמים שקונים לאישה בהפתעה רכב חדש מהניילונים,
לא טורחים לשאול לצרכיה,
הוא לא נוח לה ואז אני נכנס לתמונה.
בעניין הליסינג,
אכן זול יותר משמעותית אך יהיה קשה להיפטר,הריבית הזולה גרמה לכל מגרש שני לתת תנאי מימון מדהימים,
ככה שלכל משק בית שני יש רכב ליסינג 0ק"מ, לא פשוט להיפטר מהם לאחר שנה שנתיים.
גם בגלל היד וגם בגלל ש"ליסינג" זה מילה גסה.
מכיר מקרוב מס' אנשים שקנו רכבים כאלו ונכוו, מציע לעשות בדיקה חיצונית [!] לא משוחדת.
בעניין "טיפול ביבואן בלבד"
בקיה לדוגמא יש אחריות של 7 שנים אם מטפל בזמן.
גיליתי שיש הבדלים של 30-50 אחוז בין המוסכים של הרשת [חדרה מול נתניה ות"א],
כששאלתי את המנהל [חדרה] על מה ולמה, הרי השמן הוא אותו שמן והפילטר אותו פילטר,
אמרו לי ש"בחדרה המכונאים לא חוסכים ומקצועיים הרבה יותר".
לאחר מחקר "מעמיק" להפתעתי גיליתי שאם אתה מטפל במוסך
מורשה-כלשהו עדיין האחריות תקפה [חוק שיצא בשנים האחרונות ?].
בעניין ירידת ערך, לפחות 15%-20% בשנה הראשונה.
וגם יש את כל עניין האגרה+הנפצות כלשהן שהביטוח מפיל עליך [עלוקה/כספת וכו]
לעניות דעתי, בזבוז כסף.
מחליף רכבים כל שנתיים,
לראשונה בעשור האחרון, אני מתקשה למכור.
למען הסר ספק, כולם היו אותם רכבים, באותן התניות.
להערכתי בהחלט יש הצפה של השוק מליסינג וכל אחד מתמנף לו בקניית משפחתית בפריים מינוס שקר-כלשהו.
שווה לתת ישיבה על יד2 כמו שצריך כמה ימים, להתקין את handz ככה שתוכל לראות מי "לחוץ" ומוריד בהפרשים קבועים,
המציאה בוא תבוא.
בלי שום קשר, בהצלחה !
@
אביב ר