Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
תזכורת: This feature may not be available in some browsers.
אזהרה: פורום זה מיועד להחלפת דעות בין משקיעים חובבים בנושאים תאורטיים בלבד. חל איסור מוחלט על מתן ייעוץ השקעות פרטי. אין לראות בדיונים בפורום בבחינת יעוץ השקעות או תחליף לייעוץ פיננסי מקצועי המותאם אישית וספציפית למשקיע תוך התחשבות בנתוניו, צרכיו המיוחדים והאחרים, מצבו הכספי, נסיבותיו ומטרותיו. אין להסתמך או לפעול על פי הנאמר בפורום ללא קבלת יעוץ מקצועי אישי מבעל הרישיון המתאים, וכל הנוהג אחרת עושה זאת על אחריותו בלבד. האחריות לאמור בכל הודעה היא על מחבר/ת ההודעה בלבד.
חשבון מסחר באקסלנס טרייד: סנט למניה במסחר בארה"ב (מינימום $5 לעסקה), פטור מדמי טיפול לשנתיים, קורס במתנה ובונוס 100 ש"ח למצטרפים חדשים. להצטרפות דיגיטלית לחצו כאן.
שאלה מסקרנות:
אסטרטגיית ההשקעות שלך היא דיבידנדים?
או שהכוונה שלך לעד=עד הפרישה (השלב בו אדם מתכנן להיות ניזון מתיק ההשקעות)
או שמא אתה מחזיק מניות בשביל הכיף, האקסטרים, תחושת הבעלות, רצון לתמוך ב... וכיוצ"ב?
הבהרה: אני שואל מתוך הערכה וכבוד רב שאני רוחש לך, לא מתוך זלזול חלילה.
זאת תגובה צינית?
זה לא מדד-זאת חברה אחת, שרוב ההכנסה שלה בעבר נבע מפטנט אחד שהוא פג תוקף בימינו, שקועה בחקירות ובחובות, וממשיכה לשבור שיאים שליליים.
מילא אם היה כאן ערך כלשהו, אבל במצב של היום, הסיכוי שטבע תפשוט רגל ממשי.
עוד ברבור שחור או שניים, ויש מצב שזה נגמר.
נפילת מטוס של בואינג ממש לא שוות ערך למה שהולך עם החברה הזו.
נפילת מטוס זה עניין נקודתי במוצר אחד מיני רבים של בואינג, ולא בהכרח מרכזי (ההכנסות של בואינג די מפוזרות).
אם לשנייה נסתכל על טבע כחברה-היא פשוט כושלת. אני לא מבין מה אתם מוצאים בה.
הקופקסון היה הדלק של החברה-ופלח המרכזי של ההכנסות היה ממנו. ברגע שהפטנט נגמר ונכנסו מתחרים גנריים, הם גנבו נתח שוק ומאז טבע מדממת.
זה בנוסף לחקירות שהחלו עכשיו ולחובות מהרכישות הלא מוצלחות של החברה הזו.
*אנקדוטה מעניינת: התחלתי לעקוב אחרי מניית בואינג אחרי נפילת המטוס. היא ירדה לאיזור ה-370-360 דולר למיטב זכורני, לתקופה קצרה גם ל-340.
יודעת על כמה המניה היום, יותר מחודשיים אחרי נפילת המטוס? 355. איפה השיקום המדובר?