• התכנים בפורום אינם מהווים ייעוץ מקצועי מכל סוג, לרבות ייעוץ השקעות המתחשב בצרכיו המיוחדים של כל אדם.
    השימוש בפורום כפוף לתנאי השימוש. עצם השימוש בפורום מהווה הסכמה מלאה לתנאים אלה.

השקעה סולידית ובטוחה! (רמז; לא לכל הדתות..)

  • פותח הנושא פותח הנושא שולה ו.
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך
כן, זו דרך לקבל את ריבית השוק, פחות או יותר, כי שווקים יעילים, פחות או יותר, על כסף שאולי אין דרך אחרת להשקיע אותו באג"ח.
או לחילופין, כרטיס לוטו רציני
(ד"א, לא חושב שרוב הישראלים מבינים למי הכוונה)
 
(ד"א, לא חושב שרוב הישראלים מבינים למי הכוונה)
בפורום הזה? כשמטרילים "לא לכל הדתות"?
יש הרבה הימורים מטומטמים באתר ההוא ובאתרים אחרים - מותר גם ליהודים להמר על שטויות.
 
יש הרבה הימורים מטומטמים באתר ההוא ובאתרים אחרים - מותר גם ליהודים להמר על שטויות.
אתה יכול להצביע על משהו עם יותר מהמרים 'מטומטמים' מ 5%?
אולי בסוף זה יביא תשואה יפה...
ואגב
התכוונתי בדיוק להיפך.
ההשקעה מיועדת דווקא ליהודים כיון שהם אינם מאמינים באותה ההתגלות אז בשבילם זו השקעה סולידית.
מאידך נוצרי מאמין לא יכול לקרוא לזה השקעה סולידית כיון שלשיטתו יתכן שבאמת הוא יתגלה...
 
יש הרבה הימורים מטומטמים באתר ההוא ובאתרים אחרים - מותר גם ליהודים להמר על שטויות.
לא ירדת לסוף דעתה
היא התכוונה שמן הסתם אותם המאמינים בו ובהתגלותו לא יראו בזה 'השקעה סולידית ובטוחה'
 
אתה יכול להצביע על משהו עם יותר מהמרים 'מטומטמים' מ 5%?
אולי בסוף זה יביא תשואה יפה...
להבנתי הטענה של @SolidusMaximus היא שה- 5% לא נובעים מהימורים מטומטמים, אלא שזו דרך של הברוקר לקבל את ריבית השוק.

אני מפרש כך את המנגנון:
1. מהמרים שמים 100$ על הימור "בטוח" (שהמשיח לא יתגלה)
2. הברוקר לוקח את הכסף הזה ומשקיע בריבית השוק, מרוויח נניח 8% לאחר שנתיים
3. מחזיר למהמרים את כספי ה"זכיה" שלהם על סך 105$ ושומר 3$ לעצמו.
 
להבנתי הטענה של @SolidusMaximus היא שה- 5% לא נובעים מהימורים מטומטמים, אלא שזו דרך של הברוקר לקבל את ריבית השוק.

אני מפרש כך את המנגנון:
1. מהמרים שמים 100$ על הימור "בטוח" (שהמשיח לא יתגלה)
2. הברוקר לוקח את הכסף הזה ומשקיע בריבית השוק, מרוויח נניח 8% לאחר שנתיים
3. מחזיר למהמרים את כספי ה"זכיה" שלהם על סך 105$ ושומר 3$ לעצמו.
בקיצור מדובר באג"ח של פולימרקט...
 
ראיתי בפולימרקט שיש מידי שנה הימור על השאילה אם אותו האיש יתגלה השנה
ו5% מהמרים שכן...
ההשקעה הכי סולידית שראיתי בחיי.
דעתכם?
1. אני רואה 3% ותשואה של פחות מ3% לכמעט שנה, זה פחות מריבית חסרת סיכון.
2. זה לא חסר סיכון, יש פה סיכון מנפיק.
3. להבנתי התקבול זה בביטקוין? אם כן עמלות המרה.

אם כבר זה מעניין:
 
אם כבר זה מעניין:
באמת מעניין
אבל עם הנשיא של היום לא הייתי מהמרת על זה...
וגם
הרעיון של ההשקעה שלי הוא שכיהודי בכל מקרה לא יהיה לך מה לעשות עם הכסף במקרה של התגלות...
הם יטאטאו אותנו מפה.
 
נערך לאחרונה ב:
הרעיון של ההשקעה שלי הוא שכיהודי בכל מקרה לא יהיה לך מה לעשות עם הכסף במקרה של התגלות...
הם יטאטאו אותנו מפה.
חחח אוילי
אם ככה גם בתור נוצרי תהמר נגד, זה WIN-WIN או שתקח את הכסף מפולימרקט או שתקח את הכסף של היהודים והמוסלמים
 
אפשר להמר חוקית בישראל? זכור לי לפני כמה חודשים שבדקתי והאופציה שהם רשמו באתר שלהם זה לא.

נ.ב. - שאלה כללית אין לי כדור בדולח.
 
אפשר להמר חוקית בישראל? זכור לי לפני כמה חודשים שבדקתי והאופציה שהם רשמו באתר שלהם זה לא.

נ.ב. - שאלה כללית אין לי כדור בדולח.
זכור לי שדנו בזה כאן לאחרונה
 
להבנתי הטענה של @SolidusMaximus היא שה- 5% לא נובעים מהימורים מטומטמים, אלא שזו דרך של הברוקר לקבל את ריבית השוק.

אני מפרש כך את המנגנון:
1. מהמרים שמים 100$ על הימור "בטוח" (שהמשיח לא יתגלה)
2. הברוקר לוקח את הכסף הזה ומשקיע בריבית השוק, מרוויח נניח 8% לאחר שנתיים
3. מחזיר למהמרים את כספי ה"זכיה" שלהם על סך 105$ ושומר 3$ לעצמו.
מהמר שזה הימור...
 
להבנתי הטענה של @SolidusMaximus היא שה- 5% לא נובעים מהימורים מטומטמים, אלא שזו דרך של הברוקר לקבל את ריבית השוק.

אני מפרש כך את המנגנון:
1. מהמרים שמים 100$ על הימור "בטוח" (שהמשיח לא יתגלה)
2. הברוקר לוקח את הכסף הזה ומשקיע בריבית השוק, מרוויח נניח 8% לאחר שנתיים
3. מחזיר למהמרים את כספי ה"זכיה" שלהם על סך 105$ ושומר 3$ לעצמו.
האמת לא חשבתי שזה כך, חשבתי שזה פשוט מתכנס לזה כי זו ריבית השוק (פחות או יותר).
אבל יכול להיות שמעשית כך זה קורה (פחות מרשים)
דרך אגב, אין פה ברוקר במובן הקלאסי, רק צד אחד מול צד שני, ולכן אני באמת לא בטוח איך זה מתנהל
 
דרך אגב, אין פה ברוקר במובן הקלאסי, רק צד אחד מול צד שני, ולכן אני באמת לא בטוח איך זה מתנהל
לפי מה שהוא טוען שיכל להיות, הצד השני הוא בעצם פולימרקט ששומרת את הכסף, שווה לה תמיד לשמור על נזילות של 3-5% הימורים שכן נחזה בהתגלות כי זה גורם לכל מני פתיים לחשוב שהם קפצו על מציאה חדשה, רווח בטוח, מבלי לדעת שהמטרה היא לא ההימור אלא הכסף שלכם לשנתיים.
 

פתחו חשבון למסחר עצמאי

פסגות טרייד

ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון

מיטב טרייד

ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪5,000
פתיחת חשבון

אקסלנס טרייד

ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון
פסגות טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
פתיחת חשבון
מיטב טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪5,000
ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
אקסלנס טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
גילוי נאות: האתר מקבל תגמול בגין פתיחת חשבון דרך הקישורים. אין באמור משום ייעוץ השקעות או שיווק השקעות.
לפי מה שהוא טוען שיכל להיות, הצד השני הוא בעצם פולימרקט ששומרת את הכסף, שווה לה תמיד לשמור על נזילות של 3-5% הימורים שכן נחזה בהתגלות כי זה גורם לכל מני פתיים לחשוב שהם קפצו על מציאה חדשה, רווח בטוח, מבלי לדעת שהמטרה היא לא ההימור אלא הכסף שלכם לשנתיים.
כן אבל פולימרקט היא לא צד, היא אפילו לא ברוקר. היא רק מספקת פלטפורמה.
כמובן שיכול להיות שהם אלה שהקימו את שוק ההימור הספציפי הזה ושומרים נזילות מהצד השני, אבל זה לא מה שעל פניו קורה
 
נושאים דומים
פותח הנושא כותרת פורום תגובות תאריך
M השקעה סולידית בדולרים שוק ההון 11
H השקעה סולידית למימון עסקת נדל״ן שוק ההון 2
ג השקעה סולידית דולרית - הצעות לקרנות ETF או אופציות אחרות? שוק ההון 4
א השקעה סולידית/חניית כסף באינטרקטיב ברוקרס שוק ההון 5
E השקעה סולידית חשבון דולרי שוק ההון 5
ה השקעה סולידית ונזילה ברוקרים ופלטפורמות מסחר 6
P השקעה סולידית בחשבון ברוקר שוק ההון 1
N השקעה סולידית לטווח קצר שוק ההון 11
A איזה מכשיר מאפשר השקעה סולידית עם מט״ח בלי להמיר לשקלים צרכנות פיננסית 5
ד IBKR - השקעה סולידית שוק ההון 1
א השקעה סולידית בדולרים שוק ההון 2
D מיקסום השקעה סולידית ל-3 שנים שוק ההון 14
Avi W האם השקעה בתל בונד היא סולידית? שוק ההון 19
S השקעה במנית דיבידנד סולידית (פייזר כמשל) שוק ההון 10
S השקעה סולידית לאזרח אמריקאי שוק ההון 35
ל התיעצות: אסטרטגיית השקעה לא סולידית שוק ההון 2
R השקעה סולידית לשנה וחצי שוק ההון 0
א השקעה סולידית בשוק ההון: אסטרטגיה פשוטה למתחילים אוף טופיק 21
trast_noe_wan השקעה סולידית במוצר להשכרה שוק ההון 1
C מחפש השקעה סופר סולידית לטווח מאוד קצר שוק ההון 4
G השקעה סולידית לטווח קצר/בינוני, עם אפשרויות יציאה שוק ההון 2
R השקעה סולידית במניות ע"י "ביטוח" אופציות PUT שוק ההון 33
מ השקעה סולידית שוק ההון 9
Q השקעה סולידית לחמתי הפנסיונרית שוק ההון 21
רומן השקעה סולידית במדדים ועליית תשואות אגח - טוב או רע (ליהודים לשאר העמים)? שוק ההון 15
Izik האם השקעה במדדים זאת השקעה סולידית? שוק ההון 7
Leo השקעה סולידית בין-גלקטית אוף טופיק 3
הנועזת מהי השקעה "סולידית" ומהי השקעה "מסוכנת"? שוק ההון 27
J השקעה בשוק הישראלי. שוק ההון 5
Y השקעה של כספי פיצויים פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 0
A השקעה בקרנות עוקבות מדדים מנוטרלות מט"ח לאזרחים אמריקאיים שוק ההון 6
ה מסלולי השקעה בקרן פנסיה פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 3
Y השקעה לאזרח אמריקאי נדל"ן 1
S השקעה בתל אביב: בין יד אליהו לדרום העיר – ליווי מקצועי או למידה עצמאית? נדל"ן 8
עידו ג מדריך: תשלום מקדמה עקב השקעה באינטרקטיב שוק ההון 22
D משכנתא או השקעה שוק ההון 1
T קיצור תקופה, המשך השקעה במדדים, או גם וגם נדל"ן 23
K התלבטות לגבי אופי השקעה בחשבון מסחר עצמאי שוק ההון 12
F השקעה דרך IRA שוק ההון 13
O בירוקרטיה בדיווח על השקעה בinteractive brokers מיסים 2
S התלבטות לגבי השקעה ביורו בפלח הסולידי של התיק שוק ההון 0
ה מסלולי השקעה בפנסיה - שאלה לשועלי השקעות פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 12
M כדאיות השקעה בקרן כספית למול פק"מ בבנק שוק ההון 8
N השקעה בקופת גמל להשקעה לבת 75 פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 5
א מידע על השקעה במדדים שוק ההון 5
M כדאיות השקעה בנדלן נדל"ן 60
B תהיות לגבי מכשיר השקעה שוק ההון 3
M השקעה בנדלן בדובאי נדל"ן 29
MichaelScott השקעה בקופת פנסיה סגורה - בחירה בין אופציות לא אידיאליות שוק ההון 7
M השקעה נבונה לשנתיים צרכנות פיננסית 2

נושאים דומים

Back
למעלה