Anonymous999
משתמש רשום
- הצטרף ב
- 25/4/26
- הודעות
- 2
- דירוג
- 0
היי לכולם,
בת הזוג שלי אזרחית אמריקאית, והיא רוצה להשקיע בקרנות עוקבות מדד, ובאופן ספציפי ב-S&P500.
עד עכשיו היא השקיעה בקרנות אמריקאיות (SPY ,VOO), אבל בגלל שחיקת הדולר ביחס לשקל היא מחפשת החל מעכשיו להפחית את החשיפה שלה לדולר.
מה האלטרנטיבות שקיימות כיום, שבכל זאת אינם מוגדרים כ-PFIC?
בנוסף, אני באופן אישי משקיע בקרן עוקבת מדדים מנוטרלת מט"ח. האם יש דרך חוקית שאוכל להשקיע בשבילה?
תודה לעונים.
בת הזוג שלי אזרחית אמריקאית, והיא רוצה להשקיע בקרנות עוקבות מדד, ובאופן ספציפי ב-S&P500.
עד עכשיו היא השקיעה בקרנות אמריקאיות (SPY ,VOO), אבל בגלל שחיקת הדולר ביחס לשקל היא מחפשת החל מעכשיו להפחית את החשיפה שלה לדולר.
מה האלטרנטיבות שקיימות כיום, שבכל זאת אינם מוגדרים כ-PFIC?
בנוסף, אני באופן אישי משקיע בקרן עוקבת מדדים מנוטרלת מט"ח. האם יש דרך חוקית שאוכל להשקיע בשבילה?
תודה לעונים.