היי,
אשמח לחוות דעת על תיק השקעות שלי.
מחזיק רק 2 קרנות:
1. קרן כספית שיקלית שמשקלה בתיק באחוזים הוא הגיל שלי.
2. VT הקרן העולמית של ואנגארד שמשקלה בתיק באחוזים מאה פחות הגיל שלי.
מפקיד פעם בשנה לפי המשקל המעודכן.
תיק מעולה
השאלה, אם הוא תואם את רמת הסיכון והמטרות של הכסף (אם הכסף לדירה עוד שנתיים, אז כנראה שלא. אם הוא לחיסכון ארוך ארוך טווח, אז גם לא).
+1 לגבי מס ירושה
+ יותר קל עם הקרן השיקלית, שמבוססת על האירית (ככה לא צריך להמיר לדולרים) @אג'יו