עלילה מסלול
משתמש רגיל
- הצטרף ב
- 19/12/22
- הודעות
- 134
- דירוג
- 126
היי
ממשיכים במסע לדירה
.
אתמול בניתי תמהיל עם יועץ, סך הכל נראה בסדר אך יש לי מספר שאלות.
רקע:
זוג שמרוויח 32 נטו. משכנתא 1.5 מ'.
יכולת החזר 10~ אלף.
תמהיל:
קל"צ. 300 - 15 שנה
קצ. 200 - 15 שנה
מלצ. 750 - 20 שנה
פריים. 250 - 30 שנה
הוא גם רשם ריביות אבל לדעתי הוא לא פרגן שם בכדי להשיג וואו אפקט כשיביא את הריביות הנמוכות יותר מהבנקים.
שאלות:
1. מה היתרון בלהוסיף ק"צ ולא לקחת את כל השליש קבועה בקל"צ?
2. הוא מתנגד לזכאות התנגדות נחרצת (בהתחשב למצב שלי) האם זה מהלך נכון לוותר על זכאות?
3. הוא טוען שכל מספר בין 0 ל 350 בפריים זה הגיוני, עם המלצה ל250. מה יהיו השיקולים בלקחת יותר/פחות פריים?
@האזרח הקטן @אורי ג. אשמח להתייחסותכם המבורכת!
תודה לכולם אתם ממש עוזרים לי לעבור את התקופה הזו.
ממשיכים במסע לדירה
אתמול בניתי תמהיל עם יועץ, סך הכל נראה בסדר אך יש לי מספר שאלות.
רקע:
זוג שמרוויח 32 נטו. משכנתא 1.5 מ'.
יכולת החזר 10~ אלף.
תמהיל:
קל"צ. 300 - 15 שנה
קצ. 200 - 15 שנה
מלצ. 750 - 20 שנה
פריים. 250 - 30 שנה
הוא גם רשם ריביות אבל לדעתי הוא לא פרגן שם בכדי להשיג וואו אפקט כשיביא את הריביות הנמוכות יותר מהבנקים.
שאלות:
1. מה היתרון בלהוסיף ק"צ ולא לקחת את כל השליש קבועה בקל"צ?
2. הוא מתנגד לזכאות התנגדות נחרצת (בהתחשב למצב שלי) האם זה מהלך נכון לוותר על זכאות?
3. הוא טוען שכל מספר בין 0 ל 350 בפריים זה הגיוני, עם המלצה ל250. מה יהיו השיקולים בלקחת יותר/פחות פריים?
@האזרח הקטן @אורי ג. אשמח להתייחסותכם המבורכת!
תודה לכולם אתם ממש עוזרים לי לעבור את התקופה הזו.
נערך לאחרונה ב: