• התכנים בפורום אינם מהווים ייעוץ מקצועי מכל סוג, לרבות ייעוץ השקעות המתחשב בצרכיו המיוחדים של כל אדם.
    השימוש בפורום כפוף לתנאי השימוש. עצם השימוש בפורום מהווה הסכמה מלאה לתנאים אלה.

חוות דעת על בניית תיק עם שילוב שוק מקומי

  • פותח הנושא פותח הנושא חורש
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

חורש

משתמש רשום
הצטרף ב
21/8/20
הודעות
16
דירוג
8
תוהה בנוגע לאחוז שכדאי לי לתת לשוק המקומי.

כרגע אני שוקל לבנות תיק בצורה הבאה :

ishares מפותחות ומתפתחות - 70% מהתיק
תכלית סל ת״א 125 - 30% מהתיק

לא מעוניין לשלב אג״ח - כרגע בן 25 עם הון עצמי של 200000 ש״ח

בדרך הזאת אני נחשף גם לשוק המקומי וגם לכלל העולם.

אשמח לדעת מה דעתכם.
 
הסולידית כבר כתבה על זה.
מעולה, תודה רבה.

איך אתה רואה את עיקרי הפוסט כיום, כלומר, בעידן הקורונה כשהשוק לדעתי די מנופח ברמה העולמית (בעיקר אמריקאית שמהווה חלק גדול מאוד מהמדד העולמי).

כפי שהסולידית פרסמה, אחוז המניות הטכנולוגיות האמריקאיות לוקחות חלק מאוד גדול מהמדד, אולי שווה ״לאזן״ עם השוק המקומי?
 
כפי שהסולידית פרסמה, אחוז המניות הטכנולוגיות האמריקאיות לוקחות חלק מאוד גדול מהמדד, אולי שווה ״לאזן״ עם השוק המקומי?
לדעתי המדינה שלנו הולכת לעזאזל. לפחות בהשקעות שלי הורדתי למינימום את החשיפה לשוק המקומי.
 
אולי שווה ״לאזן״ עם השוק המקומי?
אישית אני משקיע בארץ לפי המשקל שלה בכלכלה העולמית בערך דרך VXUS וזה יוצא פחות מחצי אחוז מהתיק.
לא רואה סיבה להיות מושקע יותר עם כבר להפך,זה כמו להשקיע את כול החסכונות שלך בחברה שבה אתה עובד ניגוד מוחלט לפיזור סיכונים.
 

פתחו חשבון למסחר עצמאי

פסגות טרייד

ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון

מיטב טרייד

ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪5,000
פתיחת חשבון

אקסלנס טרייד

ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון
פסגות טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
פתיחת חשבון
מיטב טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪5,000
ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
אקסלנס טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
גילוי נאות: האתר מקבל תגמול בגין פתיחת חשבון דרך הקישורים. אין באמור משום ייעוץ השקעות או שיווק השקעות.
אישית אני משקיע בארץ לפי המשקל שלה בכלכלה העולמית בערך דרך VXUS וזה יוצא פחות מחצי אחוז מהתיק.
לא רואה סיבה להיות מושקע יותר עם כבר להפך,זה כמו להשקיע את כול החסכונות שלך בחברה שבה אתה עובד ניגוד מוחלט לפיזור סיכונים.
אבל לפי התיאוריה של בראון אין טעם להסתבך ולהשקיע במקומות אחרים אם המדינה שלך עם היסטוריה יציבה של החזרת חוב וכן הלאה. לא?

וכיצד יש להתייחס לפלח האג"חי לדעתך, בהינתן שמשקיע דווקא יעדיף את הגישה שאתה הצגת?
 
נושאים דומים
פותח הנושא כותרת פורום תגובות תאריך
I חוות דעת על תמהיל משכנתא נדל"ן 1
מ חוות דעת על קורס “[בלי שמות]” שוק ההון 7
D חוות דעת על פיקדון בבנק ירושלים? שוק ההון 51
ה בלינק - חוות דעת שוק ההון 0
N חוות דעת לגבי תמהיל משכנתא "סולידית" של 700K נדל"ן 3
ס חוות דעת הצעת משכנתא ראשונה נדל"ן 14
A חוות דעת של שכונת נאות פרס בחיפה נדל"ן 0
ע חוות דעת על קורס סייבר של אינפיניטילאבס או ג'ון ברייס טאלנט התפתחות אישית 8
ריש-לקיש חוות דעת על משכנתא נדל"ן 19
ק חוות דעת על המשכנתא נדל"ן 1
M חוות דעת על תמהיל נדל"ן 19
נ חוות דעת על מערכות המסחר בלאומי/ מזרחי? ברוקרים ופלטפורמות מסחר 3
K חוות דעת לגבי תיק השקעות שוק ההון 16
A חוות דעת לגבי תמהיל משכנתא וההצעה נוכחית נדל"ן 7
S חוות דעת על קרן מחקה שווקים מפותחים ומתפתחים גלובלית שוק ההון 1
F אשמח לקבל חוות דעת מה לשפר בפנסיות/השתלמות/גמל פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 0
S חוות דעת על קרן מחקה מדד עולמי ללא שווקים מתעוררים שוק ההון 4
A תמהיל משכנתא כדאי, דעות חוות דעת המלצות 1.56M נדל"ן 10
סנופקין חוות דעת: פתיחת חשבון ב IB ישראל וחיבור לחשבון האמריקאי שלי ב IB שוק ההון 51
L חוות דעת על תמהיל משכנתא + מיקוח ריביות נדל"ן 8
עלילה מסלול חוות דעת על תמהיל של יועץ נדל"ן 32
T חוות דעת על ייעוץ שקיבלתי מיועץ השקעות בבנק שוק ההון 9
D חוות דעת על השקעה ל 10 שנים שוק ההון 2
G חוות דעת על תכנית השקעה ל25 שנים שוק ההון 26
B חוות דעת על בתי השקעות אוף טופיק 7
N הערכה מחדש - חוות דעת על תיק שוק ההון 25
S סוחר מתחיל - תיק עצמאי חוות דעת. שוק ההון 12
א חוות דעת לתיק השקעות שוק ההון 4
ב חוות דעת תמהיל משכנתא נדל"ן 30
מ קבלן לבניית בית פרטי - חוות דעת על ניר ושגיא פרוייקטים פוסטים מאיכות נמוכה 1
jinjiy חוות דעת - מה הצעד שהייתם לוקחים? נדל"ן 33
A חוות דעת תמהיל משכנתא נדל"ן 7
N תיק השקעות - חוות דעת שוק ההון 23
L אשמח לקבל חוות דעת על אקסלנס ברוקרים ופלטפורמות מסחר 9
השקעה לא מזל חוות דעת על קרן נאמנות חדשה בשוק שוק ההון 6
Y חוות דעת לפני פתיחת תיק שוק ההון 4
B חוות דעת - תמהיל משכנתא נדל"ן 5
O תמהיל משכנתא - חוות דעת נדל"ן 1
G חוות דעת על תיק השקעות (תיק פרטי, קה"ש, קופות גמל ופנסיה) שוק ההון 14
B חוות דעת על תיק לזוג בני 65 שוק ההון 7
א חוות דעת על תיק השקעות (תיק פרטי, קה"ש ופנסיה) שוק ההון 5
N חוות דעת על תמהיל לרכישה דירה ראשונה נדל"ן 23
T תיק השקעות- חוות דעת שוק ההון 4
T חוות דעת על תיק השקעות שוק ההון 3
I חוות דעת לגבי תיק השקעות שוק ההון 17
א חוות דעת על תיק השקעות שוק ההון 13
י חוות דעת על הצעה למשכנתא נדל"ן 10
C חוות דעת אישית על הספר 'חוק מספר 1' ועל השיטה שמוצגת בו שוק ההון 4
C חוות דעת *אישית* על הספר 'חוק מספר 1' והשיטה שמוצגת בו שוק ההון 0
B תיק השקעות ראשון - חוות דעת שוק ההון 4

נושאים דומים

Back
למעלה