• חשבון מסחר באקסלנס טרייד : סנט למניה במסחר בארה"ב (מינימום $5 לעסקה), פטור מדמי טיפול לשנתיים, קורס במתנה ובונוס 100 ש"ח למצטרפים חדשים. להצטרפות דיגיטלית לחצו כאן .

הכרויות וזוגיות - חישוב מסלול מחדש

אני לא מבוהל מזה במיוחד, אני פשוט מציין את זה כמצב נתון שיש להתייחס אליו.
מצער אותי לשמוע שאתה מתייחס למה שכתבת כמצב נתון. יתכן שיש נשים כאלה אבל יש המוני נשים שהן לא.
זה שקול במידה מסויימת לכך שיש גברים שוביניסטים או מטרידים ואשה שהכירה מספר גברים כאלה (כולנו יודעים שלא חסרים גברים כאלה בעם שלנו) תתייחס לכל הגברים ככאלה. היא בעיקר תעשה עוול לעצמה אם תעשה כך והסיכוי שתבחין בגבר אחר מתוך גישה צינית שכזאת, לטעמי, הוא נמוך יותר.
 
מצער אותי לשמוע שאתה מתייחס למה שכתבת כמצב נתון. יתכן שיש נשים כאלה אבל יש המוני נשים שהן לא.
זה שקול במידה מסויימת לכך שיש גברים שוביניסטים או מטרידים ואשה שהכירה מספר גברים כאלה (כולנו יודעים שלא חסרים גברים כאלה בעם שלנו) תתייחס לכל הגברים ככאלה. היא בעיקר תעשה עוול לעצמה אם תעשה כך והסיכוי שתבחין בגבר אחר מתוך גישה צינית שכזאת, לטעמי, הוא נמוך יותר.
זה לא מה שאמרתי. לא אמרתי שכל הנשים כאלה. אמרתי שיש לא מעט כאלה, ואני אומר שאני לא בטוח ביכולת שלי להבדיל ב-100% בין הטובות ללא טובות. מה לעשות שלא ניחנתי ביכולות שכאלה.

אתה צודק שזה מקטין את הסיכוי להיכרות אבל נראה שאתה מתייחס רק לצד אחד של המשוואה. כמובן שאם אני אניח רק את הדברים הטובים ביותר לגבי כל אישה שאצא איתה עולה הסיכוי שלי להתחתן, רק שעולה גם הסיכוי לעוד כמה דברים שאותם אינך מזכיר משום מה. זה כאילו העניין של חתונה הוא מעל הכל.
 
נערך לאחרונה ב:
כמובן שאם אני אניח רק את הדברים הטובים ביותר לגבי כל אישה שאצא איתה עולה הסיכוי שלי להתחתן, רק שעולה גם הסיכוי לעוד כמה דברים שאותם אינך מזכיר משום מה. זה כאילו העניין של חתונה הוא מעל הכל.
חתונה זה לא החלק החשוב כאן לטעמי.
החשוב הוא לפגוש אדם זר ולא מוכר עם לב פתוח. כשהלב סגור (אפרופו השרשור על ציניות שעלה לא מזמן) אז החשדנות והפחד מציפים. מה שאני מציעה זה קודם כל להכיר את עצמך. זה שבפנים, לא זה שמקרין החוצה את האינטלגנציה/עושר/פיקחות/יופי שלו. לזהות את הטוב שבך שראוי לחברים וחברות טובים, אמיתים וכנים. וברוח הניו-אייג' אוסיף שמה שאתה רואה באחרים זה הדהוד למה שאתה חושב על עצמך כמאמר חז"ל: "הפוסל, במומו פוסל".
ואם אתה לא מסוגל לזהות את הטוב שבך כרגע, לך תשאל אנשים שמכירים אותך. ברצינות! אבל לא אלה שמכירים רק את הצד המוחצן (נניח, כאן בפורום או באתר שלך) אלא את אלה שמכירים כבר שנים. תתחיל מהמשפחה ותעבור לחברים הקרובים.
 
האם לאדם ביישן, יש אופציה אחרת מעבר להכרויות דרך העולם הוירטואלי?
הי, אני לא ביישנית, והיום אני כבר נשואה, אבל יצאתי עם עשרות ביישנים בימי חיי, אז אני יכולה לספר לך קצת על הצד השני.
אני לא כל כך השתמשתי באתרי היכרויות, רק קצת באר-יו-אינטרסטד שהיה פופולארי בזמנו, אבל בעיקר למטרות פאן ופחות לחיפוש קשר רציני.
לעומת זאת כן יצאו לי היכרויות מכל מיני פורומים שהייתי פעילה בהם, ואפילו 2 אהבות גדולות (שניהם העיפו אותי אגב, ובכיתי הרבה). במסגרת הפורום מגיבים אחד לשני, לפעמים אפילו מתחילים לפלרטט, עוברים לפרטי, טלפון, בסוף נפגשים.
אם זה ישיר מידי בשבילך, אפשר לנסות להגיע למפגשי פורום, ואם תצליח להתעלות על הביישנות, אולי אפילו ליזום כאלו. (אני עד היום מארגנת מפגשי קבוצות פייסבוק)
את בן הזוג שלי, שהוא ביישן על, הכרתי דרך שידוך של חברה, הוא אפילו לא הזמין אותי פורמאלית לדייט, וחברה שלי פשוט הודיעה לנו שאנחנו צריכים לצאת.
את שלושת בני הזוג הרציניים לפניו הכרתי במסגרת העבודה והלימודים, ואני התחלתי איתם.. בערך. חגתי סביבת וחיפשתי תירוצים להיפגש עד שהם קלטו את הרמז והציעו לי לצאת.
אז העצה הראשונה שיש לי לביישנים - תנסה לשים לב לרמזים סביבך אומנם אנחנו ב-2016, אבל נשים עדיין מתביישות ליזום, והן יחכו לצעד הראשון מצידכם.. אם מישהי כל הזמן מסתובבת סביבך, זה רמז.
העצה השנייה שיש לי - תודיע לכל מכרייך, קרובייך, קולגותייך שאתה מחפש. השידוכים יגיעו.. תנסה לא לפסול על הדייט הראשון, ותנסה לצאת לכמה שיותר דייטים, פשוט כדי להשתפשף ולהתחיל להתרגל ולתרגל רושם ראשוני.
העצה השלישית שלי - תרחיב ככל הניתן את מעגלייך החברתיים, ואני רואה שזו עצה שכבר נתנו לך. תמצא תחביבים חברתיים סבירים בעינייך, ופשוט לך על זה.
העצה הרביעית שלי - תבליט תכונות אופי. אני יודעת שיש פה המון גברים שחושבים שכל מה שמעניין נשים זה כסף, אבל אני נשבעת לך שמה שהכי קונה נשים, יותר מהכל זה עומק והומור. תמצא דרך לבטא את התכונות האלה, ויהיה לך קל הרבה יותר. תהיה נחמד ואדיב. אל תהיה מגעיל סטייל אומנות הפיתוי שמנסים ללמד גברים להשפיל נשים.. זה לא באמת עובד.

ובהצלחה. :)
 
שיחקתי קצת עם האוטומציה של פרופיל הכרויות. אני חייב להודות שזה הופך את הקערה על פיה.
הבעיה העיקרית שהיא הנראות של הפרופיל בפני בנות זוג פוטנציאליות ושליחת ההודעות נפתרת בקלות על ידי אוטומציה. בקלות הפרופיל הפקטיבי הגיע לכ 200 צפיות, 30 לייקים ו 20 הודעות בתוך יום עבודה אחד והוא אפילו לא מכיל מלל. עוד עבודה וניתוח של דברים מועדפים על הבנות באתר, בניית מלל מתאים, תמונות נוספות והיה ניתן להגיע להרבה יותר מזה.

@Edward ביום שתבין שאין שום היגיון באהבה אתה תצליח לפתוח את הלב ולהכיר. זה סיכון אדיר בכל המובנים אבל זה כיף יותר מכל דבר אחר.

נ.ב. מניתוח של השאלות ראיתי כמה דברים מעניינים. לדוגמה: האם את שומרת על תקציב? התשובה הפופולרית ביותר היא כן. האם היית יוצאת עם מישהו ללא רכב? התשובה הפופולרית היא כן. בחרי את הפעילות הרומנטית המועדפת: התשובה הפופולרית הייתה להתנשק באוהל ביער (לעומת להתנשק בפריז). ככה שנראה שבניגוד למה שכתב אדוארד רובן לא רודפות מעמד וכסף.
 
נערך לאחרונה ב:
1. כמות החשיפה שלי לדייטים ולחברה באופן כללי היא מינורית.
2. כל חברי נישאו זה מזמן כבר ואנני אדם עם מעגלים חברתיים גדולים (בלשון המעטה), ובגדול זה סבבה לי עד החלק של הזוגיות.
3. אולי אני דפוק?
4. האם לאדם ביישן, יש אופציה אחרת מעבר להכרויות דרך העולם הוירטואלי?
5. מבולבל ומאוכזב (מעצמי) לא פחות.

אני חושב שעמוק בפנים אתה יודע מה הדרך להתגבר על הבעיה אבל אתה רוצה שמישהו יגיד לך את זה מבחוץ (לא שופט, רק תחושה שעולה מהכתוב).

1. אם אתה מודע לכך שזו בעיה זה הדבר הראשון שאתה צריך לעבוד עליו. איך? אני לא יודע איפה אתה גר אבל תתחיל לצאת באזור המגורים שלך. תגיע למסגרות שמעניינות אותך (קולנוע, סלסה, בישול...). תקנה אפילו כלב אם זה מה שיוציא אותך מהבית. טינדר ואתרי הכרויות לא יעזרו לך להתגבר על הבישנות...
2. חבריך נישאו והם כבר לא איתך. טבעי. חברויות וקשרים לצערי גם נגמרים מדי פעם. תיצור חברויות חדשות ותיפגש עם יקירי ליבך בסופ"ש.
3. אתה ממש ממש לא דפוק. אם היית דפוק לא היית מנסה לשפר את עצמך. אבל אתה בעל מודעות עצמית והולך להתחזק המון אם תבחר לקחת פעולה.
4. אדם ביישן חייב קודם כל להתגבר על הביישנות. אני יודע שזה לא קסם וזה לא יקרה תוך יום אבל אני מדבר מניסיון אישי ומניסיונם של חברים - זה אפשרי!
הרי מה זה בעצם "ביישן"? ביטוי מנומנס ל-"חסר בטחון עצמי". בטחון עצמי הוא דבר חשוב ביותר בין אם זה בעבודה או ביחסים. התחושה שאתה בשליטה. התחושה שאתה יודע לאן החיים שלך פונים.
5. אני ממליץ לכתוב תוכנית פעולה להתגברות על הביישנות ולהתחיל לפעול לפיה.

6. תרשם לחדר כושר\תתחיל לעשות ספורט שמעניין אותך ותתחיל להתאמן במקביל לחיזוק הבטחון העצמי.
כשאתה רואה התקדמות איטית בספורט אתה מתמלא בבטחון כשאתה רואה את הביצועים שלך משתפרים מדי יום ליום. ספורט תורם מאוד לבטחון העצמי וזאת גם אחלה מסגרת להכיר בחורות צעירות, בריאות ויפות!

כמו כן, כדאי מאוד לבדוק את חומריו של הפסיכולוג נתניאל ברנדן:
Nathaniel Branden

אל תשכח שמי שיוזם הוא זה ששולט בסירה ולא נותן לגלי הים לקחת אותו לאן שיחפצו.

בהצלחה! ;)
 
אדם ביישן חייב קודם כל להתגבר על הביישנות. אני יודע שזה לא קסם וזה לא יקרה תוך יום אבל אני מדבר מניסיון אישי ומניסיונם של חברים - זה אפשרי!
הרי מה זה בעצם "ביישן"? ביטוי מנומנס ל-"חסר בטחון עצמי". בטחון עצמי הוא דבר חשוב ביותר בין אם זה בעבודה או ביחסים.
אם אפשר להוסיף חידוד שאמרה יפה קייטלין ג'נר- בטחון עצמי נמדד ביחס ישר עם היכולת להתמודד עם כשלון.
שמנפץ את המיתוס שבטחון עצמי קשור בהצלחות או במקרה של זוגיות, מעלות.
גבר או אישה יכולים להיות מאד מוצלחים מכל הבחינות האפשריות. אם הם יפחדו מדחייה הם יהיו חסרי בטחון.
 
אל תהיה מגעיל סטייל אומנות הפיתוי שמנסים ללמד גברים להשפיל נשים.. זה לא באמת עובד.
זה לא עובד כי בשיטות האלה של התחמון גברים מתייחסים לנשים כאובייקט ולא כסובייקט.

פעם אולי זה היה עובד, היום מספיק שגבר יעמוד בצורה מוזרה לידך ואת יודעת שהוא עומד "לבקש עזרה" שתגלוש לשיחה שאת לא מעונינת בה שלבסוף לבסוף הוא ישאל.
הכי טוב וגם הכי נוגע ללב זה להגיד ישירות "הי את מוצאת חן בעיני אפשר להכיר?" כן כן לא לא, בלי זיבולי שכל ובלי תרמיות ומשחקים שקופים.
 
@דגגגג
כתבה מעניינת.
אני לא כל כך מתחברת למושג חמלה עצמית.

אם ניקח את היחס הישר בין דימוי עצמי להתמודדות עם כשלון, אז מי שיש לו דימוי עצמי גבוהה יחווה בכללי פחות כשלונות.
אממה, גם לאדם עם דימוי עצמי גבוהה יש גבול, סף, פחד.

ולא בטוח שבנקודה הזאת שהוא ירגיש פתאום חסר בטחון הוא ידע מה לעשות או מה שנקרא חמלה עצמית.

אם הוא היה מודע 'לחוק' הזה של היחס בין דימוי עצמי ליכולת התמודדות, אז, אז הוא היה יכול להרגיש חמלה עצמית. כי היה יודע שיש פתרון למצב, וזה היה גורם לו גם להמשיך להתמודד אבל גם לקבל פרופורציה, ולהיות רך עם עצמו.

בגלל שבעיניי מה שנקרא בכתבה חמלה עצמית, זה נטו מודעות לאיך להתחזק, אז אני לא רואה את היעילות שבשימוש במושג הזה.
או במילים אחרות, מה שחשוב יותר זה לא כמה הבטחון העצמי שלך גבוהה, אלא אם אתה יודע איך לחזק אותו.
 
נערך לאחרונה ב:
מי שיש לו דימוי עצמי גבוהה יחווה בכללי פחות כשלונות
יכול להיות שאני מסכים עם הכוונה, אבל לא עם ניסוח המשפט שציטטתי.

אני מתרשם שאנשים עם דימוי עצמי נמוך נמנעים בכל מחיר מסיטואציות בהן הם יכולים להיכשל, ואילו אנשים עם דימוי עצמי גבוה מעדיפים סיטואציות כאלה.
אני נכשל לפחות עשר פעמים ביום (גילוי נאות, פיסיקאי ניסיוני), והפחד הכי גדול שלי הוא להיות בסיטואציה שבה לא ניתן להיכשל (אבטלה סמויה).
 
@Sinister איך היית מנסח?
הבנת שלא התכוונתי למי שמודע לערך בכשלון אלא למי שלא חווה הרבה כשלונות כי הוא באיזור נוח, גם אם האיזור רחב מאד.
 
@c881 שתי מילים אחרי זה כתבתי שזו לא ערובה להצלחה, רק כנות.
 
כן כן לא לא...
היום לא אחזור על הניסוי מסיבות מובנות.
בזמנו ייתכן ולא דגמתי אוכלוסיה מספיק גדולה.
 
@c881 זה די דומה שמכר רחוק מאד פתאום מתעניין בשלומך ובקורותיך ובסוף מבקש ממך טובה, כשברור שזה מה שעניין אותו מההתחלה. למה לא לחסוך את הצביעות ולבקש ישר?
 
למה לא לחסוך את הצביעות ולבקש ישר?
כי זה מלחיץ ולא אמין. מניסיון האישי עדיף להיות "צבוע" בהתחלה לפטפט קצת ואז לומר את מה שאמרת. לפי דעתי, למרות שאנחנו שקופים, עדיין קיים ספק קטנטן בצד השני (הוא מתחיל איתי? או שהוא סתם מפטפט?) וזה מה שהופך את כל האינטרקציה למעניינת יותר.
 
@CarpeDiem לדעתי בדיוק הפוך..
מה יכול להיות לא אמין בלהגיד ישר מה שאתה צריך?
ואיך חוסר בטחון להיות ישיר כלפיי מישהי אמור לגרום לה להתעניין בך?
 
@אנא-אל
אני כבר לא במשחק.

בזמנו, המרצה לשיווק טען שיש לו איזה חבר "ממוצע" שכל הזמן מסתובב עם דוגמנית ו/או/ דוגמניות.
וכאשר שאל אותו, קיבל את התשובה - אני שואל 10 בחורות ביום - "רוצה לצאת איתי?"
8 יגידו לא.

כמו שאמרתי - כנראה שלא דגמתי "אוכלוסיה רחבה מספיק".
 
נושאים דומים
פותח הנושא כותרת פורום תגובות תאריך
V הכרויות וזוגיות אוף טופיק 3
V סיפורי הכרויות להשראה אוף טופיק 59
Myrath הכרויות סולידים אוף טופיק 3
Kintsukuroi הכרויות לחסכנים 2018 דיוני עומק על פוסטים מהבלוג 292
Myrath מאחר שפורום הכרויות חסכנים לא על הפרק... אוף טופיק 52
2028_שנת_פרישה הכרויות לחסכנים אוף טופיק 163
amidar נושא נפיץ! - "כסף וזוגיות" אוף טופיק 68
A חישוב תשואה פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 0
ה חישוב תשואה מאג"ח ממשלתי לא צמוד שוק ההון 11
A חישוב היטל השבחה נדל"ן 20
S חישוב רווח: קופגל"ה מול ניהול עצמי פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 1
S איך מוצאים קרן סנופי עם בסיס חישוב מדד? שוק ההון 5
דניאל פינקלברג עזרה בגוגל Sheets, חישוב רבית לילד אוף טופיק 6
M חישוב החזר עבור הלוואה בריבית משתנה/צמודה צרכנות פיננסית 1
Gari חישוב גובה הקופון באגרות חוב בריבית קבועה שוק ההון 12
N חישוב תשואה של אגח צמוד מדד לפדיון שוק ההון 18
A חישוב מס על ניירות ערך זרים מיסים 3
TalYaro1 חישוב והשוואת ריביות משכנתא בזמן מלחמת חרבות ברזל. נדל"ן 1
S חישוב של מיסוי ריאלי/נומינלי בתוספת דמי ניהול שוק ההון 2
S חישוב של מיסוי ריאלי/נומינלי בתוספת דמי ניהול מיסים 7
S חישוב חשיפה באחוזים לשוק המניות האמריקאי במסלולים פנסיונים מנוהלים פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 0
א קרן כספית - חישוב ערך המדד \ אינפלציה שוק ההון 5
D מיסוי espp, בחירת אופן חישוב המס מיסים 2
א חישוב מס רווח הון - הפקדות לקרן השתלמות (עצמאי) מעל לתקרה המזכה: מיסים 7
A חישוב הצמדה וריבית על חוב לביטוח לאומי ולמס הכנסה מיסים 3
D חישוב סכום קצבה בפרישה פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 19
B חישוב ריבית שנתית שוק ההון 24
R טופס 1322 עזרה בהשלמת חישוב הפסדים להעברה מיסים 2
R כיצד ניתן לקזז הפסדים בשוק ההון, אל מול חישוב מס במימוש רווחים בשנים שאחרי? מיסים 2
C חישוב הפרשים בדמי לידה על בונוס ששולם לאחר הלידה צרכנות פיננסית 4
א חישוב תשואה יומית של בנק לאומי לא נכון שוק ההון 0
Y חישוב IBAN של בנק ישראלי (העברה מIB) פוסטים מאיכות נמוכה 2
א חישוב מס ריאלי איך זה עובד ? שוק ההון 8
ע האם החזר הצמדד מדד הוא הוצאה מוכרת לניכוי בעת חישוב מס שבח? נדל"ן 0
C חישוב הריסק בדו"ח שנתי פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 8
S שאלה על אופן חישוב מס ירושה אמריקאי למשקיע ישראלי עם מינוף מיסים 2
P הסבר ודוגמאות לטופס 1320 (חישוב הכנסה מעסק)? מיסים 0
ס חישוב תקבולים עתידיים - דיבידנדים לטווח ארוך שוק ההון 17
Cfy חישוב ציפיות ריבית עתידיות מתוך ה-US treasury yield curve שוק ההון 0
W כלים אוטומטיים עבור חישוב מס לקריפטו השקעות אלטרנטיביות 3
guesto חישוב קצב צמיחת רווחים באתרים הפיננסיים שוק ההון 0
N חישוב ריבית של קרן כספית (שקלית) - האם החישוב שלי נכון? שוק ההון 7
simple חישוב תשואת קפ"ג להשקעה פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 1
IAmSam חישוב כדאיות של פרישה מרצון עם מרכיב פיצויים פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 1
השועל חישוב תשואת אגח שקלי קונצרני שוק ההון 1
L חישוב תשואה נטו של מקמ שוק ההון 10
Res Cogitans חישוב ערך של דירה שעתידה להיהרס בפרוייקט פינוי בינוי נדל"ן 31
ברק א. חישוב תשואת דיבידנד כוללת של תיק מניות דיבידנד שוק ההון 1
V הסבר לצורת חישוב ״שינוי מעלות״ שוק ההון 14
T חישוב הרווח הריאלי בקרנות הסל של בלאקרוק בארץ שוק ההון 3

נושאים דומים

Back
למעלה