שלום לכולם,
לא בטוח כל כך שזה התת פורום המתאים אבל זה הכי קרוב שמצאתי.
לעניין,
בעל עסק של שיווק מזון, מחזורים יפים ורווחים נאים.
העסק כבר קיים עשרות שנים ועובד באותו שיטה, מוכרים באותו אחוז רווח, ומשתדלים כמה שיותר להגדיל את המכירות.
קיימים לא מעט מתחרים בענף שהם עובדים על אחוזי רווח יותר נמוכים וככה גם מצליחים למכור יותר,
השאלה שלי היא איך אני יכול לדעת בעצם איפה הנקודה הכי רווחית מבחינת מכירה-רווח?
אני מדבר נטו על הפן הרווחי, איך בעצם אפשר לקבל החלטה מושכלת לגבי הרווח? מתי כדאי להנמיך רווחים כדי להגדיל שוק לקוחות?
הרי בסופו של דבר בענף יש גם כאלה שעובדים כמונו וגם כאלה שעובדים במחירים נמוכים על חשבון הרווח.
חשוב לציין שכן הרבה פעמים אנחנו עושים "מבצעים חודשיים", "מבצעים ללקוחות חדשים", "הנחות על כמויות" וכו' אך זה עדיין לא מגייס לקוחות ברמה כמו שהיינו מורידים מחירים על כל הסל.
תודה למי שקרא עד כאן...
לא בטוח כל כך שזה התת פורום המתאים אבל זה הכי קרוב שמצאתי.
לעניין,
בעל עסק של שיווק מזון, מחזורים יפים ורווחים נאים.
העסק כבר קיים עשרות שנים ועובד באותו שיטה, מוכרים באותו אחוז רווח, ומשתדלים כמה שיותר להגדיל את המכירות.
קיימים לא מעט מתחרים בענף שהם עובדים על אחוזי רווח יותר נמוכים וככה גם מצליחים למכור יותר,
השאלה שלי היא איך אני יכול לדעת בעצם איפה הנקודה הכי רווחית מבחינת מכירה-רווח?
אני מדבר נטו על הפן הרווחי, איך בעצם אפשר לקבל החלטה מושכלת לגבי הרווח? מתי כדאי להנמיך רווחים כדי להגדיל שוק לקוחות?
הרי בסופו של דבר בענף יש גם כאלה שעובדים כמונו וגם כאלה שעובדים במחירים נמוכים על חשבון הרווח.
חשוב לציין שכן הרבה פעמים אנחנו עושים "מבצעים חודשיים", "מבצעים ללקוחות חדשים", "הנחות על כמויות" וכו' אך זה עדיין לא מגייס לקוחות ברמה כמו שהיינו מורידים מחירים על כל הסל.
תודה למי שקרא עד כאן...