• התכנים בפורום אינם מהווים ייעוץ מקצועי מכל סוג, לרבות ייעוץ השקעות המתחשב בצרכיו המיוחדים של כל אדם.
    השימוש בפורום כפוף לתנאי השימוש. עצם השימוש בפורום מהווה הסכמה מלאה לתנאים אלה.

העלאת מס על אופציות לעובדים

משתמש מחוק2

משתמש רשום
הצטרף ב
23/1/16
הודעות
97
דירוג
81
מישהו במקרה יודע האם זה-
https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001265149
רלוונטי גם במקרה שהאופציות כבר מומשו למניות אך עדיין לא בוצע אקזיט או הנפקה?

ב2015 מימשתי חבילת אופציות ואני עדיין מחזיק במניות שהתקבלו מהמימוש. החברה לא נמכרה ולא יצאה להנפקה.
נניח והחברה תאשר לעובדים לשעבר כמוני שמחזיקים במניות למכור אותן לצד שלישי בלי לחכות לאקזיט\הנפקה (בחברה קודמת שעבדתי בה היה סבב פנימי כזה), האם כשאמכור אותן אהיה חשוף למס פירותי? או שבמקרה שלי אני עדיין זכאי למס הוני?
 
לפי מה שהבנתי מכתבה אחרת (לא הצלחתי למצוא את החוזר עצמו), השינוי בכלל לא רלוונטי לרוב האנשים.
https://www.themarker.com/technation/.premium-1.6759224
(מאחורי חומת תשלום...)
בגדול הטענה שלהם היא שברגע שההבשלה היא על בסיס זמן אז הכל נשאר כמו שהיה. החוזר מתייחס רק למצבים שבהם ההבשלה תלוייה באקזיט. יותר מזה, גם אם יש סעיף אקסלרציה במקרה אקזיט זה עדיין לא משנה (כל עוד התנאי המקורי הוא זמן או יעדים).
 
בנט כתב כרגע בטוויטר שכל הסיפור הוא פייק ניוז
 
בנט כתב כרגע בטוויטר שכל הסיפור הוא פייק ניוז
וזה אומר מה בדיוק?
זה לא שבנט או טויויטר הם הדברים הכי אמינים שיש...
לא שאני חושב שההיסטריה מוצדקת. בכתבה בדה-מרקר מוסבר למה השינוי לא רלוונטי לרוב האנשים, וההסבר שלהם אכן נראה הגיוניהגיוני ונראה שאין מה לדאוג.
אבל ציטוט בטוויטר של פוליטיקאי שאומר "פייק ניוז" זה לא מקור רלוונטי או אמין בעייני.
 
@roneng
אני מהמר שזה מה שיהיה למרות חוסר החיבה שלך לפוליטיקאי, ולחשיבות שמשום מה אתה מייחס לפלטפורמה שבה זה נכתב.
אני מניח שנחכה ונראה.
 

פתחו חשבון למסחר עצמאי

פסגות טרייד

ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון

מיטב טרייד

ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪5,000
פתיחת חשבון

אקסלנס טרייד

ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון
פסגות טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
פתיחת חשבון
מיטב טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪5,000
ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
אקסלנס טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
גילוי נאות: האתר מקבל תגמול בגין פתיחת חשבון דרך הקישורים. אין באמור משום ייעוץ השקעות או שיווק השקעות.
@roneng
אני מהמר שזה מה שיהיה למרות חוסר החיבה שלך לפוליטיקאי, ולחשיבות שמשום מה אתה מייחס לפלטפורמה שבה זה נכתב.
אני מניח שנחכה ונראה.
אין לי בעיה עם פוליטיקאים או עם הפלטפורמה שבה הוא בחר. וכמובן שכתבות בעיתון הן רחוקות מלהיות מקור האמת.
הבעיה שלי זה התוכן - להגיד "פייק ניוז" כל אחד יכול. ויותר מזה - כל פוליטיקאי ימהר להגיד את זה ברגע שיש חדשות שהציבור שלו לא אוהב.
בכתבה שהבאתי מוסבר גם קצת מעבר לכותרת הפופוליסטית למה הכותרות הפופוליסטיות האחרות הן "פייק ניוז"

אגב, אתה מודע לזה שבנט ודה-מרקר אומרים בגדול אותו דבר, נכון?
 
נושאים דומים
פותח הנושא כותרת פורום תגובות תאריך
G ביידן מכריז על תכנית הכוללת העלאת מס חברות והמניות/מדדים ממשיכים לעלות פוסטים מאיכות נמוכה 13
חתול לילה העלאת מס רווחי הון מיסים 76
פ העלאת מס יסף + הרחבת חובת דיווח למס הכנסה שוק ההון 84
א האם לשנות קרן כספית בגלל העלאת דמי הניהול? שוק ההון 29
M העלאת דמי ניהול בקרן השתלמות לאחר התפטרות פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 4
הסולידית איסור על העלאת מאמרים בשלמותם לפורום הסולידית שער הקהילה 0
ה הקדמת תשלומים לקבלן לאור העלאת מע"מ נדל"ן 6
N דמי ניהול בגמל/השתלמות לאחר פרישה - העלאת דמי ניהול פרישה מוקדמת והחיים שאחריה 1
L העלאת דמי ניהול קרנות ישראליות מחקות מדדי חו״ל - האם אגדה אורבנית שתפסה תאוצה? שוק ההון 18
V העלאת דמי ניהול בקרנה"ש, מיטב דש לשעבר IBI שהיו חלק מקבוצת רכישה פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 9
צ העלאת דמי ניהול בשינוי מסלול השקעה? פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 3
doc29 סעיף העלאת מחיר שכ"ד במימוש האופציה נדל"ן 12
G איך לגשת לעניין העלאת שכר בהעברת תפקיד? התפתחות אישית 30
yossik העלאת מחירים סמויה מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 126
ה בכוונת משרד האוצר: ביטול העלאת תקרת ההון הפטור פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 58
I העלאת הריבית הקרובה שוק ההון 10
W הודעה מראש על העלאת דמי ניהול בפנסיה פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 15
doc29 העלאת דמי ניהול בקופת גמל ללא הפקדות ועם הלוואה פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 2
Tsachi01 העלאת תמונות לאתר אוף טופיק 26
א העלאת ריבית בארה"ביום רביעי פוסטים מאיכות נמוכה 7
A קרן חירום ומשכנתא - העלאת ריבית צרכנות פיננסית 1
L איך העלאת הריבית תוריד את מחירי הדיור- אם כבר תעלה אותם בסופו של דבר נדל"ן 610
צ האם לקנות אג"ח בתקופה של העלאת ריבית - ועוד שוק ההון 2
ק שער הדולר בעקבות העלאת הריבית בארה"ב שוק ההון 4
ב העלאת הריבית במשק שנת 2022 - איפה זה פוגש כל אחד מאיתנו צרכנות פיננסית 130
F למה העלאת ריבית בארה"ב גורר נפילות בבורסה? שוק ההון 4
R העלאת הריבית לחישוב קצבת הפנסיה פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 0
Yos העלאת דמי ניהול של קרן האג"ח - התלבטות שוק ההון 6
stamEhad מה צפוי לקרות לקרן מחקה אג"ח ממשלת ישראל במקרה של העלאת ריבית? שוק ההון 4
S העלאת הנושא הכלכלי במהלך הקשר אוף טופיק 37
ה איך העלאת ריבית בארהב תשפיע על הכלכלה בישראל? פוסטים מאיכות נמוכה 4
D העלאת שכר בהייטק לאחר שנה התפתחות אישית 8
A העלאת ההון העצמי ע"י השקעה בשוק ההון שוק ההון 34
M העלאת גיל הפרישה - יש לזה בכלל משמעות? פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 10
R העלאת שכר שנתית בהייטק - מרגיש לא מוערך אוף טופיק 60
O העלאת ברוטו למען הגדלת הפקדה לIRA שוק ההון 12
ס אז איך נכון לבקש מהבוס העלאת שכר ? אשמח לעזרתכם אוף טופיק 18
G העלאת ההפקדה בקרן ההשתלמות והפקדה עצמאית צרכנות פיננסית 10
A העלאת דמי ניהול קרנות נאמנות צרכנות פיננסית 12
ר העלאת דמי ניהול בקרנות ישראליות שוק ההון 8
yanosh34 העלאת דמי ניהול במוצר פנסיוני לפני תום תקופת ההנחה צרכנות פיננסית 3
שיקלר העלאת דמי ניהול ב'פסגות' שוק ההון 2
שלי העלאת מחירים ועמלות המרה -ישראכארט מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 65
P העלאת שכר - כמה נהוג לבקש באחוזים? מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 65
S לגבי העלאת ריבית שוק ההון 4
Modric19 אג"ח ישראלי לאחר העלאת הריבית שוק ההון 22
A העלאת ריבית: הקשר שבין מח"מ לירידת אג"ח שוק ההון 7
cypriano de rore העלאת הריבית בבנק ישראל שוק ההון 63
א איך להמנע ממלכודת העלאת דמי הניהול? שוק ההון 32
E העלאת דמי ניהול בקרן פנסיה צרכנות פיננסית 12

נושאים דומים

Back
למעלה