• התכנים בפורום אינם מהווים ייעוץ מקצועי מכל סוג, לרבות ייעוץ השקעות המתחשב בצרכיו המיוחדים של כל אדם.
    השימוש בפורום כפוף לתנאי השימוש. עצם השימוש בפורום מהווה הסכמה מלאה לתנאים אלה.

העלאת דמי ניהול של קרן האג"ח - התלבטות

  • פותח הנושא פותח הנושא Yos
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Yos

משתמש סולידי
הצטרף ב
25/12/18
הודעות
122
דירוג
15
שלום,

שמתי לב שאחת מקרנות האג"ח שלי (שהתחלתי להשקיע בה לפני כשנתיים וחצי) העלתה השנה את דמי הניהול באופן משמעותי.
מתלבט האם כדאי למכור ולקנות קרן אחרת או שחבל על המס שאשלם על הרווחים.

רואה שהתשואה שעשתה לי עד היום עומדת על 6.31%.

שם קרן: 5111240 PTF (00) צמודות מדד ממשלתיות 2-5 שנים
דמי הניהול קפצו מ0% ל0.04% ודמי הנאמנות עלו מ0.02% ל0.025%

מה דעתכם?

אשמח לכל תובנה,

תודה
 
התשובה היא שזה חסר משמעות.

אבל בשביל התרגיל, חשב כאן מה יקרה אם תמכור לעומת אם לא תמכור.

זכור שאת המס בכל מקרה משלמים בסוף.
אשמח להרחבה של המשפט "זה חסר משמעות, למה אתה מתכוון?

לגבי החישוב שהצעת אני מניח שאצטרך למצוא קרן אחרת להשוואה ואולי התכוונת לזה שגם בה אני לא יודע מה יקרה עם דמי הניהול בעתיד...

בכל זאת, אין איזה רף לאחוז דמי ניהול שהוא מוגזם מידיי לקרן מחקה של אג"ח ממשלתי?

שקלתי אולי פשוט לקנות את האג"חים ישירות ולא דרך הקרן, מה דעתך?

תודה
 
אשמח להרחבה של המשפט "זה חסר משמעות, למה אתה מתכוון?
ההבדל יהיה זניח לחלוטין ביחס לגודל התיק.

לגבי החישוב שהצעת אני מניח שאצטרך למצוא קרן אחרת להשוואה ואולי התכוונת לזה שגם בה אני לא יודע מה יקרה עם דמי הניהול בעתיד...
אפילו אם תמצא קרן עם דמי ניהול אפס (וזה לא יקרה לאורך זמן)

בכל זאת, אין איזה רף לאחוז דמי ניהול שהוא מוגזם מידיי לקרן מחקה של אג"ח ממשלתי?
הייתי אומר, 0.5%

שקלתי אולי פשוט לקנות את האג"חים ישירות ולא דרך הקרן, מה דעתך?
באמת בא לך להחליף אג"חים בעצמך כשהם נפדים?
 
  • אהבתי
Reactions: Yos

פתחו חשבון למסחר עצמאי

פסגות טרייד

ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון

מיטב טרייד

ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪5,000
פתיחת חשבון

אקסלנס טרייד

ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון
פסגות טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
פתיחת חשבון
מיטב טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪5,000
ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
אקסלנס טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
גילוי נאות: האתר מקבל תגמול בגין פתיחת חשבון דרך הקישורים. אין באמור משום ייעוץ השקעות או שיווק השקעות.
קפצו?
הציעו לך כאן לעשות חישוב כמה זה יוצא לך בשקלים.
חשבתי שההצעה הייתה להשוות למקרה בו ארכוש אחת אחרת במקום.

אכן רעיון טוב לחשב תכל'ס את עלות דמי הניהול, תודה
 
נושאים דומים
פותח הנושא כותרת פורום תגובות תאריך
M העלאת דמי ניהול בקרן השתלמות לאחר התפטרות פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 4
N דמי ניהול בגמל/השתלמות לאחר פרישה - העלאת דמי ניהול פרישה מוקדמת והחיים שאחריה 1
L העלאת דמי ניהול קרנות ישראליות מחקות מדדי חו״ל - האם אגדה אורבנית שתפסה תאוצה? שוק ההון 18
V העלאת דמי ניהול בקרנה"ש, מיטב דש לשעבר IBI שהיו חלק מקבוצת רכישה פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 9
צ העלאת דמי ניהול בשינוי מסלול השקעה? פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 3
W הודעה מראש על העלאת דמי ניהול בפנסיה פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 15
doc29 העלאת דמי ניהול בקופת גמל ללא הפקדות ועם הלוואה פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 2
A העלאת דמי ניהול קרנות נאמנות צרכנות פיננסית 12
ר העלאת דמי ניהול בקרנות ישראליות שוק ההון 8
yanosh34 העלאת דמי ניהול במוצר פנסיוני לפני תום תקופת ההנחה צרכנות פיננסית 3
שיקלר העלאת דמי ניהול ב'פסגות' שוק ההון 2
E העלאת דמי ניהול בקרן פנסיה צרכנות פיננסית 12
מ הודעה על העלאת דמי ניהול שוק ההון 3
א האם לשנות קרן כספית בגלל העלאת דמי הניהול? שוק ההון 29
א איך להמנע ממלכודת העלאת דמי הניהול? שוק ההון 32
הסולידית איסור על העלאת מאמרים בשלמותם לפורום הסולידית שער הקהילה 0
ה הקדמת תשלומים לקבלן לאור העלאת מע"מ נדל"ן 6
doc29 סעיף העלאת מחיר שכ"ד במימוש האופציה נדל"ן 12
G איך לגשת לעניין העלאת שכר בהעברת תפקיד? התפתחות אישית 30
yossik העלאת מחירים סמויה מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 126
ה בכוונת משרד האוצר: ביטול העלאת תקרת ההון הפטור פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 58
I העלאת הריבית הקרובה שוק ההון 10
Tsachi01 העלאת תמונות לאתר אוף טופיק 26
א העלאת ריבית בארה"ביום רביעי פוסטים מאיכות נמוכה 7
A קרן חירום ומשכנתא - העלאת ריבית צרכנות פיננסית 1
L איך העלאת הריבית תוריד את מחירי הדיור- אם כבר תעלה אותם בסופו של דבר נדל"ן 610
צ האם לקנות אג"ח בתקופה של העלאת ריבית - ועוד שוק ההון 2
ק שער הדולר בעקבות העלאת הריבית בארה"ב שוק ההון 4
ב העלאת הריבית במשק שנת 2022 - איפה זה פוגש כל אחד מאיתנו צרכנות פיננסית 130
F למה העלאת ריבית בארה"ב גורר נפילות בבורסה? שוק ההון 4
R העלאת הריבית לחישוב קצבת הפנסיה פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 0
stamEhad מה צפוי לקרות לקרן מחקה אג"ח ממשלת ישראל במקרה של העלאת ריבית? שוק ההון 4
S העלאת הנושא הכלכלי במהלך הקשר אוף טופיק 37
ה איך העלאת ריבית בארהב תשפיע על הכלכלה בישראל? פוסטים מאיכות נמוכה 4
D העלאת שכר בהייטק לאחר שנה התפתחות אישית 8
A העלאת ההון העצמי ע"י השקעה בשוק ההון שוק ההון 34
M העלאת גיל הפרישה - יש לזה בכלל משמעות? פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 10
R העלאת שכר שנתית בהייטק - מרגיש לא מוערך אוף טופיק 60
G ביידן מכריז על תכנית הכוללת העלאת מס חברות והמניות/מדדים ממשיכים לעלות פוסטים מאיכות נמוכה 13
חתול לילה העלאת מס רווחי הון מיסים 76
O העלאת ברוטו למען הגדלת הפקדה לIRA שוק ההון 12
ס אז איך נכון לבקש מהבוס העלאת שכר ? אשמח לעזרתכם אוף טופיק 18
G העלאת ההפקדה בקרן ההשתלמות והפקדה עצמאית צרכנות פיננסית 10
שלי העלאת מחירים ועמלות המרה -ישראכארט מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 65
P העלאת שכר - כמה נהוג לבקש באחוזים? מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 65
S לגבי העלאת ריבית שוק ההון 4
מ העלאת מס על אופציות לעובדים שוק ההון 5
Modric19 אג"ח ישראלי לאחר העלאת הריבית שוק ההון 22
A העלאת ריבית: הקשר שבין מח"מ לירידת אג"ח שוק ההון 7
cypriano de rore העלאת הריבית בבנק ישראל שוק ההון 63

נושאים דומים

Back
למעלה