היי חברים ,
השבוע משכתי את פיקדון הקורונה שחולק לחיילים משוחררים (7500 שקל) בכוונה להכניס אותו לקרן ההשתלמות שלי (המעסיק מפריש 750 שקל בחודש ואני 250 כך שבשנה זה 12,000 ורציתי להגיע לתקרת המס השנתית בעזרת הפיקדון) חשבתי שזה יהיה השימוש הכי טוב לכסף הזה כרגע אבל בקרן השתלמות שלי (הלמן אלדובי) אמרו שאי אפשר להפקיד מכיוון שאני עצמאי (עובד במשרד ראש הממשלה) האם יש איזה שהיא דרך בכל זאת להפקיד כספים עצמאית לקרן שהמעסיק פתחי לי?
ובנוסף אני מעוניין להפריש יותר מהמשכורת שלי בחודש ישירות לקרן ההשתלמות (כמובן מהצד של המשכורת שלי, לא ממה שהמעסיק מפריש ממנו) כרגע זה עומד על 2.5% , גם פה אמרו לי שאין לי אופציה להעלות את זה , מה הסיבה? הרי זה המשכורת שלי, אמרו לי שאפשר לבקש מהמהעסיק אבל לא אקבל אישור של יותר מ3%
תודה מראש חברים , אחלה שבוע!
השבוע משכתי את פיקדון הקורונה שחולק לחיילים משוחררים (7500 שקל) בכוונה להכניס אותו לקרן ההשתלמות שלי (המעסיק מפריש 750 שקל בחודש ואני 250 כך שבשנה זה 12,000 ורציתי להגיע לתקרת המס השנתית בעזרת הפיקדון) חשבתי שזה יהיה השימוש הכי טוב לכסף הזה כרגע אבל בקרן השתלמות שלי (הלמן אלדובי) אמרו שאי אפשר להפקיד מכיוון שאני עצמאי (עובד במשרד ראש הממשלה) האם יש איזה שהיא דרך בכל זאת להפקיד כספים עצמאית לקרן שהמעסיק פתחי לי?
ובנוסף אני מעוניין להפריש יותר מהמשכורת שלי בחודש ישירות לקרן ההשתלמות (כמובן מהצד של המשכורת שלי, לא ממה שהמעסיק מפריש ממנו) כרגע זה עומד על 2.5% , גם פה אמרו לי שאין לי אופציה להעלות את זה , מה הסיבה? הרי זה המשכורת שלי, אמרו לי שאפשר לבקש מהמהעסיק אבל לא אקבל אישור של יותר מ3%
תודה מראש חברים , אחלה שבוע!