• התכנים בפורום אינם מהווים ייעוץ מקצועי מכל סוג, לרבות ייעוץ השקעות המתחשב בצרכיו המיוחדים של כל אדם.
    השימוש בפורום כפוף לתנאי השימוש. עצם השימוש בפורום מהווה הסכמה מלאה לתנאים אלה.

לגבי העלאת ריבית

  • פותח הנושא פותח הנושא Shaz
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Shaz

משתמש בכיר
הצטרף ב
10/6/18
הודעות
6,248
דירוג
3,356
למה בארצות הברית הייתה עליית ריבית רבה בטוח זמן כזה קצר?
למה לא מעלים את הריבית בהדרגה? למשל מה שעלה בשנה האחרונה היו מפזרים לאורך נניח 5 שנים? או משהו כזה... עד שיגיעו לאיזה שהו איזון... לריבית בריאה?

מה זה ריבית בריאה זה כבר עניין אחר...
 
מה זה ריבית בריאה זה כבר עניין אחר...
אם ברור לך שלא ברור מה זה "ריבית בריאה" למה אתה חושב ש"זמן סביר" זה מושג שיותר קל להגדרה או ש"הדרגה" זה מושג שקל להגדרה?

הרי מראש הורידו את הריבית כדי לנסות להילחם באיזה משבר (עזוב שניה אם זה צעד נכון או לא, זה בד"כ מה שהם עושים). מה יקרה אם יהיה משבר בעוד חצי שנה והריבית תיהיה נמוכה מידי ולא יהיה לאן להוריד?
 
למה בארצות הברית הייתה עליית ריבית רבה בטוח זמן כזה קצר?
כדי לזעזע את השווקים ולהפיל את טראמפ כמובן ;-)


שאלות:
האם העליית ריבית הייתה רבה?
האם היא הועלתה בטווח קצר?
האם עכשיו היא גבוהה?

גילוי נאות - לא מבין כלום במדיניות מוניטרית ואין לי שום נתונים שיש לפד על המשק האמריקאי.
 

פתחו חשבון למסחר עצמאי

פסגות טרייד

ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון

מיטב טרייד

ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪5,000
פתיחת חשבון

אקסלנס טרייד

ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון
פסגות טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
פתיחת חשבון
מיטב טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪5,000
ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
אקסלנס טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
גילוי נאות: האתר מקבל תגמול בגין פתיחת חשבון דרך הקישורים. אין באמור משום ייעוץ השקעות או שיווק השקעות.
מה יקרה אם יהיה משבר בעוד חצי שנה והריבית תיהיה נמוכה מידי ולא יהיה לאן להוריד?
יש לזה שם: מלכודת הנזילות. יש המון חומר קריאה זמין באינטרנט בנושא למי שמעוניין להרחיב
 
נושאים דומים
פותח הנושא כותרת פורום תגובות תאריך
M תמהיל משכנתאות - ושאלה לגבי ריביות נדל"ן 4
Y כמה שאלות לגבי דוח שנתי למס מיסים 3
R החלטה לגבי ESPP QuickSale - כן או לא? פוסטים מאיכות נמוכה 25
A התלבטות לגבי איך לבנות תיק. שוק ההון 6
א התלבטות לגבי חיסול חלק מהמשכנתא נדל"ן 10
א שאלות לגבי ביטוח דירה של הוריי נדל"ן 2
ל התייעצות לגבי פרישה מוקדמת פרישה מוקדמת והחיים שאחריה 15
A בן 23 מתלבט לגבי הנדסת חשמל \ הנדסת מכונות התפתחות אישית 3
1 התלבטות לגבי המשך התואר התפתחות אישית 6
ב מאמר מעניין באתר של קיצ'ס - לגבי דחיית פרישה פרישה מוקדמת והחיים שאחריה 2
N התלבטות לגבי קרן עולמית Invesco MXWO (0.05% דמי ניהול) שוק ההון 12
K התלבטות לגבי אופי השקעה בחשבון מסחר עצמאי שוק ההון 12
S התלבטות לגבי השקעה ביורו בפלח הסולידי של התיק שוק ההון 0
A שאלות לגבי מעבר לאמישראגז כספק חשמל פרטי: צרכנות פיננסית 2
ס מכתב שקיבלתי לגבי הפנסיה פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 2
ה מעבר משכיר לעצמאי - שאלות לגבי התנהלות אופטימלית פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 2
ה התלבטות לגבי הנהלת חשבונות ויעוץ מס התפתחות אישית 17
ק מאמר שנתקלתי בו בסופ"ש לגבי מוטבים/צוואות/יורשים. כבוד בשופט עופר גרוסקופף פסק ביוני השנה, שביטוח חיים, גמל ופנסיה, שייכים רק למוטב שנקבע בקופות פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 0
E התייעצות לגבי משכנתא ושאלה בנוגע ליתרה והחזרים נדל"ן 2
N עוד לגבי קרנות שאין להם TICKER, אבל רוצים לשתף במעקב הפורטפוליו (GoogleSheets) שוק ההון 0
C שאלה לגבי מגן מס שוק ההון 11
B תהיות לגבי מכשיר השקעה שוק ההון 3
A מתלבט לגבי תואר ראשון – סטטיסטיקה ומדע הנתונים(בשילוב כלכלה): עברית מול תל-אביב התפתחות אישית 7
N אשמח להסבר לגבי מכירת קרן נאמנות מחקה פטורה שוק ההון 5
yoyo ייעוץ לגבי כדאיות מיחזור משכנתא נדל"ן 3
א פרישה חלקית - דילמה לגבי הקצאת נכסים ומיקסום הטבות מס בתיק ההשקעות פרישה מוקדמת והחיים שאחריה 2
פ התייעצות לגבי תמהיל משכנתא נדל"ן 2
F שאלה לגבי המרת מט”ח באקסלנס טרייד ברוקרים ופלטפורמות מסחר 3
T שאלה לגבי ASUS Vivobook 16 אוף טופיק 2
N פעם ראשונה פה והשאלה היא לגבי השוואת עמלות שוק ההון 5
י הסבר לגבי השקעה במניות באמצעות מטבע זר שוק ההון 16
Lamur התלבטות לגבי מימון בית נדל"ן 13
G התלבטות לגבי מכירת בית להשקעה בארה"ב נדל"ן 4
M מספר שאלות לגבי צארלס שוואב שוק ההון 15
ת תהיות לגבי השקעה עיקרית ב-Nasdaq על פני מדד שוק רחב שוק ההון 1
M שאלות לגבי הבייסיק ונילה וה- paspportcard pay צרכנות פיננסית 6
I לגבי היטלי ההשבחה בסביבת המטרו נדל"ן 24
D שאלה לגבי קרן השתלמות או גופת גמל להשקעה זוג טרי פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 13
Echelon שאלות לגבי זכיה בהגרלת המשך של "דירה בהנחה" בעקבות ביטול של זוכה אחר נדל"ן 11
I לגבי זכויות בניה בדירה נדל"ן 2
M הבהרה לגבי חובת הגשת דוח שנתי לשכיר מיסים 2
ת חששות לגבי השקעה ראשונית בבורסה בימים אלו שוק ההון 18
flower התייעצות לגבי מצלמת דרך לרכב מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 9
G שאלות לגבי עסקת שרשרת נדל"ן 2
C מחשבות לגבי רכישת דירה ראשונה נדל"ן 7
N שאלה לגבי תעודות סל שוק ההון 3
א מתלבט לגבי נאסד״ק והבנקים שוק ההון 76
S שאלה לגבי 867 ונספח ג' ו-ד' בדוח 1301 (שכיר) מיסים 7
M התייעצות לגבי רכישה ראשונה. נדל"ן 28
Y שאלה לגבי מיסוי קרן נדל"ן בחו"ל - מסלול הלוואה מיסים 1

נושאים דומים

Back
למעלה