• התכנים בפורום אינם מהווים ייעוץ מקצועי מכל סוג, לרבות ייעוץ השקעות המתחשב בצרכיו המיוחדים של כל אדם.
    השימוש בפורום כפוף לתנאי השימוש. עצם השימוש בפורום מהווה הסכמה מלאה לתנאים אלה.

ביידן מכריז על תכנית הכוללת העלאת מס חברות והמניות/מדדים ממשיכים לעלות

  • פותח הנושא פותח הנושא gsafier
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

gsafier

משתמש רגיל
הצטרף ב
6/5/17
הודעות
83
דירוג
25
יש למישהי/ו הסבר לפלא הזה?
אני שואל כי כשאני נתקל בפלא, שאין לי אליו הסבר מניח את הדעת, אני מתחיל לדאוג.
 
אני מניח שהשוק ציפה למשהו גרוע עוד יותר
 
כי 2 טריליון דולר שנשפכים לשוק הם חדשות טובות מאוד לרווחי החברות, גם אם הם יצטרכו לשלם עליהם עוד מס.
 
אני באמת מרגיש כמו קוף.
הכלכלה פשוט מתנהלת איך שבא לה.
 
זה אולי קצת שטחי אבל גם המכפילים בשיא. בהחלט מוזר.
 
קראת את פרטי התכנית או רק את הכותרת?
ג.נ. לא קראתי בעצמי מה היא כוללת.
קראתי את כותרות המשנה ובוהקת שם הנקודה של העלאת מס חברות מ-21 ל-28%.
אז נכון שכבר שביידן נבחר דיברו על זה שמס החברות יעלה, אבל עכשיו זו תכנית שפורסמה עם מספרים.
הייתי מצפה לתגובה כלשהי מהשוק ולא פיהוק והמשך העליות כמו קודם.
 
אני מוכן להמר שעם כל השטויות של אנרגיה ירוקה עדיין התעשיה המסורתית תן לזה בראש
 
קראתי את כותרות המשנה ובוהקת שם הנקודה של העלאת מס חברות מ-21 ל-28%.
אז נכון שכבר שביידן נבחר דיברו על זה שמס החברות יעלה, אבל עכשיו זו תכנית שפורסמה עם מספרים.
הייתי מצפה לתגובה כלשהי מהשוק ולא פיהוק והמשך העליות כמו קודם.
זו עלייה מדורגת למשך מספר שנים (כמו כל תכנית ארוכת טווח, לא בטוח שתתממש לחלוטין אם השלטון ישתנה) וזה עדיין שם את מס החברות במקום נמוך יותר ממה שהיה לפני כמה שנים.
בנוסף, התכנית אמורה להזרים הרבה מאוד כסף למשק - אז חברות בתחום התשתית צפויות להגדיל רווחיות. כתוצאה מכך הספקים שלהם יגדילו רווחיות והעובדים של אותם חברות ייהנו מהכנסה גבוהה יותר ובטחון תעסוקתי יחסי, מה שיגרום להם להוציא יותר.

אם צריך לחשוש ממשהו בהקשר של הכלכלה האמריקאית זה לדעתי לא מהגדלת מס החברות אלא מהחוב הלאומי של ארצות הברית שמשתולל וגדל עם השנים.
 
אם צריך לחשוש ממשהו בהקשר של הכלכלה האמריקאית זה לדעתי לא מהגדלת מס החברות אלא מהחוב הלאומי של ארצות הברית שמשתולל וגדל עם השנים.
זה הרבה פעמים הולך ביחד
חוב גבוה משלמים במיסים גבוהים ו\או אינפלציה גבוה שגורמת למיסוי אפקטיבי גבוה יותר.
בנוסף, התכנית אמורה להזרים הרבה מאוד כסף למשק - אז חברות בתחום התשתית צפויות להגדיל רווחיות. כתוצאה מכך הספקים שלהם יגדילו רווחיות והעובדים של אותם חברות ייהנו מהכנסה גבוהה יותר ובטחון תעסוקתי יחסי, מה שיגרום להם להוציא יותר.

מסכים ולדעתי בטווח המידי השוק גם מגיב לכמות הדולרים במערכת, כשמודיעים שהולכים להגדיל אותה השוק מתרגם את זה (חלקית) לזה שאותה כמות נכסים מתחלקת על יותר דולרים ולכן הערך שלהם באותו מטבע עולה גם בלי קשר להערכות גדילה ברווחיות.
 
ריבית 0 והדפסה אינסופית , ברוך הבא !
 

פתחו חשבון למסחר עצמאי

פסגות טרייד

ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון

מיטב טרייד

ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪5,000
פתיחת חשבון

אקסלנס טרייד

ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון
פסגות טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
פתיחת חשבון
מיטב טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪5,000
ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
אקסלנס טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
גילוי נאות: האתר מקבל תגמול בגין פתיחת חשבון דרך הקישורים. אין באמור משום ייעוץ השקעות או שיווק השקעות.
נושאים דומים
פותח הנושא כותרת פורום תגובות תאריך
E השפעת ג'ו ביידן על המדדים שוק ההון 3
H מיסוי תכנית חסכון+ ביטוח חיים בחו"ל לעולה "ישן" מיסים 3
ש תכנית הDRIP של אינטראקטיב ישראל שוק ההון 1
G חוות דעת על תכנית השקעה ל25 שנים שוק ההון 26
U אישור תכנית התחדשות עירונית - מה המשמעות נדל"ן 1
ב תכנית פרישה - מה דעתכם? שוק ההון 10
Y פדיון תכנית פנסיה אמריקאית לאחר חזרה מרילוקיישן מיסים 5
מ תכנית חיסכון לילד (רך שנולד) שוק ההון 1
U תכנית "שותפי הפצה" (אפיליאט) מיסים 6
G עזרה תכנית ברישום לIB ברוקרים ופלטפורמות מסחר 1
B התפטרות במהלך תכנית espp שוק ההון 3
S איך בונים תכנית עסקית מפורטת? התפתחות אישית 2
ש תכנית בנק ישראל להאצת הצמיחה במשק - המלצה למעבר למס רווח הון / ריבית נומינלי ועוד מיסים 5
הבורח מהמירוץ שבירת תכנית חסכון שוק ההון 6
Rahash תכנית פנסיה בגרמניה צרכנות פיננסית 15
ד תכנית ציבורית לחינוך פיננסי- נא עזרתכם צרכנות פיננסית 44
C תכנית ההשקעה שלי שוק ההון 22
L תכנית חיסכון לילד (קופת גמל להשקעה?) צרכנות פיננסית 10
F תכנית חיסכון שוק ההון 5
S תכנית חיסכון לילד צרכנות פיננסית 2
oz1987 תכנית של חיים הכח - "בין אריזונה לנס ציונה" אוף טופיק 199
ו תכנית השקעה שלי - סופי שוק ההון 17
ו תכנית השקעה שלי - נסיון 2 שוק ההון 11
V תכנית/סקריפט ל"כמה אני שווה" מותאמת אישית אוף טופיק 13
מתכנת ניהול סיכונים, תכנית לפרישה והתיק הפנסיוני של @מתכנת צרכנות פיננסית 25

נושאים דומים

Back
למעלה