שלום
אני מתכנן לנייד את הקפו"ג הונית שלי לחברה שמציעה לי דמי ניהול נמוכים יותר.
אממה, נציג של חברה אחרת הזהיר אותי, שאם אני ישנה מסלול השקעה (למשל: ממניות לסנופ) הם יעלו לי את הדמי ניהול.
זה מותר?
הדמי ניהול תלויים בסוג מסלול השקעה?
אני הייתי מתקשר לבית השקעות [שיחה מוקלטת] ומוודא את פרטי ההעברה וחשבון הבנק ועל הדרך זורק את השאלה:
"אני רק רוצה לוודא, זה לא משנה מה המסלול, הדמי ניהול יישארו כמו שסיכמנו כן ?"