עדכון:
פניתי בשאילתא לIB, ומשלא נענתה פניתי בצ'ט.
שם הובהר לי שתמיכה אצטרך לקבל ישירות מאינטרIL וזו המדיניות של IB- לתת לברוקר מארח (אדם שלו- קלעת להגדרה) לטפל בלקוחות שלו.
(אגב, השאלה הופנתה למשרדים באירופה)
הנציג המשיך להסביר שבכדי לעבור, הכי פשוט הוא לפנות לאינטרIL ולבקש ניתוק.
עניתי שזה ככל הנראה לא יקרה...
הבעיה שלי כיום היא שגם אם אפתח חשבון חדש, לא מוצג אצלי בדף האפשרות של קישור חשבונות.
הנציג ענה לי שאוכל לבקש העברה ידנית. שאלתי מה זה אומר, ממי לבקש ואיך?
והוא השיב:
You would submit the request via ticket asking to transfer from one account to the other. Because one of the account is under Israel Interactive though, whoever is claiming the ticket is going to go to Israel Interactive to make them aware of your requested transfer
אם הבנתי נכון, הכוונה היא לפתוח חשבון חדש, ודרכו לשלוח בקשה להעביר את האחזקות מחשבון אחד למשנהו. ואז הם יפנו לאינטרIL כדי שיאשרו ויבצעו.
יש לאינטרIL יכולת לסרב לבקשה?
הם (mexem) אכן הכניסו את המקלות לגלגלים שלי כשהתחלתי להתרחק מהם. ברגע שהבנתי מה הם עושים, הפסקתי לדבר איתם לחלוטין וביקשתי מה- IB להעביר את הדברים מחשבון לחשבון. זה עבד. לקח כשבוע. אבל אתה צריך לוודא שהחשבון החדש שאתה פותח ישירות מול IB הוא בדיוק על אותו השם. הם (IB) גם יסגרו את החשבון הישן (mexem) אחרי 12 חודשים. בקצור, לא צריך mexem כדי לעזוב mexem
באיזה אופן פנית לIB? דרך החשבון החדש?