• התכנים בפורום אינם מהווים ייעוץ מקצועי מכל סוג, לרבות ייעוץ השקעות המתחשב בצרכיו המיוחדים של כל אדם.
    השימוש בפורום כפוף לתנאי השימוש. עצם השימוש בפורום מהווה הסכמה מלאה לתנאים אלה.

מעבר בית השקעות - אזרחות ארה"ב

  • פותח הנושא פותח הנושא mancho
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

mancho

משתמש רשום
הצטרף ב
13/2/25
הודעות
20
דירוג
3
היי שלום
אני גר ובעל אזרחות בישראל וגם בעל אזרחות אמריקאית.

יש לי כרגע חשבון מסחר עצמאי במיטב טרייד עם ניע אחד בלבד ואני חושב לעבור לבית השקעות אחר.

אם אני רוצה לעבור לדוגמה לאקסלנס או אינטראקטיב האם יש אופציה להעברת התיק כמו שהוא ללא אירוע מס בארץ/ארה"ב?
אם כן , האם התהליך מסורבל?

או שאולי עדיף פשוט למכור מה שיש לי בתיק הנוכחי, להוציא את הכסף לחשבון ואז להעביר לבית השקעות אחר?

תודה רבה.
 
אם אני רוצה לעבור לדוגמה לאקסלנס או אינטראקטיב האם יש אופציה להעברת התיק כמו שהוא ללא אירוע מס בארץ/ארה"ב?
אם כן , האם התהליך מסורבל?
כן. בית ההשקעות החדש יעוזר לך בזה כדי למזער סרבול.
או שאולי עדיף פשוט למכור מה שיש לי בתיק הנוכחי, להוציא את הכסף לחשבון ואז להעביר לבית השקעות אחר?
לא הכרחי בכלל, עדיף בלי אירוע מס.
 
תודה ואז מה מבחינת הדיווח לרואה חשבון?
אצטרך לשלוח את הטפסים של 2 בתי ההשקעות?
איך אני מוודא שלא יהיה כפל או בלבול?
 
תודה ואז מה מבחינת הדיווח לרואה חשבון?
אצטרך לשלוח את הטפסים של 2 בתי ההשקעות?
איך אני מוודא שלא יהיה כפל או בלבול?
כל בית השקעות ידווח על הכנסות שקרו בזמן שהנכסים היו אצלו. אז תצטרך טפסים משתי בתי ההשקעות.
 
כל בית השקעות ידווח על הכנסות שקרו בזמן שהנכסים היו אצלו. אז תצטרך טפסים משתי בתי ההשקעות.
ואין סיכוי לכפל או בלבול מבחינתם מבחינת המס וכו' כאילו יש לי 2 חשבונות מסחר?

מבחינה הזו, אם המס לא כזה גדול בכלל , לא עדיף לממש הכל ולפתוח פשוט חשבון חדש?

מציין שכרגע נכון לעכשיו לא ביצעתי עדיין אירוע מס, רק קניתי קרן וזהו.

תודה רבה
 
נערך לאחרונה ב:
ואין סיכוי לכפל או בלבול מבחינתם מבחינת המס וכו' כאילו יש לי 2 חשבונות מסחר?
מבחינת מי?
כפי שכתבתי:
כל בית השקעות ידווח על הכנסות שקרו בזמן שהנכסים היו אצלו.

מבחינה הזו, אם המס לא כזה גדול בכלל , לא עדיף לממש הכל ולפתוח פשוט חשבון חדש?
זה שיקול שלא קשור לדיווח המס.
אם יותר נוח לך ככה, אז תעשה את זה אבל תבין שכלכלית זה המצב הפחות טוב.
 
מבחינת מי?
הרשויות בארהב או ישראל
הרי אני בסופו של דבר מגיש לרואה חשבון טפסים מ2 בתי המסחר

איך הרשויות יודעות שזה לא 2 חשבונות מסחר כפולים?

מקווה שאני ברור יותר.

תודה רבה על המענה
 
איך הרשויות יודעות שזה לא 2 חשבונות מסחר כפולים?
כמו שאתה מקבל 867, רשות המסים גם מקבלת.
רשות המסים כתבו את התקנות, אז הם יודעים שכל בית השקעות רושם ב-867 הכנסות שקרו אצלו.
 
כמו שאתה מקבל 867, רשות המסים גם מקבלת.
רשות המסים כתבו את התקנות, אז הם יודעים שכל בית השקעות רושם ב-867 הכנסות שקרו אצלו.
אוקיי וזה בכלל רלוונטי אם היה רק אירוע קנייה ולא מכירה או משיכה?
כי לפי מה שאני מבין אין בכלל אירוע מס אז בכלל המצב פשוט יותר נכון?
 
אוקיי וזה בכלל רלוונטי אם היה רק אירוע קנייה ולא מכירה או משיכה?
לרוב לא רלוונטי, אבל אם היו לך דמי משמרת/ דמי תפעול חשבון, הם ירשמו בטופס 867 כהפסד הון.
בכל מקרה אם אין אירוע מס או הפסד כפי שציינתי, כשתנסה להוציא 867 דרך המערכת יהיה כתוב שם שהם מאשרים שבחשבון זה לא היו הכנסות ו/או ניכויי מס במקור בשנת X.
 

פתחו חשבון למסחר עצמאי

פסגות טרייד

ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון

מיטב טרייד

ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪5,000
פתיחת חשבון

אקסלנס טרייד

ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון
פסגות טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
פתיחת חשבון
מיטב טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪5,000
ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
אקסלנס טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
גילוי נאות: האתר מקבל תגמול בגין פתיחת חשבון דרך הקישורים. אין באמור משום ייעוץ השקעות או שיווק השקעות.
לרוב לא רלוונטי, אבל אם היו לך דמי משמרת/ דמי תפעול חשבון, הם ירשמו בטופס 867 כהפסד הון.
בכל מקרה אם אין אירוע מס או הפסד כפי שציינתי, כשתנסה להוציא 867 דרך המערכת יהיה כתוב שם שהם מאשרים שבחשבון זה לא היו הכנסות ו/או ניכויי מס במקור בשנת X.
מעולה תודה רבה על כל המענה והעזרה
 
נושאים דומים
פותח הנושא כותרת פורום תגובות תאריך
I מעבר בית השקעות צרכנות פיננסית 1
N מעבר לשכירות עקב מכירת בית ואופציות השקעה עתידיות נדל"ן 10
Elliott מעבר מדינה ב2-4 שנים הקרובות ואיך זה משפיע על תיק השקעות שנמצא בבנק ישראלי? שוק ההון 4
T מעבר מאכ"ע וקופת גמל לקרנות פנסיה (מקיפה + משלימה). שאלת רצף ביטוחי ומצב רפואי קיים פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 3
נ שמירה על תושבות מס ישראלית אחרי מעבר לחו"ל מיסים 24
מ מעבר לעולם ההיטק התפתחות אישית 6
OOmer מעבר מאינטראקטיב ישראל - עדכון 2026 ואפשרות של Delink חשבון קיים שוק ההון 12
D מעבר מלהיות אח בבית חולים להייטק התפתחות אישית 55
D כדאיות מעבר מפוליסה ותיקה עם מקדם 157 לפוליסה חדשה פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 8
A שאלות לגבי מעבר לאמישראגז כספק חשמל פרטי: צרכנות פיננסית 2
M לפני מעבר לIRA פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 7
V מעבר בין מכשירים פנסיוניים פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 0
ה מעבר משכיר לעצמאי - שאלות לגבי התנהלות אופטימלית פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 2
N מעבר לקרן פנסיה מקיפה ממשלימה לפני פרישה פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 0
the-hexx מעבר ממיטב ד"ש לחשבון שכולל קרנות סל שיקליות וכן מניות/קרנות סל דולריות ברוקרים ופלטפורמות מסחר 4
D פרישה מדומה – כדאיות לקיחת קצבה מעבר לפטור פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 0
E מכירת RSU לאחר מעבר מהארץ ברוקרים ופלטפורמות מסחר 0
E מעבר לחיפה לצורך חיסכון מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 28
מ IBKR - מעבר לחשבון משותף, וסעיף אריכות ימים בברוקר ישראלי שוק ההון 18
algo.il מעבר למערכת פתוחה - רלוונטי רק לבתי מסחר בישראל? שוק ההון 1
N מעבר לIRA - הפקדות מעל התקרה פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 0
ToshavHozerVatik מעבר מקופת גמל ישנה לאפיק השקעה שאינו PFIC שוק ההון 2
V מעבר חלק מהתיק מ IBKR לברוקר ישראלי ברוקרים ופלטפורמות מסחר 4
M משיכת פיצויים לאחר מעבר עבודה פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 7
ארי הסוחר מעבר למערכת מסחר פתוחה ברוקרים ופלטפורמות מסחר 5
א רוצה למנוע מעבר לעוסק מורשה מיסים 15
B דיסקונט מנסים להקשות על מעבר ל-IBKR ברוקרים ופלטפורמות מסחר 1
V מעבר בנק באקסלנס ברוקרים ופלטפורמות מסחר 2
BittLover מעבר לבית מסחר גדול שוק ההון 3
E הפרשות לפנסיה מעבר לתקרה - ביטוח מנהלים/קופת גמל/פנסיה משלימה פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 6
A מעבר ל-IRA ומחקי מדד משלימים ל-S&P500 פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 7
מ לקראת מעבר מבית השקעות לבנק ברוקרים ופלטפורמות מסחר 9
ג הפקדה בפנסיה מעבר למחויב שוק ההון 5
ה מעבר עבודה במהלך השנה מיסים 15
T מעבר למגורים לבד התפתחות אישית 13
G שאלות על פנסיה - איחוד קופות/מעבר קרן, עיתוי משיכה פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 4
מ עלות של אכ"ע - מעבר לתשלום עצמאי פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 3
P מעבר מברוקר, טפסי 867 וכו' ברוקרים ופלטפורמות מסחר 24
מ מיסוי על פיצויי פיטורין עודפים (מעבר ל 161) מיסים 7
א מעבר בין עבודות מיסים 7
D תזמון מעבר למסלול מחקה מדד פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 20
T מעבר מסלולים בקרנות מנוהלות ללא אירוע מס -איך זה עובד? שוק ההון 5
W מעבר לניהול צוות התפתחות אישית 8
Y שאלות לגבי מעבר בנק צרכנות פיננסית 5
ש מעבר בתי השקעות שוק ההון 6
N האם יש הגיון בלהעביר כסף לקרן השתלמות עצמאי IRA מעבר לסכום עליו יש הטבה? ברוקרים ופלטפורמות מסחר 24
K מעבר סניף באותו בנק אוף טופיק 8
ז התייעצות: מעבר למדדי מניות ואגחי"ם שוק ההון 57
י מעבר מפוליסת חיסכון ל IRA פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 25
L מעבר ל IRA אקטיון פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 16

נושאים דומים

Back
למעלה