אני עתיד לעבור לניהול צוות תוכנה חדש שקם אצלנו בקבוצה. הקבוצה לא מתעסקת פיתוח תוכנה "פרופר", אלא יותר קבוצה מחקרית.
אישית כמעט ולא תכננתי בשנה וחצי האחרונות, למעט POC קטנים שעשיתי כדי להראות התכנות של כל מיני יכולות.
אנחנו מגייסים סטודנט ראשון לצוות עם ציפייה שעד סוף השנה ייצטרפו בין מהנדס או שניים לצוות ובתקווה שעוד בעתיד.
איך עושים את המעבר לניהול אנשים? איך לומדים את זה?
יש את המנהל האישי שלי שאני מאוד מעריך וכמובן לוקח פרקטיקות שהוא מיישם באיך שהוא מנהל את הצוות שלי.
הנטייה הטבעית שלי כשאני רוצה להעמיק בנושא מסויים הוא ספרים - האם יש המלצות על כאלו?
אשמח לשמוע מאנשים טיפים/המלצות/סיפורים או כל נקודה שיכולה להאיר את עיניי במה דרוש כדי להיות "מנהל טוב".
אישית כמעט ולא תכננתי בשנה וחצי האחרונות, למעט POC קטנים שעשיתי כדי להראות התכנות של כל מיני יכולות.
אנחנו מגייסים סטודנט ראשון לצוות עם ציפייה שעד סוף השנה ייצטרפו בין מהנדס או שניים לצוות ובתקווה שעוד בעתיד.
איך עושים את המעבר לניהול אנשים? איך לומדים את זה?
יש את המנהל האישי שלי שאני מאוד מעריך וכמובן לוקח פרקטיקות שהוא מיישם באיך שהוא מנהל את הצוות שלי.
הנטייה הטבעית שלי כשאני רוצה להעמיק בנושא מסויים הוא ספרים - האם יש המלצות על כאלו?
אשמח לשמוע מאנשים טיפים/המלצות/סיפורים או כל נקודה שיכולה להאיר את עיניי במה דרוש כדי להיות "מנהל טוב".