גרוש ללירה
משתמש רשום
- הצטרף ב
- 14/8/25
- הודעות
- 3
- דירוג
- 1
שלום לכולם.
הילכו איתי בעדינות באשר שזה ההודעה הראשונה שאני כותב.
אחד שהפקיד מעבר למחויב מההכנסות כעצמאי לקרן פנסיה, האם הוא יקבל נכות או שארים, כפי גובה ההפקדה או כפי ההכנסה בפועל ??
ומה יקרה בשכיר ?
הילכו איתי בעדינות באשר שזה ההודעה הראשונה שאני כותב.
אחד שהפקיד מעבר למחויב מההכנסות כעצמאי לקרן פנסיה, האם הוא יקבל נכות או שארים, כפי גובה ההפקדה או כפי ההכנסה בפועל ??
ומה יקרה בשכיר ?