למה אתה חושב ששינוי דרסטי כמו שינוי זהות, הוא מצב תקין נפשי, וכדי לשכנע אותך צריך להביא מחקרים שזה לא בריא, אני חושב בהיגיון פשוט, הכול הפוך, אתה צריך להביא מחקרים שאדם שעושה כזה שינוי דרסטי בזהות שלו, שזה לא פוגע בו קשות.תראה כדי לשכנע אותי שזה עושה נזק, תצטרך להביא נתונים שיראו:
א. שיש כמות משמעותית של תלמידים "שיושבים על הגדר".
ב. שלתכנים האלה יש סיכוי משמעותי לגרום להם להחליט אחרת ממה שהיו עושים ממילא.
ג. שההחלטה שלהם גרמה להם יותר נזק נפשי ביחס לתלמידים דומים שהחליטו להשאר במגדר ההתחלתי שלהם.
עד אז, הטענה הזאת שהשיעור שבו המורה מקריאה איזה ספר על ילדה טרנסג'נדרית גורמת לתלמידים לדיספוריה מגדרית, לא אמינה בעיני.
אני מבין את הפחד הזה שחשיפה למשהו תגרום לילד שלכם להרגיש שהוא אולי גם בת. אתם לא רוצים להתמודד עם זה. הכל טוב. אבל אני לא חושב שזה עובד ככה ואני די בטוח ששנים שבהם הילד הרגיש סבבה עם המגדר שלו לא ישתנו גם אם הוא יראה שיש סביבו אנשים שחוו משהו אחר, וגם הוא יקבל איתות מהחברה שהסנטימנט כלפיהם חיובי.
כל עוד שלא מביאים לך מחקרים שיש תופעה טבעית של סחף וברגע שמנרמלים תופעה מסוימת מטבע הדברים יצטרפו עוד אנשים, וכנראה שחלקם יהיו אנשים שישבו על הגדר. אז אתה תאמין שאין הבדל בין תופעה שנחשבת נורמלית לתופעה שלא נחשבת נורמלית בהיקף המצטרפים החדשים לתופעה....
אם אני רוצה להתחיל לזחול במקום ללכת האם יש לך מחקרים שזה יכול לפגוע נפשית, אם לא אז ברור שאני צודק כי אני עושה שינוי והשינוי הוא הליברל הטהור....
הטענה הפשוטה שייחס מכוון מהמערכת לנרמול תופעה יכולה לגרום להתרחבות התופעה. נראית לך לא אמינה, אז מה כן אמין בעייניך, איזה מידע יש לך ואני מפספס, למה אתה כל כך בטוח שהכול הפוך?
נערך לאחרונה ב: