@benor2017 טען שללא צבירה או הפקדה מסוימת, החברות לא ירקו לכיוונך (בקטע שלא ישקיעו עליך שימור לקוחות/יציעו הצעה טובה).
@efrat טענה שהוא טועה.
אני טענתי שהוא לא טועה, ושאני גם מבין את החברות ואת השיקולים שלהם. אין מה לעשות הם חברות כלכליות שרוצות להרוויח. העלות הבירוקרטית היא מאוד גבוהה מצד אחד, אבל קבועה פר לקוח מצד שנית לכן, כדאי להם להתמקד בלקוחות עם צבירות גבוהות תחילה, הפקדות גבוהות אחר כך, ובסוף אם יש כוח אדם אז גם בצבירות והפקדות נמוכות.
מצטער אם לא הובנתי כהלכה.
לדעתי קיימת איזשהו רומנטיזציה סביב תהליך גיוס לקוחות שפשוט לא קיים בסגנון של "הם ירצו שאהיה לקוח שלהם כשהצבירה שלי תהיה גדולה ולכן שווה להם להציע לי הצעה טובה ולחזר אחריי גם כשאין לי כלום, כי זה בונה אמון ואני ארצה להישאר אצלם אחרי, והם יודעים את זה והם גם מסתכלים לטווח הארוך" או משהו בסגנון.
בעיקרון, זה פשוט לא קורה. הם לא דוחים לקוחות עם צבירות נמוכות, אבל הם ממש לא ירדפו אחרי כאלה שמאיימים לעזוב, או שמנסים לעשות משא ומתן קשוח לפני מעבר לחברה.
עריכה: עכשיו מקריאה נוספת ראיתי שייתכן ו
@efrat בעצם מחזקת את דברי בן-אור.
טוב נו...