שלום,
החלפתי עבודה לאחרונה, אך נשארתי עם אותו סוכן. לפני כמה ימים קיבלתי הודעה שמאחר והופסק תשלום דמי סליקה לסוכן שלי הופסקה הפחתת דמי ניהול בחשבון. משיחה עם הסוכן נמסר לי שבמעסיק החדש הסליקה מבוצעת על ידי חילן ולכן זה הופסק ושזה תקין.
לא ברור לי כל כך במה מדובר, מה העלויות ולמה זה לא מתקזז פשוט עם הסולק החדש.
אשמח לכל הסבר כי אני לא מבין כל כך את הסברי הסוכן.
החלפתי עבודה לאחרונה, אך נשארתי עם אותו סוכן. לפני כמה ימים קיבלתי הודעה שמאחר והופסק תשלום דמי סליקה לסוכן שלי הופסקה הפחתת דמי ניהול בחשבון. משיחה עם הסוכן נמסר לי שבמעסיק החדש הסליקה מבוצעת על ידי חילן ולכן זה הופסק ושזה תקין.
לא ברור לי כל כך במה מדובר, מה העלויות ולמה זה לא מתקזז פשוט עם הסולק החדש.
אשמח לכל הסבר כי אני לא מבין כל כך את הסברי הסוכן.