א אומפרדקס משתמש רשום הצטרף ב 15/5/25 הודעות 2 דירוג 0 16/5/25 #1 בן 48. צבירה כ-300,000. הפקדות חודשיות כ-1900. קרן הפנסיה שלי רוצה להעלות לי משמעותית את דמי הניהול. לאן כדאי לנייד. מה דמי ניהול סבירים?
בן 48. צבירה כ-300,000. הפקדות חודשיות כ-1900. קרן הפנסיה שלי רוצה להעלות לי משמעותית את דמי הניהול. לאן כדאי לנייד. מה דמי ניהול סבירים?
klayhamn משתמש בכיר הצטרף ב 2/4/19 הודעות 1,796 דירוג 2,558 17/5/25 #2 מה דמי הניהול כרגע? ואל מה רוצים להעלות?
אורי ג. משתמש בכיר הצטרף ב 10/8/15 הודעות 24,986 דירוג 35,429 17/5/25 #3 יש לך פנסיה ברירת מחדל ב1%/0.22% אני יודע להשיג על סכום כזה 1.85%/0.092%
N nolim משתמש רגיל הצטרף ב 7/11/19 הודעות 348 דירוג 272 17/5/25 #4 נכתב ע"י אורי ג.: יש לך פנסיה ברירת מחדל ב1%/0.22% אני יודע להשיג על סכום כזה 1.85%/0.092% לחץ כדי להרחיב... מניח שאתה מתכוון לכלל פנסחה מבטיחה. פנסיה מבטיחה |כלל ביטוח פנסיה מבטיחה בכלל ביטוח - תכנית הטבה שמבטיחה את דמי הניהול שלכם עד למועד הפרישה ומאפשרת לכם ליהנות משיעור דמי ניהול הולכים ופוחתים, בהתאם לגידול ביתרה הצבורה www.clalbit.co.il שם התנאים כמו שציינת וככל שהסכום עולה התנאים משתפרים
נכתב ע"י אורי ג.: יש לך פנסיה ברירת מחדל ב1%/0.22% אני יודע להשיג על סכום כזה 1.85%/0.092% לחץ כדי להרחיב... מניח שאתה מתכוון לכלל פנסחה מבטיחה. פנסיה מבטיחה |כלל ביטוח פנסיה מבטיחה בכלל ביטוח - תכנית הטבה שמבטיחה את דמי הניהול שלכם עד למועד הפרישה ומאפשרת לכם ליהנות משיעור דמי ניהול הולכים ופוחתים, בהתאם לגידול ביתרה הצבורה www.clalbit.co.il שם התנאים כמו שציינת וככל שהסכום עולה התנאים משתפרים
אורי ג. משתמש בכיר הצטרף ב 10/8/15 הודעות 24,986 דירוג 35,429 17/5/25 #5 נכתב ע"י nolim: מניח שאתה מתכוון לכלל פנסחה מבטיחה. פנסיה מבטיחה |כלל ביטוח פנסיה מבטיחה בכלל ביטוח - תכנית הטבה שמבטיחה את דמי הניהול שלכם עד למועד הפרישה ומאפשרת לכם ליהנות משיעור דמי ניהול הולכים ופוחתים, בהתאם לגידול ביתרה הצבורה www.clalbit.co.il שם התנאים כמו שציינת וככל שהסכום עולה התנאים משתפרים לחץ כדי להרחיב... נכון, ציינתי את מה שרלוונטי לסכום שצוין.
נכתב ע"י nolim: מניח שאתה מתכוון לכלל פנסחה מבטיחה. פנסיה מבטיחה |כלל ביטוח פנסיה מבטיחה בכלל ביטוח - תכנית הטבה שמבטיחה את דמי הניהול שלכם עד למועד הפרישה ומאפשרת לכם ליהנות משיעור דמי ניהול הולכים ופוחתים, בהתאם לגידול ביתרה הצבורה www.clalbit.co.il שם התנאים כמו שציינת וככל שהסכום עולה התנאים משתפרים לחץ כדי להרחיב... נכון, ציינתי את מה שרלוונטי לסכום שצוין.
פתחו חשבון למסחר עצמאי פסגות טרייד ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה) ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה) דמי ניהול: ללא דמי ניהול מינימום: ₪10,000 פתיחת חשבון מיטב טרייד ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה) ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR) דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15 מינימום: ₪5,000 פתיחת חשבון אקסלנס טרייד ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה) ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR) דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15 מינימום: ₪10,000 פתיחת חשבון פסגות טרייד מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000 ⌄ ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה) ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה) דמי ניהול: ללא דמי ניהול פתיחת חשבון מיטב טרייד מינימום לפתיחת חשבון: ₪5,000 ⌄ ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה) ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR) דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15 פתיחת חשבון אקסלנס טרייד מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000 ⌄ ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה) ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR) דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15 פתיחת חשבון גילוי נאות: האתר מקבל תגמול בגין פתיחת חשבון דרך הקישורים. אין באמור משום ייעוץ השקעות או שיווק השקעות.
א אומפרדקס משתמש רשום הצטרף ב 15/5/25 הודעות 2 דירוג 0 22/5/25 #6 בעקבות ההמלצות פניתי לכלל. במסמך ההנמקה שקיבלתי בכלל מופיע סכום צפוי נמוך יותר מהסכום בקרן הנוכחית ועלות ביטוחית גבוהה יותר עם כיסוי נמוך יותר הגם שדמי הניהול נמוכים יותר והמלצה לנייד. איך זה מסתדר?
בעקבות ההמלצות פניתי לכלל. במסמך ההנמקה שקיבלתי בכלל מופיע סכום צפוי נמוך יותר מהסכום בקרן הנוכחית ועלות ביטוחית גבוהה יותר עם כיסוי נמוך יותר הגם שדמי הניהול נמוכים יותר והמלצה לנייד. איך זה מסתדר?