• התכנים בפורום אינם מהווים ייעוץ מקצועי מכל סוג, לרבות ייעוץ השקעות המתחשב בצרכיו המיוחדים של כל אדם.
    השימוש בפורום כפוף לתנאי השימוש. עצם השימוש בפורום מהווה הסכמה מלאה לתנאים אלה.

למה בעצם לא להשקיע את כל הכסף בקרן נאמנות אחת?

  • פותח הנושא פותח הנושא דורדור
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.

דורדור

משתמש רשום
הצטרף ב
1/4/21
הודעות
10
דירוג
1
אם נניח מספר הנחות שהן נכונות למיטב הבנתי לרוב המשקיעים (כלומר לא מי שרוצה ויודע לנהל בהבנה עמוקה ובאינטנסיביות את הכסף שלו לפי טעמו האישי או סקטור מסוים):
- המשקיע לא יודע לפזר את הכסף בין האג"חים והמניות יותר טוב ממנהל קרן נאמנות
- יועץ השקעות לא יודע לפזר את הכסף בין האג"חים והמניות יותר טוב ממנהל קרן נאמנות
- מנהל תיק אישי אולי כן אולי לא יותר טוב ממנהל קרן, אבל כנראה שלא נדע

אז למה בעצם לא לשים את כל הכסף בקרן נאמנות אחת ויחידה המתאימה לפיזור הרצוי? האם כל טעות שנעשה בבחירת הקרן לא יכולה לקרות לפחות באותה מידה גם בניהול אישי\ייעוץ שנקבל\בחירת מנהל תיק?
או במילים אחרות, האם לא ניתן לראות השקעת כל הכסף בקרן נאמנות אחת כשקולה לתיק מנוהל אישית על ידי מנהל אישי?
כמובן ניתן להתיעץ עם יועץ השקעות בבחירה של הקרן האחת.

יתרה מזו, האם לא זה בדיוק מה שאנחנו עושים כאשר אנחנו שמים את כל כספי ההשתלמות שלנו בדר"כ בקרן השתלמות אחת? או את כל כספי הפנסיה בפוליסת ביטוח מנהלים אחת?
 
נערך לאחרונה ב:
מצב
הנושא נעול.
נושאים דומים
פותח הנושא כותרת פורום תגובות תאריך
littleSeal אז למה לא להשקיע בחסכון בבנק, בעצם? פוסטים מאיכות נמוכה 2
ע למה בעצם לא להשקיע בממד אחד? שוק ההון 3
M למה בעצם "המשפחה הישראלית" מעדיפה את שכונות המגורים החדשות? נדל"ן 104
U Good till cancel Trailing limit order - למה לא בעצם? שוק ההון 3
Skorzec למה בעצם לא למכור בירידות? שוק ההון 51
F למה בעצם נדל"ן בישראל ולא בארה"ב? נדל"ן 36
J פנסיה - מחקה מדד- למה בעצם ? פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 3
מ למה בעצם אג"ח מדינה צמודות יורדות כרגע? שוק ההון 2
ט למה בעצם אין תעודות ממונפות על SP500 פי 4, פי 5 וכו' ? פוסטים מאיכות נמוכה 12
Okiru אז למה לא בעצם? בן 27 יומני מסע אישיים 38
deussex למה בעצם לא לשים את קופת הפנסיה לעקוב אחרי מסלול מנייתי, אלא דווקא סנופי ? פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 11
ס למה בעצם ביצועי החברה משפיעים על מחיר המניה? שוק ההון 96
D ייעוץ השקעות דיגיטלי לציבור ללא רישיון ייעוץ- למה לא בעצם? אוף טופיק 4
ת אם הכסף הגדול נמצא בעבודות כפיים, למה בעצם הרוב לא עוסקים בזה? אוף טופיק 85
Fitch למה בעצם הבנק לא יודע לחשב תשואה? שוק ההון 8
חצי פנסיון אם בעצם משקיעים במדד עוקב למה לא אקסטרים שוק ההון 4
ש למה בעצם המס על נדל"ן נמוך יותר? שוק ההון 30
מ למה בעצם לחקות את השוק? שוק ההון 18
ל למה בעצם השתלמות IRA? צרכנות פיננסית 6
ה במסגרת פינתנו, נוסו על נפשותיכם, או למה לא לתת לגופים מוסדיים לנהל את הכסף שלכם שוק ההון 9
מ למה לא נותנים לי להגיש החזר מס מיסים 15
S למה לא לחיות מהלוואות? פרישה מוקדמת והחיים שאחריה 18
G האלטרנטיבה הסודית ל-S&P 500? למה כולם מתעלמים ממסלול 'מניות סחיר' בפנסיה? שוק ההון 62
J למה פרישה מוקדמת לא מעניינת פרישה מוקדמת והחיים שאחריה 10
A שוק העבודה שייך לצעירים למרות שהם פחות יציבים, למה ? אוף טופיק 35
M חישוב מס הכנסה (ידני ועם מחשבונים) לא תואם למה שמופיע בתלוש שכר מיסים 1
P חברות פיננסים אוהבות להפנות אנשים ל"סוכן" לשאלות. למה? צרכנות פיננסית 2
MichaelScott פער של 0.7% בין ריבית המשכנתא שהייתי אמור לשלם למה שאני משלם בפועל נדל"ן 27
P למה פריסת מס שבח מבטלת את תקרת ה-25% מס? מיסים 25
מ למה במסחר המוקדם בחו"ל לא רואים בהיצע וביקוש את כל ההוראות שוק ההון 0
ס מענק עם כלביא - עזרו לי להבין למה אני לא זכאי מיסים 2
N למה אני נדרש לשלם ריבית והצמדה למרות שהגשתי דו"ח בזמן? מיסים 19
R למה אין מבנה דירה אופטימלי נדל"ן 22
ע הפניקס עוקב S&P - למה רק כ- 13 אחוז מההרכב הוא מנייתי? פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 1
ב למה יש כל כך הרבה משקיעים אקטיבים? שוק ההון 138
ב למה התוחלת הריאלית של מניות חיובית? שוק ההון 13
א למה דווקא S&P 500? שוק ההון 140
מוריה פרישה מוקדמת - למה זה מדכא אותי פרישה מוקדמת והחיים שאחריה 19
ב למה אני מרוויח כסף בתור בעל מניות שוק ההון 19
F למה אנשים לא בונים ממ״דים בדירות קיימות? נדל"ן 30
א למה בנסח טאבו כבר לא מצוין סכום המשכנתא? נדל"ן 2
I דיווח על ברוקר זר והגיע פנקס מקדמות - למה? מיסים 2
M למה הדולר ויורו מתחזקים בניגוד למגמות בעולם? שוק ההון 8
M למה המערכת דורשת סכום גבוה בהרבה ממה שהקרן עולה בפועל? ברוקרים ופלטפורמות מסחר 1
P רשימת נכסי מסלולי השקעה - למה הפורמט החדש "מאוחד"? פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 1
ח אם המוסדיים לא מכים את השוק, למה אתה חושב שתצליח? שוק ההון 151
ת למה משקיעים פרטיים לא יכולים להלוות כסף לבנק ישראל? שוק ההון 5
M למה יש המלצות להימנע ממסלולים צמודי מדד נדל"ן 19
א בעקבות הפוסט "למה הפסקתי את הביטוח הסיעודי שלי" דיוני עומק על פוסטים מהבלוג 8
E למה אין תורים להנפקת תעודות זהות ? אוף טופיק 101

נושאים דומים

Back
למעלה