• התכנים בפורום אינם מהווים ייעוץ מקצועי מכל סוג, לרבות ייעוץ השקעות המתחשב בצרכיו המיוחדים של כל אדם.
    השימוש בפורום כפוף לתנאי השימוש. עצם השימוש בפורום מהווה הסכמה מלאה לתנאים אלה.

איך עושים סדר בכל הבלגן של חסכונות/פנסיה/השתלמות וכו'?

  • פותח הנושא פותח הנושא שרוליק78
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך
ש

שרוליק78

אני בן 46, עובד הייטק.
יש לי ביטוח מנהלים משנת 2009 + קרן השתלמות, תיק ניהול עצמי של השקעה פאסיבית וסכום גדול בקרן כספית

למי פונים כדי לעשות סדר? מעוניין באיש מקצוע שיעשה סדר בכל החסכונות ופנסיה, יבדוק מעבר לקרן פנסיה, יבנה תיק השקעה וכו'
יש מישהו כזה? כלומר גם יועץ פינסיוני + מתכנן פיננסי בגוף אחד.
 
יועץ פינסיוני + מתכנן פיננסי בגוף אחד.
גם אם אין אחד כזה, מה הבעיה לקחת שני יועצים?
לעשות סדר
דבר ראשון אתה צריך לעשות סדר במטרות שלך.
ביטוח מנהלים זה לתקופת הפנסיה הרשמית שלך - אתה יכול לחפש כאן בפורום התייחסויות לגבי המכשיר הזה לעומת קרן פנסיה וקופת גמל. וגם באתר פנסיוני המצוין.
קרן כספית - נועד לתקופות קצרות או לחסכון למען מטרה ספציפית כמו קניית דירה/רכב/יהלומים וכו'. אז מה המטרה של הכסף הזה?
תיק עצמאי פאסיבי - מה הבעיה איתו? הוא לא משרת את המטרה שלשמה נבנה?
 
לפני שאתה פונה למישהו, מציע לך לעשות לעצמך סדר כדי להבין בדיוק מה יש לך ואיפה.
תעשה לעצמך מסלקה פנסיונית (בעלות 18 שקל) ותעבור טוב על כל התוכניות הפנסיונית שיש לך כולל להבין כמה דמי ניהול את משלם ולמה את זכאי (קצבה מובטחת?)
אחרי זה תיכנס גם לחשבון בנק ותוציא דוח יתרות. וכנל לגבי ההשקעה הפסיבית.
ככה יהיה לך תמונה שלמה של כל מה שיש לך.

לגבי יועץ פנסיוני ו/או מתכנן פיננסי, אני לא עשיתי את התהליך. מציע לך לחפש 2 יועצים ו2 מתכננים, להרים טלפון ולהבין מה הם יודעים לתת לך ועל פי זה להחליט למי ללכת.
 

פתחו חשבון למסחר עצמאי

פסגות טרייד

ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון

מיטב טרייד

ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪5,000
פתיחת חשבון

אקסלנס טרייד

ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון
פסגות טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
פתיחת חשבון
מיטב טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪5,000
ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
אקסלנס טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
גילוי נאות: האתר מקבל תגמול בגין פתיחת חשבון דרך הקישורים. אין באמור משום ייעוץ השקעות או שיווק השקעות.
נושאים דומים
פותח הנושא כותרת פורום תגובות תאריך
Finfree עושים סדר...משפחה באמצע החיים יומני מסע אישיים 25
עידו ג מה אתם הייתם עושים? קריירה ושונות יזמות והגדלת הכנסות 12
Gari מה עושים אם נמצאים בתקופה המשיכה מהתיק והמט"ח יורד בחדות לעומת השקל? שוק ההון 22
Yohiko מה עושים? התפתחות אישית 26
א היכן אתם עושים טיפולי שיניים? צרכנות פיננסית 69
algo.il חיוב מס הכנסה לא מוצדק על העברה כספית לחשבון השקעות לחו"ל - מה עושים? מיסים 5
ה מה עושים עם 150,000 ובלי נסיון בכלל? התפתחות אישית 12
$$$ טראמפ $$$ מה עושים עם 100,000 שקל שחייבים להביא תשואה גבוהה?? שוק ההון 63
algo.il סוגיה - אם אין הפרשות גמל והשתלמות בניגוד להסכם קיבוצי - מה עושים? פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 7
R איפה אתם עושים ביטוח בריאות וכמה אתם משלמים? צרכנות פיננסית 4
ח כדאיות הפקדה לפנסיה לעצמאית עוסק פטור - מה הייתם עושים? פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 7
ס מה הייתם עושים אם לא הייתם צריכים לשלם מס רווח הון למשך 5 שנים? מיסים 24
E שגיאה בטופס 1301 – "מחזור מכירות מרווח הון גבוה מ-2.81 מיליון ש"ח" – מה עושים? מיסים 8
ה 40,000$ בחשבון הבנק, מה הייתם עושים? שוק ההון 2
C קסם העלו דמי ניהול בקרן עוקבת ת"א 125 - מה עושים? צרכנות פיננסית 5
T האם אנחנו עושים מספיק? יומני מסע אישיים 27
H האם הניירות האלה עושים מה שאני חושב? שוק ההון 0
ד התעוררות מאוחרת - מה עושים עם הבלאגן בתיק ני"ע שלי שוק ההון 41
D מה עושים עם החלק הסולידי בתיק ההשקעות? שוק ההון 18
D למי שקונה מדדים כל חודש איך אתם עושים את זה? שוק ההון 7
א מה לעשות אם אין כסף להשקיע? ומה עושים כשרוצים לקנות משהו יקר? שוק ההון 13
T לקות בדירה מקבלן - שלא נותן מענה, מה עושים? נדל"ן 1
הירהורים מה הייתם עושים עם הRSUs ? פרישה מוקדמת והחיים שאחריה 33
GeraltOfHaifa רוצים חיים כפריים. אני דרומי - היא צפונית. שנינו משפחתיים מאוד - מה עושים? התפתחות אישית 23
U מה עושים עם משכורת בדולרים? מיסים 23
E מה עושים ? פוליטיקה, אקטואליה, דת-מדינה ושאר מרעין בישין 271
מ נזק מנזילה לדירה שלי מהשכן למעלה - מה עושים עכשיו נדל"ן 10
מ מה הייתם עושים במצבי? שוק ההון 8
R מה עושים עם תיק השקעות לפני מעבר לארה"ב שוק ההון 1
מ מה עושים עם לחם יבש? מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 15
ש מיטב דש לא מאפשרים להעביר ני״ע אמריקאי ל-IB. מה עושים? שוק ההון 11
ש מנהלת המשרד מנסה לבודד אותי. מה עושים? אוף טופיק 3
O תיק השקעות - עמלות גבוהות, מה עושים? שוק ההון 6
deussex האם אתם עושים חוזה השכרה דרך עורך דין ? מרגיש מבולבל, אשמח לתובנות נדל"ן 28
א סיכון מס בקרן השתלמות או שילוש של דמי הניהול - מה אתם הייתם עושים? שוק ההון 9
ט מה עושים עם 2.5 מליון כדי לדאוג לעצמך לעתיד? שוק ההון 10
ב לחיות על הקצה או ללכת על בטוח - מה אתם הייתם עושים? נדל"ן 14
S ניתוח טכני - איך אתם עושים? פוסטים מאיכות נמוכה 9
GeraltOfHaifa אני רוצה להעשיר את העברית שלי - איך עושים זאת? התפתחות אישית 23
C מה הייתם עושים עם שבוע חופשי רק לטפל בבירוקרטיה? פוסטים מאיכות נמוכה 9
י מה עושים עם הכסף - פיקדון או קרן כספית? שוק ההון 3
ס משרת סטודנט בתוכנה - תחום ממש לא מעניין שאני לא רוצה להמשיך בו. מה עושים? התפתחות אישית 7
amidar פתיחת חשבון בנק לוועד הבית - איפה עושים? האם אפשר דיגיטלי? צרכנות פיננסית 20
Lamur יועץ פנסיוני גרוע - מה עושים? פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 2
לאץ' מתי ואיך עושים מעבר באסטרטגיית השקעה? שוק ההון 8
ל איך עושים השוואה בקרנות פנסיה פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 7
ס מה אתם הייתם עושים ? דחיית תואר בשנה למען מקום טוב יותר אוף טופיק 13
A ביטול הקצאת אשראי וקרבה למינוס, מה עושים במקרה כזה שאי אפשר להכנס למינוס אך יש תשלום שמכניס למינוס ? צרכנות פיננסית 14
I האם הבנקים עושים שורט על אגחי"ם בשוק ההון בשביל לתת משכנתאות? שוק ההון 10
T האם התיק שלי בעייתי ומה עושים מכאן? שוק ההון 2

נושאים דומים

Back
למעלה