שתי גבות לירקן
משתמש רגיל
- הצטרף ב
- 12/4/17
- הודעות
- 80
- דירוג
- 103
שלום לחברי הפורום היקרים,
ברצוני להעביר ני״ע אמריקני שמוחזק במיטב דש טרייד לחשבוני ב-IB, אולם הנציג איתו דיברתי טען כי הם יכולים לבצע העברה כזו אך ורק לבנק. מה עושים במקרה כזה? האם זה בכלל חוקי?
אני תושב חוץ ואין לי כרגע דרך לפתוח חשבון בנק ישראלי.
תודה מראש
ברצוני להעביר ני״ע אמריקני שמוחזק במיטב דש טרייד לחשבוני ב-IB, אולם הנציג איתו דיברתי טען כי הם יכולים לבצע העברה כזו אך ורק לבנק. מה עושים במקרה כזה? האם זה בכלל חוקי?
אני תושב חוץ ואין לי כרגע דרך לפתוח חשבון בנק ישראלי.
תודה מראש