היי,
בקרוב אצטרך להחליף את הרכב המשפחתי לרכב 7 מקומות.
עד היום הרכבים שקניתי היו יד2 בני 10+ שנים מטופלים ויד ראשונה, והחזקתי אותם כמה שהיה אפשר.
רכב הראשון כשהוא נמכר היה בן 19 ועם 300 אלף בקילומטרז' והסיבה למכירה היה כי הבת זוג הוציאה רישיון על אוטומט והרכב היה ידני.
הרכב הנוכחי בן 16 וגם קרוב ל300 אלף בקילומטרז' ומבחינתי הייתי משאיר אותו אצלי עוד , רק שעכשיו יש אילוץ לעבור ל7 מקומות.
מהחיפושים בשוק היד2 לרכבי 7 מקומות, הרכבים מיד ראשונה ומטופלות היטב הם במחיר גבוהה משמעותית ממחיר המחירון. ותמיד ביד2 יש חשש של חתול בשק. וברכבים הקודמים המחירים היו באזור ה30אלף שח וזה פחות הפחיד אותי. ברכבי 7 מקומות המחיר הוא כבר באזור ה100 אלף. וזה מפחיד אותי ליפול על רכב עם בעיות.
ולכן חשבתי על לקנות רכב חדש יפנית בגלל האמינות ולהחזיק אותו ככל האפשר. אני מבין שבתחילה יהיה הפסד גדול בגלל ירידת הערך וביטוח יקר יותר, אבל בגלל שאני לא מתכוון למכור אותו אז יכול להיות שבטווח הארוך זה כן ישתלם.
אשמח לשמוע את דעתכם.
בקרוב אצטרך להחליף את הרכב המשפחתי לרכב 7 מקומות.
עד היום הרכבים שקניתי היו יד2 בני 10+ שנים מטופלים ויד ראשונה, והחזקתי אותם כמה שהיה אפשר.
רכב הראשון כשהוא נמכר היה בן 19 ועם 300 אלף בקילומטרז' והסיבה למכירה היה כי הבת זוג הוציאה רישיון על אוטומט והרכב היה ידני.
הרכב הנוכחי בן 16 וגם קרוב ל300 אלף בקילומטרז' ומבחינתי הייתי משאיר אותו אצלי עוד , רק שעכשיו יש אילוץ לעבור ל7 מקומות.
מהחיפושים בשוק היד2 לרכבי 7 מקומות, הרכבים מיד ראשונה ומטופלות היטב הם במחיר גבוהה משמעותית ממחיר המחירון. ותמיד ביד2 יש חשש של חתול בשק. וברכבים הקודמים המחירים היו באזור ה30אלף שח וזה פחות הפחיד אותי. ברכבי 7 מקומות המחיר הוא כבר באזור ה100 אלף. וזה מפחיד אותי ליפול על רכב עם בעיות.
ולכן חשבתי על לקנות רכב חדש יפנית בגלל האמינות ולהחזיק אותו ככל האפשר. אני מבין שבתחילה יהיה הפסד גדול בגלל ירידת הערך וביטוח יקר יותר, אבל בגלל שאני לא מתכוון למכור אותו אז יכול להיות שבטווח הארוך זה כן ישתלם.
אשמח לשמוע את דעתכם.
נערך לאחרונה ב: