מישהו ניסה ויכול להמליץ?
נראה שהם מפוקחים באירופה בניגוד לאלטרנטיבות, ומציעים אפס עמלות.
הצלחתי לבצע קניה של ביטקוין בשווי 10$ לבדיקה עם אפל פיי והעברתי לארנק הקר שלי אבל זה עדיין לא מופיע שם, היה כתוב עד 24 שעות אז אעדכן.
אין לי מושג איך זה לעבוד איתם כשרוצים להחזיר את הכסף חזרה לשקלים/בנק.
כמובן שעיקר השיקול שלי היא העמלות המאוד גבוהות שלוקחים בישראל על קניה ומכירה, אבל אם הכסף ״ננעל״ כשקונים דרך האלטרנטיבות אז לא תהיה לי ברירה.
נראה שהם מפוקחים באירופה בניגוד לאלטרנטיבות, ומציעים אפס עמלות.
הצלחתי לבצע קניה של ביטקוין בשווי 10$ לבדיקה עם אפל פיי והעברתי לארנק הקר שלי אבל זה עדיין לא מופיע שם, היה כתוב עד 24 שעות אז אעדכן.
אין לי מושג איך זה לעבוד איתם כשרוצים להחזיר את הכסף חזרה לשקלים/בנק.
כמובן שעיקר השיקול שלי היא העמלות המאוד גבוהות שלוקחים בישראל על קניה ומכירה, אבל אם הכסף ״ננעל״ כשקונים דרך האלטרנטיבות אז לא תהיה לי ברירה.