algo.il
משתמש סולידי
- הצטרף ב
- 26/12/23
- הודעות
- 159
- דירוג
- 19
היי. אשתי תמיד מתעצבנת למה הירוקים שיש בסופרים השונים לא טריים ונוטים להתקלקל ממש מהר, לעומת הירוקים שמקבלים כשמזמינים סלט כלשהו במסעדות בארץ.
אני מתכוון לכל החפיסות האלה שיש - עלי רוקט, עלי מיני, עלי בייבי, כל מיני שילובים של סוגי ירוקים. האם יש מותג מסוים או רשת מסוימת שבה הם יותר נראים יותר מבטיחים?
אנחנו שומרים עליהם ,לדעתי , בצורה נכונה. מרגע הפתיחה מעבירים לקופסה עם נייר סופג כדי לשמור על העלים. בפועל זה עובד לנו רק על עלי תרד.
אשמח גם לקבל המלצות על מותג מסויים ו\או רשת מסויימת שבהם אפשר (אולי ניצת הדו , טבע קסטל וכו' ) או המלצות לשמור אותם אחרת ממה שאנחנו שומרים.
לגבי ירקות\פירות, פשוט שאלה כללית איפה יש באיכות טובה. מכיר שיש אפשרויות של חלקאים מסויימים כמו חביביאן אבל אז זה לפי העונה ולא לפני הצרכים שלנו.
אני מתכוון לכל החפיסות האלה שיש - עלי רוקט, עלי מיני, עלי בייבי, כל מיני שילובים של סוגי ירוקים. האם יש מותג מסוים או רשת מסוימת שבה הם יותר נראים יותר מבטיחים?
אנחנו שומרים עליהם ,לדעתי , בצורה נכונה. מרגע הפתיחה מעבירים לקופסה עם נייר סופג כדי לשמור על העלים. בפועל זה עובד לנו רק על עלי תרד.
אשמח גם לקבל המלצות על מותג מסויים ו\או רשת מסויימת שבהם אפשר (אולי ניצת הדו , טבע קסטל וכו' ) או המלצות לשמור אותם אחרת ממה שאנחנו שומרים.
לגבי ירקות\פירות, פשוט שאלה כללית איפה יש באיכות טובה. מכיר שיש אפשרויות של חלקאים מסויימים כמו חביביאן אבל אז זה לפי העונה ולא לפני הצרכים שלנו.