אני תבעתי בביהמ"ש לתביעות קטנות שלוש פעמים בשבע השנים האחרונות בנסיבות כאלה ואחרות, צרכניות. אף פעם לא הגעתי לדיון, כי בסכומים האלה החברות מתקשרות אליך שבוע לפני התביעה ומגיעות להסכמות. פשוט לא שווה להן את הזמן של להגיע לבית המשפט. שלא ישתמע שאני עושה את זה בשיטת מצליח, בשלוש הפעמים היו סוגיות שקניתי מוצר או שירות ולא קיבלתי מה שהובטח, ובקשתי לקבל את כספי בחזרה או את החלק שלא נוצל. לפחות שלוש פעמים בשנה אני גם צריכה להתקשר לחברת האשראי בכל מיני נושאים של כשל תמורה, לאחרונה בעיקר מול חברות הסופרים השונות, שמגיע חצי משלוח ובתקופת הקורונה עשו לי טובה שבכלל שלחו לי. לא ענו בשירות לקוחות ולא חזרו בהודעות.
בתביעות קטנות מקבלים תאריך לדיון בעוד שנה, ולא קורה כלום בשנה הזו, אבל כאמור הכל נסגר בשבוע לפני הדיון. שיהיה בהצלחה ולא לפחד להגיש תביעה. כן מציעה להזהיר קודם בכתב.