• התכנים בפורום אינם מהווים ייעוץ מקצועי מכל סוג, לרבות ייעוץ השקעות המתחשב בצרכיו המיוחדים של כל אדם.
    השימוש בפורום כפוף לתנאי השימוש. עצם השימוש בפורום מהווה הסכמה מלאה לתנאים אלה.

אתם יכולים להמליץ על אזניות אלחוטיות שלא מצריכות בלוטות'

  • פותח הנושא פותח הנושא Eleanta
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Eleanta

משתמש סולידי
הצטרף ב
9/4/24
הודעות
78
דירוג
7
כלומר, עם תחנת עגינה?
קוראים לזה גם אזניות טלוויזיה, למרות שהן לא מיועדות לטלוויזיה.
רכשתי לאחרונה סנהייזר RS120 ב-540 ש"ח שהתבררו כעקיצה.
הטווח הוא בערך שמינית ממה שמובטח, ויש בעיות מאד קשות בטעינה שלהן (זו הבעיה הראשית והעיקרית).
תודה מראש.
 
האוזניות שציינת הן אוזניות בלוטות'.
בכללי, בלוטות' זה שם לטכנולוגיית אלחוט.
אם את מחפשת אוזניה אלחוטית מודרנית, סביר להניח שהיא תיהיה בלוטות'.

אני מבין מדבריך שיש לך צורך בתחנת עגינה כדי לחבר אמצעי מדיה שונים. כדאי לך לבדוק משדר בלוטות' שפשוט אפשר לחבר לכל מכשיר מדיה ולהתחבר לזה עם כל אוזנית bt שתרצי... אם תפרטי מה השימוש המיועד אולי נוכל לעזור יותר.
 
האוזניות שציינת הן אוזניות בלוטות'.
בכללי, בלוטות' זה שם לטכנולוגיית אלחוט.
אם את מחפשת אוזניה אלחוטית מודרנית, סביר להניח שהיא תיהיה בלוטות'.

אני מבין מדבריך שיש לך צורך בתחנת עגינה כדי לחבר אמצעי מדיה שונים. כדאי לך לבדוק משדר בלוטות' שפשוט אפשר לחבר לכל מכשיר מדיה ולהתחבר לזה עם כל אוזנית bt שתרצי... אם תפרטי מה השימוש המיועד אולי נוכל לעזור יותר.
לא בהכרח בלוטות', יש גם אוזניות שמחוברות ב-IR, ולכן חייבות קו ראיה ממתקן העגינה.
 
האם הגעת למסקנות ורכשת? אני מחפש להורים שלי פתרון כזה. בהחלט, בלוטוט' לא מתאימות לאנשים מבוגרים משום שתהליך החיבור שלהן מורכב ולא אמין.
 
האם הגעת למסקנות ורכשת? אני מחפש להורים שלי פתרון כזה. בהחלט, בלוטוט' לא מתאימות לאנשים מבוגרים משום שתהליך החיבור שלהן מורכב ולא אמין.

לא. אני עדיין לא מוצאת. יש דגמים מאד יקרים שאני חוששת לעשות נסיון איתם, וליפול כמו עם הסנהייזר.
משום מה, אצלי במחשב אזניות בלוטות' פשוט לא עובדות כהלכה. אם אני מתרחקת מטרים ספורים כבר אי אפשר לשמוע.
רק אזניות עם תחנת עגינה.
בעבר השתמשתי ב-AKG K915 שהן מאד אמינות, מאד זולות, עם טווח של 30 מ', אבל אני לא מוצאת אותן יותר.
 
האוזניות שציינת הן אוזניות בלוטות'.
בכללי, בלוטות' זה שם לטכנולוגיית אלחוט.
אם את מחפשת אוזניה אלחוטית מודרנית, סביר להניח שהיא תיהיה בלוטות'.

אני מבין מדבריך שיש לך צורך בתחנת עגינה כדי לחבר אמצעי מדיה שונים. כדאי לך לבדוק משדר בלוטות' שפשוט אפשר לחבר לכל מכשיר מדיה ולהתחבר לזה עם כל אוזנית bt שתרצי... אם תפרטי מה השימוש המיועד אולי נוכל לעזור יותר.

תודה.
יש לי צורך בתחנת עגינה, גם על מנת שהאזניות יתחברו לטלוויזיה לא חכמה.
מלבד זאת הדגם הנ"ל של סנהייזר אינו מצריך שימוש במתאם בלוטות'. כל האזניות שניסיתי עד כה (על ה-PC) שהצריכו מתאם בלוטות', פשוט לא עבדו כהלכה. אם הייתי מתרחקת 2-3 מ' כבר היו הפרעות קשות. וזרקתי הרבה כסף על הנסיונות האלה.
עם תחנת עגינה, לא היו לי בעיות.
 
אולי הבעיה בבלותות' במחשב וכדאי לקנות דונגל איכותי?
 

פתחו חשבון למסחר עצמאי

פסגות טרייד

ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון

מיטב טרייד

ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪5,000
פתיחת חשבון

אקסלנס טרייד

ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון
פסגות טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
פתיחת חשבון
מיטב טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪5,000
ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
אקסלנס טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
גילוי נאות: האתר מקבל תגמול בגין פתיחת חשבון דרך הקישורים. אין באמור משום ייעוץ השקעות או שיווק השקעות.
נושאים דומים
פותח הנושא כותרת פורום תגובות תאריך
E אתם יכולים בבקשה להמליץ על אזניות אלחוטיות אוף טופיק 2
E אתם יכולים להמליץ על אתר בעברית שעוזר בכתיבת קורות חיים? אוף טופיק 1
E אתם יכולים בבקשה להמליץ על מקרר? אוף טופיק 16
N האם יש לכם איש קשר בIRA שאותו אתם יכולים לשאול שאלות? ברוקרים ופלטפורמות מסחר 3
A איך/ איפה אתם קוראים חדשות (שיפור החוויה) אוף טופיק 18
Y בעלי תיק באינטראקטיב, איך אתם מחשבים רווח/הפסד בשקלים לצורך מס? מיסים 13
א היכן אתם עושים טיפולי שיניים? צרכנות פיננסית 69
Williamsburg איפה אתם רואים את מדד המעוף בסוף 2026 בהנחת החלשה מהותית של האיראנים ואופק מדיני חדש לישראל? שוק ההון 12
V האם אתם משלמים מס מיותר באינטראקטיב ישראל? (וגם: מחשבון שבניתי) מיסים 1
A אתם חושבים שמי שמרוויח פחות מממוצע לא יחיה טוב? ואסור להביא ילדים? התפתחות אישית 91
Cat האם אתם ממחזרים בקבוקים גדולים? מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 52
N האם ב-2026 אתם שוקלים לעבור בפנסיה/השתלמות ממסלול S&P למסלול מנייתי רגיל? פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 18
H באיזה כלי/אפליקציה אתם משתמשים כדי לנהל תקציב? מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 6
P אתם זה המקצוע שלכם ? אוף טופיק 14
R איפה אתם עושים ביטוח בריאות וכמה אתם משלמים? צרכנות פיננסית 4
I כדאי לפתוח 3 קרנות כספיות? (בלוג: מרגע זה אתם טובים בכסף) דיוני עומק על פוסטים מהבלוג 9
Echelon אבטחת מידע בכרטיסי אשראי - איך אתם מחליטים אם לשמור פרטי כרטיס אשראי או להימנע? צרכנות פיננסית 9
N באיזה דפדפן אתם משתמשים? אוף טופיק 29
ח השוואת דמי ניהול פנסיה - האם אני או אתם משלמים יותר מדי? פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 67
I מה אתם מצפים מהחברה הישראלית? פוליטיקה, אקטואליה, דת-מדינה ושאר מרעין בישין 152
E כמה אתם משלמים לרואה החשבון שלכם? אוף טופיק 46
ה איפה אתם קונים בשר? מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 37
D למי משמקיע דרך IB בקרנות איריות איזה אתם קונים? פוסטים מאיכות נמוכה 7
T איך אתם מתמודדים עם קיזוז רווחי והפסדי הון? שוק ההון 3
D האם אתם משנים מסלולים של של הגמל וההשתלמות בגלל שהשוק יקר? פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 10
D למי שקונה מדדים כל חודש איך אתם עושים את זה? שוק ההון 7
D למשקיעים פאסיביים, איך אתם קונים את הסנופי והנאסדק? שוק ההון 8
S איך אתם מתגוננים מפני מתקפת SIM swapping ? אוף טופיק 35
T מה אתם אומרים על המכפילים של הסנופי שוק ההון 108
I תומכי הליכוד - איך אתם עם התנהגות הממשלה בנושא הגיוס? פוליטיקה, אקטואליה, דת-מדינה ושאר מרעין בישין 262
D איך אתם יודעים שהחשבון מסחר שלכם באמת קיים? שוק ההון 18
B איך אתם מנהלים תקציב? מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 11
ב איך אתם חשופים לישראל פיננסית? שוק ההון 26
Y חשבונות מודפסים שתופסים מקום - אתם שומרים עד 7 שנים? מיסים 11
TheTieMan מה אתם חושבים על [פרסום אסור - חסימה לצמיתות] פוסטים מאיכות נמוכה 67
Williamsburg באיזו הנחה אתם קונים תו הזהב לשופרסל? מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 24
K מתלבט בין שני ניי'ע מה אתם חושבים שוק ההון 5
I כמה אתם משלמים על אינטרנט+ טלוויזיה? מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 50
E מקרר שהפסיק לעבוד. כדאי להשקיע בתיקון? ואם לא, איזה אתם ממליצים לקנות? אוף טופיק 6
N איפה אתם חושבים שהביטקוין יהיה עוד 5-7 שנים מהיום קריפטו והשקעות אלטרנטיביות 39
P איך אתם מכירים או הכרתם למטרת זוגיות ? פוסטים מאיכות נמוכה 163
F אתם מפזרים בין כמה ברוקרים ? פוסטים מאיכות נמוכה 16
E אילו יריחונים/מגזינים אתם קוראים? פוסטים מאיכות נמוכה 4
C הייטקיסטים - איך אתם מתמודדים עם תיק השקעות ריכוזי בעקבות RSU? שוק ההון 12
ש חוץ מיס/הוט איזה רשת אתם ולמה? צרכנות פיננסית 5
ד האם אתם רואים בנפילה של הביטקוין בשבוע האחרון הזדמנות קנייה ? פוסטים מאיכות נמוכה 5
I אתם חושבים שיהיה שינוי אחרי המלחמה בממשלה? פוליטיקה, אקטואליה, דת-מדינה ושאר מרעין בישין 358
M כמה נפשות אתם, וכמה כסף בממוצע אתם מוציאים בשנה על חופשות בארץ ובחו"ל? מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 43
ב איך אתם עוקבים אחרי התיק שלכם? שוק ההון 17
O הריבית על אגרות חוב לטווח ארוך נושקות ל-5% בוול-סטריט. מהו הגבול בו אתם מתחילים לצאת משוק המניות? שוק ההון 93

נושאים דומים

Back
למעלה