דאניל
משתמש בכיר
- הצטרף ב
- 28/10/18
- הודעות
- 1,255
- דירוג
- 1,565
זה היה כדי לפתוח. עדיין לא סגרנו, כי לא גמרנו את העניינים שם.סגרתי
די הרבה, ואת חלקן אי אפשר לעשות בכרטיס אשראי.כמה הוראות קבע כבר יש לך?
למה צריך לשלוח מייל? למה אי אפשר לעשות כמו בסלולר או באינטרנט או בכבלים, שהחברה המחברת אחראית להכל? מבחינתי זה קצת מעצבן, אחרי שהתרגלתי למעברים פשוטים.שולחים מייל ל3 חברות האשראי ונגמר הסיפור, לא כזה מסובך (מנסיון).
עשינו, והמשיכו להוריד מהישן. לכן נאלצנו להתחיל עם מוקדי שירות וכדומה. היום אפשר לעשות הרבה דרך הוואטסאפ, אז המצב טוב מבעבר, אבל מהנסיון שלנו, אי אפשר להגיד שהמעבר היה קל או חלק. עברו כבר שבועות ואנחנו עדיין לא יכולים לנסות לסגור את החשבון הישן, כי הדברים מתעכבים.אין שום בעיה לעשות את על זה אונליין.
פותחים הרשאה דרך האתר עם הפרטים ושולחים את פרטי החשבון החדש שלך לאותו גוף.
אבל אולי פשוט נפלנו על בנק או סניף בעייתי.