אני מתלבט בנוגע לאסטרטגיה להחלפת רכבים שתמקסם את הנושא של עלות מצד אחד וכאב ראש מנגד.
הכאב ראש הכי נמוך הוא מן הסתם ברכישה של רכב חדש ומכירתו לאחר 3 שנים בגמר האחריות.
העלות הכי נמוכה היא לכאורה ברכב ישן, אבל יש את עלות התיקונים, שלא תמיד ניתן לצפות אותה מראש.
אני מחזיק היום ברכב מעט ישן שמייצר לי המון כאב ראש (ביצעתי רכישה לא מוצלחת).
אני צריך להחליף את הרכב הנ"ל בכל מקרה, נמאס לי כבר לטפל בו. בעיה רודפת בעיה, ויש תקלה משמעותית במזגן שלא מצליחים למצוא.
בכל אופן, חשבתי על לקנות רכב שהוא בדיוק בן 3, בסיום האחריות. להחזיק בו 3-4 שנים ואז שוב לקנות רכב בן 3 וחוזר חלילה.
כך אף פעם לא מחזיקים ברכב מאד ישן, לא צפויות יותר מדי תקלות אם קונים דגם מומלץ, ירידת הערך פחות משמעותית מאשר ברכב חדש ממש, וגם לא מסובך מדי למכור רכב בן 6-7 שנים.
החסרון המשמעותי הוא שצריך בפעם הראשונה לגייס סכום כסף משמעותי, סביב 100K+, בפעמים הבאות, כבר לא צריך, כי רוב ההון יגיע ממכירת הרכב הקודם.
אשמח לתובנותיכם.
תודה מראש
הכאב ראש הכי נמוך הוא מן הסתם ברכישה של רכב חדש ומכירתו לאחר 3 שנים בגמר האחריות.
העלות הכי נמוכה היא לכאורה ברכב ישן, אבל יש את עלות התיקונים, שלא תמיד ניתן לצפות אותה מראש.
אני מחזיק היום ברכב מעט ישן שמייצר לי המון כאב ראש (ביצעתי רכישה לא מוצלחת).
אני צריך להחליף את הרכב הנ"ל בכל מקרה, נמאס לי כבר לטפל בו. בעיה רודפת בעיה, ויש תקלה משמעותית במזגן שלא מצליחים למצוא.
בכל אופן, חשבתי על לקנות רכב שהוא בדיוק בן 3, בסיום האחריות. להחזיק בו 3-4 שנים ואז שוב לקנות רכב בן 3 וחוזר חלילה.
כך אף פעם לא מחזיקים ברכב מאד ישן, לא צפויות יותר מדי תקלות אם קונים דגם מומלץ, ירידת הערך פחות משמעותית מאשר ברכב חדש ממש, וגם לא מסובך מדי למכור רכב בן 6-7 שנים.
החסרון המשמעותי הוא שצריך בפעם הראשונה לגייס סכום כסף משמעותי, סביב 100K+, בפעמים הבאות, כבר לא צריך, כי רוב ההון יגיע ממכירת הרכב הקודם.
אשמח לתובנותיכם.
תודה מראש