• חשבון מסחר באקסלנס טרייד : סנט למניה במסחר בארה"ב (מינימום $5 לעסקה), פטור מדמי טיפול לשנתיים, קורס במתנה ובונוס 100 ש"ח למצטרפים חדשים. להצטרפות דיגיטלית לחצו כאן .

עלות אחזקת רכב

  • פותח הנושא wa11a
  • פורסם בתאריך
זה לא הדבר הכי אמין ואיכותי, זה הסבה בישראל עם איכות עבודה של מוסכניק, יש לך בלון גז מכוער בתא מטען, זה עולה סכום גבוהה שלסולידי שגר קרוב לעבודה ונוסע יחסית מעט ועל אוטו קטן וחסכוני זה בכלל לא כזה משתלם, למכור את האוטו כיד שניה יהיה יותר קשה..
עדיף לקנות מראש אוטו חסכוני במיוחד וזול כמו נגיד פזו 107 שיצרוך 1-17, ולא לשחק במשחקים האלה של ההסבות על גרוטאה ישנה ולא חסכונית כמו אוטו יפני עתיק, שהם גם מתקלקלות.
שהאוטו בן 15 כמו היפניות האלה מתחילים להשבר גם חלקים שלא אמורים סתם להשחק ומחליפים בטיפולים הרגילים.
שלא נדבר על הכריות אוויר של היפניות הישנות שעכשיו מגלים לאט לאט שבתאונה יש יותר סיכוי שתיהרג מהכרית אוויר שלהם מאשר מהתאונה בגלל יצרן כריות אוויר יפני שחסך בעלויות בזמנו ושם חומרים שנשחקים עם לחות (מה שלא חסר בארץ)
 
זה לא הדבר הכי אמין ואיכותי, זה הסבה בישראל עם איכות עבודה של מוסכניק
יש רמות שונות של מתקינים ואני יכול להמליץ על מתקין שעושה עבודה טובה. זה כמו בכל עבודה עם אנשי מקצוע, יש כמה טובים והרוב חאפרים, לא צריך להשחיר את כולם מראש.

יש לך בלון גז מכוער בתא מטען
למי שזה מפריע, ניתן להחביא את הבלון במקום שבו נמצא הצמיג הרזרבי ואז לא רואים כלום.

זה עולה סכום גבוהה
העלות לא רלוונטית, מה שרלוונטי זה ההחזר על ההשקעה שבמקרה הזה כנראה מעל 100% בשנה. לא רואה הרבה תשואות כאלה בשוק. תכלס, בתשואה כזו מצידי שזה יעלה מליון שקל, לא הייתי מתנגד לעשות 100% בשנה על כזה סכום.

ונוסע יחסית מעט
לא מדובר פה על מי שנוסע למכולת וחזרה פעם בשבוע, מדובר על הבן אדם הממוצע שנוסע כל יום לעבודה ועושה 20K קמ' בשנה.

למכור את האוטו כיד שניה יהיה יותר קשה..
למי איכפת ממחיר המכירה של רכב ישן? מה, אתה חושב שאם תקבל עליו במכירה 3 אלף במקום 6 אלף זה איכשהו מבטל חיסכון של 8 אלף שקל בשנה למשך עשר השנים שנסעת עליו? (לקמצנים - ניתן לפרק את מערכת הגז מהרכב).

עדיף לקנות מראש אוטו חסכוני במיוחד וזול כמו נגיד פזו 107 שיצרוך 1-17, ולא לשחק במשחקים האלה של ההסבות על גרוטאה ישנה ולא חסכונית כמו אוטו יפני עתיק, שהם גם מתקלקלות.
בגלל זה אמרתי שבאופן אידאלי - להתקין על רכב בן 5-6 שנים עם קילומטראז' נמוך.

אגב, גם עם פיג'ו 107 עדיין כדאי להתקין גז כי זה יחסוך כ-5,000 שקל בשנה עבור נסועה של רכב ממוצע.
 
נערך לאחרונה ב:
גםיש רכבים כמו ה 208 דיזל החדשה שאפשר לקבל בהם גם 1 ל 25 בסבבה.
 
גםיש רכבים כמו ה 208 דיזל החדשה שאפשר לקבל בהם גם 1 ל 25 בסבבה.
הבעיה שאת החיסכון בצריכת הדלק אתה אוכל במחיר שאתה משלם עבור רכב חדש. הנושא של גז הוא פתרון יותר מוצלח כלכלית כי ניתן לקנות רכב גדול וזול עם צריכת דלק לא משהו וליישר קו כלכלית לדגמי הדיזל הכי מודרניים וחסכוניים. סיטרואן C5 עם גז צורכת את אותה כמות שקלים לקילומטר כמו ה-208 דיזל, רק שיש לך רכב זול, גדול ומפנק לעומת סופרמיני.

כמובן שניתן גם לקנות משהו יותר חסכוני וקטן כמו רנו קליאו מודל 2011, ולקבל צריכה המקבילה ל-1 ל-35 לליטר לאחר הסבה.
 
אני מנסה לחשב כמה יקר זה יוצא אם אני לוקח סופרמיני בעסקה ל 3 שנים כך שהעלות של שכירת הרכב + טיפולים + ביטוח + אגרת רישוי עולה לי 1650 שח לחודש. מכאן צריך להוסיף רק דלק ואחרי 3 שנים מחזירים מפתחות.
באופן כללי הדילים האלה תמיד יהיו פחות משתלמים מקניה של רכב מקביל, הסיבה הפשוטה היא שנותן השרות צריך להרוויח על השרות.
וגם יותר משתלם להחזיק רכב משומש שהפסיד את ירידת הערך הגבוה יותר של השנים הראשונות(שלא זמין בעסקאות כאלה בדרך כלל)
 
מעניין אם בכל זאת יש כמה חיסרונות משמעותים לגז (ישראלי או לא ישראלי? בוחן כל דבר לעומקו).
למשל - מה עם עניין הריח? זכור לי שעליתי פעם לרכב שמוסב לגז, והריח, וגם החום (זה משום מה פולט חום מטורף, למה ככה?)
בנוסף, בגלל שזה חדש יחסית, בארצינו, מעניין אותי במקומות אחרים שזה כבר די מספיק זמן שם, האם יש הבדלים בין מעורבות של רכב עם בנזין
לעומת רכב שיש לו מאחורה בתא מטען מיכל גז?
הכוונה בעת תאונה, לא תאונת שפשוף. אלא תאונה רצינית ומשמעותית, רק אז אולי מגלים שהיה עדיף להישאר עם רכב בנזין ולא לשים בלון גז בתא מטען מאחורה?
או שזה רק נשמע מפחיד בלון גז מאחורה בצירוף המילה תאונה, ובפועל זה בדיוק אותו הדבר כמו רכב בנזין?

הדבר האחרון שהכי היה מטריד אותי, מתוך היכרותי וניסוני עם המקצוען ההישראל, זו העבודה המסובכת הזאת שצריך לסמוך על איזה מוסך שיעשה אותה.
גם אם המוסך קיבל המלצות, ויש מי שמרוצה.
לא יודע. במשך שנותיי כאן, אני למדתי. שפעם יכול להיות טוב, פעמיים לא טוב. לאחר מכן שוב טוב, ואז שלושה פעמים לא טוב.
היום אפילו מוסכים מורשים שיש להם עשרות המלצות חיוביות התחילו לעשות קומבינות ולקוחות מתלוננים (לא קשור לגז, אני מדבר על טיפולים שפתאום מוצאים משהו/שיטת מצליח).

בשורה התחתונה זה רעיון טוב. למי שלא חושש יותר מדי, מי שלא חשדן יותר מדי, ומוכן לסמוך על מי שיעשה לו את ההסבה, ובכך גם לצמצם את עלויות הגז
וגם כמו שכתבת ליהנות מרכב יוקרתי יותר ומפנק עם צריכה של סופרמיני.
זה אולי ההיתרון הכי גדול פה בגז. שאתה מרגיש שקצת דפקת את המערכת (עד שלא יעלו את המס גם על הגז, כמו שכתבת)
 
באופן כללי הדילים האלה תמיד יהיו פחות משתלמים מקניה של רכב מקביל, הסיבה הפשוטה היא שנותן השרות צריך להרוויח על השרות.
וגם יותר משתלם להחזיק רכב משומש שהפסיד את ירידת הערך הגבוה יותר של השנים הראשונות(שלא זמין בעסקאות כאלה בדרך כלל)
אל תשכח שחברת הליסינג קונה את הרכב ב 10-20% פחות מהמחירון מהיבואן. אם היבואן ממש נתקע לפעמים אפילו יותר מזה.
בנוסף לקנות רכב שכבר ספג את רוב ירידת הערך לא בהכרח יצא לך הכי זול כי עדיין יש ירידת ערך של כמה אלפים טובים לשנה. הרכב כבר לא באחריות. חלקים לפעמים מתקלקלים ככה שהוצאות התחזוקה עולות.
 
למשל - מה עם עניין הריח? זכור לי שעליתי פעם לרכב שמוסב לגז, והריח, וגם החום (זה משום מה פולט חום מטורף, למה ככה?)
אתה צוחק, נכון? :P

בנוסף, בגלל שזה חדש יחסית, בארצינו, מעניין אותי במקומות אחרים שזה כבר די מספיק זמן שם, האם יש הבדלים בין מעורבות של רכב עם בנזין
לעומת רכב שיש לו מאחורה בתא מטען מיכל גז?
הכוונה בעת תאונה, לא תאונת שפשוף. אלא תאונה רצינית ומשמעותית, רק אז אולי מגלים שהיה עדיף להישאר עם רכב בנזין ולא לשים בלון גז בתא מטען מאחורה?
או שזה רק נשמע מפחיד בלון גז מאחורה בצירוף המילה תאונה, ובפועל זה בדיוק אותו הדבר כמו רכב בנזין?
זה קיים בארץ כ-15 שנה כבר, חדש זה לא.

מיכל הגז הרבה יותר מאובטח לעומת מיכל דלק שניתן לחורר עם סכין. זה גם לא בלחץ מאוד גבוה, משהו בסדר גודל של הלחץ בצמיגים שלך כמדומני. אני די בטוח שזה פחות מסוכן מבנזין.

הדבר האחרון שהכי היה מטריד אותי, מתוך היכרותי וניסוני עם המקצוען ההישראל, זו העבודה המסובכת הזאת שצריך לסמוך על איזה מוסך שיעשה אותה.
התקנה עולה בערך 1,000 שקל למיטב זכרוני. קודם כל זו לא עבודה מסובכת במיוחד, זה קיט שמרכיבים על הרכב בצורה יחסית ברורה והקיט מיועד לרכב הספציפי, לא צריך להיות גאון בשביל זה.

דבר שני, בוא נניח שנתקלת בשני מטומטמים ובפעם השלישית הצליח לך וסידרו לך את המערכת כמו שצריך, שילמת עוד (נניח) 2,000 שקל בשביל זה. בשביל חיסכון של עשרות אלפי שקלים אני לא רואה מה הבעיה בכלל. כמובן שלא ללכת לחאפרים, למצוא מישהו עם המלצות ולשלם לו כמו שצריך.

אם הייתי אומר לך שאתה יכול לקנות כרטיס הגרלה שבו אתה זוכה ב-50,000 שקל ב-100%, רק שלא ברור אם הכרטיס יעלה לך 6,000 שקל או 8,000 שקל, אתה באמת חושב שיש פה אלמנט של סיכון?
 
נערך לאחרונה ב:
לא מובן לי איך יכול להיות שבני ישראל בהמוניהם לא עומדים בתור להסב את הרכבים שלהם לגז אם זה כל כך רווח נקי.
מה, כולם משאירים מאות שקלים על השולחן כל חודש?
מה עם ציי הרכב הגדולים, הם לא יודעים חשבון? ואיפה נהגי המוניות שבוכים על מחירי הדלק שחומסים להם את הפרנסה, כולם פראיירים ?
 
תודה אדוארד,
ולא צחקתי בנוגע לריח.
בכלל, באופי שלי, בדרך כלל, אחרי שיש לי את ההיתרונות בצד אחד אני תמיד משתדל לחפש את החסרון בצד השני.

אם תקרא את ההודעות שלך, רואים רק את ההיתרונות של מערכת שכזאת, הסבה מדלק לגז.
לכן בכוונה נכנסתי לעובי הקורה, וניסיתי להיזכר במי שאני מכיר שיש לו מערכת גז, ונזכרתי שזה פולט חום כשהרכב עומד (אולי הוא לא מתחזק את זה כראוי), נזכרתי בעניין הריח (ברצינות, למה שאצחק?).

MMM זה מה ששאלתי. עדיין אני ממשיך לשאול את עצמי. אבל פחות או יותר קיבלתי את כל התשובות שרציתי.
בינתיים זה לא הכי מושך אותי, לא מעניין אותי לעשות הסבה לגז. סתם סיקרן אותי קצת הנושא הזה.
 
לא מובן לי איך יכול להיות שבני ישראל בהמוניהם לא עומדים בתור להסב את הרכבים שלהם לגז אם זה כל כך רווח נקי.
כולם פראיירים ?
באתי לכתוב פה איזו תגובה מפורטת, אבל בתכלס - השוק לא יעיל, תפסיק לנסות לקרוא מחשבות של אנשים אחרים ולך תבדוק אובייקטיבית מבחינת העובדות בשטח אם זה משתלם או לא.

אם תקרא את ההודעות שלך, רואים רק את ההיתרונות של מערכת שכזאת, הסבה מדלק לגז.

זה עולה כסף לעשות הסבה, יש מוסכים שלא ישמחו להתעסק עם רכב מוסב לגז, לפי החוק אסור לחנות בחניון תת קרקעי בגלל כסת"ח (אבל אין אכיפה וזה גם בכלל לא מסוכן), בלון הגז תופס נפח ברכב, אפשר להתקין במקום הגלגל הרזרבי אבל יש גם בלון גדול יותר שתופס חלק מתא המטען, לא בכל תחנת דלק יש גם גז (יש 50-100 תחנות עם גז ברחבי הארץ כמדומני שזו פריסה מספקת).
 
נערך לאחרונה ב:
אל תשכח שחברת הליסינג קונה את הרכב ב 10-20% פחות מהמחירון מהיבואן

כן וגם מוכרת אותו בפחות אח"כ. דרך אגב אתה יכול לקנות דרכם גם בפחות ממחירון היבואן.

בנוסף לקנות רכב שכבר ספג את רוב ירידת הערך לא בהכרח יצא לך הכי זול כי עדיין יש ירידת ערך של כמה אלפים טובים לשנה. הרכב כבר לא באחריות. חלקים לפעמים מתקלקלים ככה שהוצאות התחזוקה עולות.

כמובן שיכול לקרות מקרה שתיקונים יצאו יותר אבל זה היוצא דופן אני מדבר באופן כללי ועומד מאחורי מה שאמרתי שככלל יהיה יותר זול לקנות מליסיניג ולקנות משומש מחדש.
ההיתרון של ליסינג בדרך כלל שהוא חוסך לך זמן והתעסקות על חשבון כסף והוא יותר "מפנק" ולא שהוא יותר זול.
 
אין עם זה שום בעיה פרקטית,
מחסל את תא המטען.
ב I10 נגיד, יש מספיק מקום לזה?
הנסיון של שני חבריי הוא בהצלחה מרובה עם שני סוגי רכבים - סובארו B4 וסיטרואן C5.
לרכב C5 יש שם של "תקלות" החבר שלך לא נתקל בהוצאות חריגות?
סיטרואן C5 טובה במיוחד לסידור הזה מאחר ומדובר ברכב גדול ומפואר יחסית במחיר מצחיק, רכב ממודל 2008 עם 100K קמ' על השעון נמכר היום ב-10-15 אלף שקל,
אני לא מבין גדול במכוניות אבל בדרך כלל יש איזה סיבה למה רכב נמכר כל כך זול וצריך לבדוק האם היא מוצדקת. (למשל @איליה ציין שקנה פוקוס עם תיבה רובוטית שלא מפריעה לו אבל כן משפיעה על המחיר כלפי מטה)
לא מובן לי איך יכול להיות שבני ישראל בהמוניהם לא עומדים בתור להסב את הרכבים שלהם לגז אם זה כל כך רווח נקי.
אל תדבר על זה, כי כאשר יהיו יותר מדי רכבים מוסבים לגז "הבלו" עליו יתייקר באופן פלאי :)
 
מחסל את תא המטען.
ב I10 נגיד, יש מספיק מקום לזה?
אם אתה מתקין במקום הגלגל הרזרבי לא מחסל ולא נעליים.

מאיפה אני יודע :P תבדוק אם יש קיטים ותחפש תמונות באינטרנט של התקנות LPG ברכב כזה.

לרכב C5 יש שם של "תקלות" החבר שלך לא נתקל בהוצאות חריגות?
בגדול, הרכב הזה בסדר למעט הגיר שלו שידוע כבעייתי. אם מחליפים שמן גיר כל 30K קמ' המצב אמור להיות בסדר, ואם לא מדובר על הוצאה של 6-7 אלף שקל כשזה קורה. בכל מקרה לא משהו שאמור להרתיע רכישה של רכב במחיר מצחיק שכזה.

מן הסתם לא לקנות רכב שהוא גרוטאה, כן? מטופל ומלוקק בלבד עם קילומטראז' נמוך. הרכבים האלה נמכרים בזול גם בגלל שזה צרפתי עם המוניטין הנלווה (לא תמיד מוצדק) וגם בגלל שיש היצע מטורף של רכבים כאלה כי זה היה פופולארי בליסינג ואף אחד לא רוצה אותם. לכן המחיר פשוט מגוחך ברמות.

אל תדבר על זה, כי כאשר יהיו יותר מדי רכבים מוסבים לגז "הבלו" עליו יתייקר באופן פלאי :)
צודק. אל תעשו הסבה לגז, זה מסוכן!
 
@Edward
קרה לך משהו מוזר, ציטטת טקסטים שלי כאילו נרשמו על ידי @Smile :)
 
לפחות על פי רשות המסים, אין לעודד הסבה של רכבים ורצוי ליצור חוסר כדאיות בדמות מיסוי גבוה, מה שלא הסתדר עם מס הבלו הנמוך על גז הבישול וגם על הגפ"מ (הדומה לו מאוד מבחינה כימית) העומד על 3 אחוזים לעומת 70 אחוזים במקרה של דיזל ובנזין.
כבר לפני מספר שנים הועלתה האפשרות לסיים את ה"חגיגה" על חשבון רשות המסים של משתמשי הגפ"מ. ועדות שונות הציעו פתרונות כמו העלאת המיסוי על התקנת הערכה, העלאה משמעותית במיסוי על הגפ"מ עצמו והעלאת תעריף הטסט השנתי לרכב המצויד במערכת גז. בשלב זה ככל הנראה בגלל כמות זניחה של רכבים מוסבים הרשויות החליטו שלא להחליט דבר ובעלי הרכבים המוסבים לגז ממשיכים ליהנות מההפקר ולשלם כמחצית ממחירו של ליטר בנזין על כל ליטר של גפ"מ, אך קשה להסתמך על זה וכמו שבעבר כאשר עלתה הפופולאריות של רכבי הדיזל (במיוחד רכבי שטח) בקרב הלקוחות הפרטיים המדינה העלתה באופן חד את מס הבלו על הסולר ומחירו זינק בתוך תקופה קצרה לרמות גבוהות ממחירו של ליטר בנזין, כך ניתן להעריך שבמידה וההסבה לגפ"מ תזכה ברנסנס מפתיע משרד האוצר לא יעמוד מהצד ולא יוותר על הכנסה משמעותית ממסים.
 
מסכים עם edward.
בגדול הרכב הכי זול לאחזקה יהיה איזה יפנית שמורה ב 10 אלף שקל. שזה מה שיש לי.

אין כמעט ירידת ערך, אין צורך בביטוח מקיף, ובהנחה שהרכב שמור ומטופל גם לא יהיו יותר מדי תיקונים(אין שם מה שיתקלקל)
הנקודת התורפה היא רק צריכת דלק בינונית, אבל אם לא נוסעים הרבה, זה פחות קריטי.

רצוי גם לדעת קצת מכונאות רכב. רוב הטיפולים הקטנים ברכב הם לא מסובכים ולא דורשים יותר מדי זמן
 
לא מובן לי איך יכול להיות שבני ישראל בהמוניהם לא עומדים בתור להסב את הרכבים שלהם לגז אם זה כל כך רווח נקי.
מה, כולם משאירים מאות שקלים על השולחן כל חודש?
מה עם ציי הרכב הגדולים, הם לא יודעים חשבון? ואיפה נהגי המוניות שבוכים על מחירי הדלק שחומסים להם את הפרנסה, כולם פראיירים ?
מוניות נוסעות על דיזל שכבר מראש צורך כחצי. (וההסבה לגז לא אפשרית עליו) ככה גם כל הוואנים והמשאיות וכל מי שנוסע הרבה ממש.

ובקשר ללמה לא עושים את זה כולם, אז עוד סיבה היא שגם אם הקיט המדובר מותאם לרכב ומותקן אצל בעל מקצוע טוב אז עדיין זה איזה קיט ממקור כלשהו שלך תדע כמה QA עשו לו, אם בדקו אותו בכל המצבים ובכל הטמפרטורות והאחוזי לחות, עם מנוע שחוק או חדש או שעשו בדיקה חפיף על אוטו אחד. אולי זה יהיה סבבה ל70 אלף ק"מ אבל אז המנוע ילך כי הוא השתמש בדלק הנוזלי בשביל להעביר חום או לסכך שחיקה.
מי שנוסע הרבה יכול קנות אוטו דיזל שבא ככה מהמפעל ולא קומבינה עם צינורות גז לאורך האוטו.
 
דיזל זו אופציה טובה, אבל הבעיה שזה נכון רק לדיזלים המודרניים, וגם אין כזה מבחר של דיזלים בשוק המשומשות. עדיין יותר קל לקנות רכב בנזין סטנדרטי ולשים גז, וזה גם יותר זול מדיזל בחישוב הכולל.

לגבי הפנטזיות על תקלות, לא עשיתי מחקר מקיף, מניח שיש חומר באינטרנט על מאוכזבי גז למיניהם אם זה אכן כזה בעייתי. שני החברים שלי בכל אופן נוסעים ומרוצים עד הגג.
 
נושאים דומים
פותח הנושא כותרת פורום תגובות תאריך
ה כרטיס אשראי - עלות מט׳׳ח קרובה ל 0 פוסטים מאיכות נמוכה 9
S איך להעריך עלות הנכס לפני מכירה נדל"ן 4
Michel עלות דיור מוגן פרישה מוקדמת והחיים שאחריה 33
K פער בין עלות אופציות למחירי מימוש שונים לא הגיוני שוק ההון 0
קפיטליסט_מרושע עלות חיית מחמד צרכנות פיננסית 41
C האם יש דרך לקנות בלאקרוק iShares מבלי לשלם עלות חודשית קבועה שוק ההון 3
Michel שינוי מסלול ביטוח אובדן כושר עקב עלות גבוהה מאוד ככל שמתבגרים. פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 15
פנטום עלות רואה חשבון על דיווח שנתי למס הכנסה מיסים 14
מ עלות ביטוח פנסיה פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 1
י מחיר עלות נמחק לאחר ניוד תיק השקעות מיסים 2
navv עלות שירותי ליווי לפינוי בינוי נדל"ן 1
הדבורה מיה עלות מניה עם מכירת אופציות שוק ההון 2
K התקנת אינטרנט דרך הסיבים - עלות סלילה מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 1
Fitch עלות חידוש דרכון ביומטרי אחרי 5 שנים פוסטים מאיכות נמוכה 63
א חישוב עלות מעסיק ואופטימיזצית מס מיסים 5
stamEhad טווח מחירים עבור עלות דוח שנתי לשכיר אצל רו"ח מיסים 9
E חישוב עלות רכישת מניות זרות בשקלים ומיסוי מיסים 11
T מע״מ על עלות שילוח לארץ מיסים 51
deussex המלצה למצלמות אבטחה לבית עלות טובה מול תועלת (זוג/שלוש מצלמות + מנגנון מקליט) אוף טופיק 19
I עלות ביטוח נכות בפנסייה פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 23
G מה ההבדל בין שער עלות מתואם לנומינלי? שוק ההון 13
N למישהו יצא להוציא דרכון רומני? עלות vs כדאיות אוף טופיק 10
E עלות הסכם ממון אוף טופיק 21
M איך מחשבים "עלות רכישה" לצורך מס שבח לבית שנבנה ב "בנה ביתך" לפני 35 שנה? נדל"ן 9
S עלות ביטוחים לפנסיה צרכנות פיננסית 1
ג האם ניתן לקחת משכנאת על סכום של מגרש + עלות בניית בית? נדל"ן 5
D איך מחשבים עלות קרן נאמנות? שוק ההון 13
ת 1,500 שקל בכל שבוע סל קניות, חריג ? מהי עלות הסל השבועי שלכם? מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 41
י עלות מסלול עתיר שארים בקרן פנסיה צרכנות פיננסית 0
S עלות כיסוי ביטוחי קרן פנסיה - גבר לעומת אישה צרכנות פיננסית 2
O עלות המרת מטבע IRA, בנק מול בית השקעות שוק ההון 6
Z מה עלות העברת שקלים מבנקים ישראליים לIBKR? שוק ההון 6
avi90 עלות ביטוח אובדן כושר עבודה בקרן פנסיה מקיפה צרכנות פיננסית 15
E עלות ניהול תיק עצמאי שוק ההון 3
Y איפה מומלץ לקנות זהב או כסף פיזי לאחסון? מה עלות תהליך הקניה? שוק ההון 6
י רכב 7 מקומות - שאלת עלות/תועלת מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 18
S עלות הביטוח לסיכוני נכות בפנסיה קפצה פי 2 בשנה צרכנות פיננסית 3
Myrath עלות סל צריכה חודשי - בסיסי מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 19
R עלות אובדן כושר עבודה קולקטיבי צרכנות פיננסית 0
י עלות הביטוח בקרן פנסיה צרכנות פיננסית 11
someone235 עלות אובדן כושר עבודה פרטי צרכנות פיננסית 10
E עלות ערבות בנקאית צרכנות פיננסית 3
א שעת מזגן, הפעלת מכונת כביסה וכו'- עלות מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 1
U עלות חודשית לילד כתלות בגיל מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 29
גירסה 2 השוואת עלות השקעה בזהב (יש מרווח שערים?) שוק ההון 0
ז עלות ביטוח אובדן כושר עבודה לעצמאים צרכנות פיננסית 19
amidar עלות המינוס בחשבון השקעות של IB ישראל שוק ההון 3
K אחרי קניה של מניה, מופיע שער עלות למס שגבוה משמעותית (15%) משער הקניה, למה? שוק ההון 1
Liron2035 מה עלות החזרת כסף ארצה מ-VT ב-IB שוק ההון 1
J עלות המרת שקל לדולר למטרת מסחר בברוקר אמריקאי -עושה סדר שוק ההון 65

נושאים דומים

Back
למעלה