totoguy
משתמש רגיל
- הצטרף ב
- 19/7/18
- הודעות
- 579
- דירוג
- 563
מקרה בעייתי שנתקלתי בו ואשמח לקצת עזרה, אם מישהו מבין בנושא או אפילו חווה משהו דומה.
לפני קצת יותר משנה החלפתי מעסיק, ועדכנתי את סוכנות הביטוח דרכה אני עובד (מבטח סימון).
בשיחה טלפונית איתם הובטח לי שדמי הניהול בקרן הפנסיה (אצל כלל), שחלה עליהם הטבה של המעסיק הקודם, יישמרו במעבר למעסיק החדש. כך גם מצויין במסמך הסיכום עליו חתמתי מולם במסגרת המסמכיאדה הנדרשת במעבר מעסיק.
השבוע גיליתי שבמשך חצי שנה נגבו ממני דמי הניהול המקסימליים, ולאחר מכן דמי ניהול נמוכים יותר (אך לא המובטחים) עד היום. כשפניתי בנושא למבטח סימון, נמסר לי שהם למעשה "מבקשים מכלל לשמר את ההטבה ומחכים לתשובה, שאינה מיידית" (לא יודע אם הייתי מגדיר חצי שנה כ"לא מיידית") ומאחר שהתשובה שחזרה היא שלילית, הם התמקחו מולם על דמי ניהול חדשים.
כל זאת בלי ליידע אותי מראש שאפשרות הסירוב מצד כלל בכלל קיימת, או לעדכן אותי לאחר הסירוב.
כמובן שביקשתי מיד בתור התחלה לעדכן את דמי הניהול רטרואקטיבית עבור התקופה של דמי הניהול המקסימליים. נעניתי בסירוב מכיוון ש"מפקח כלל אינו מאפשר עדכון רטרו כפי שביקשת".
בהתחשב בכך שסוכנות הביטוח השאירה אותי לחלוטין באפלה בכל התהליך, ושבסופו של יום דמי הניהול עליהם חתמתי אינם מה שקיבלתי - האם יש למי להתלונן? או משהו אחר שניתן לעשות?
אציין מראש שברור לי שחלק לא קטן מהאשמה פה נופל עלי - לא עקבתי כראוי אחרי המסמכים שנשלחו מכלל, אחרת הייתי שם לב כבר אחרי מספר חודשים שישנה בעיה. אם כי גם אז הייתי נתקע עם לפחות 3 חודשים של דמי ניהול מקס'.
לפני קצת יותר משנה החלפתי מעסיק, ועדכנתי את סוכנות הביטוח דרכה אני עובד (מבטח סימון).
בשיחה טלפונית איתם הובטח לי שדמי הניהול בקרן הפנסיה (אצל כלל), שחלה עליהם הטבה של המעסיק הקודם, יישמרו במעבר למעסיק החדש. כך גם מצויין במסמך הסיכום עליו חתמתי מולם במסגרת המסמכיאדה הנדרשת במעבר מעסיק.
השבוע גיליתי שבמשך חצי שנה נגבו ממני דמי הניהול המקסימליים, ולאחר מכן דמי ניהול נמוכים יותר (אך לא המובטחים) עד היום. כשפניתי בנושא למבטח סימון, נמסר לי שהם למעשה "מבקשים מכלל לשמר את ההטבה ומחכים לתשובה, שאינה מיידית" (לא יודע אם הייתי מגדיר חצי שנה כ"לא מיידית") ומאחר שהתשובה שחזרה היא שלילית, הם התמקחו מולם על דמי ניהול חדשים.
כל זאת בלי ליידע אותי מראש שאפשרות הסירוב מצד כלל בכלל קיימת, או לעדכן אותי לאחר הסירוב.
כמובן שביקשתי מיד בתור התחלה לעדכן את דמי הניהול רטרואקטיבית עבור התקופה של דמי הניהול המקסימליים. נעניתי בסירוב מכיוון ש"מפקח כלל אינו מאפשר עדכון רטרו כפי שביקשת".
בהתחשב בכך שסוכנות הביטוח השאירה אותי לחלוטין באפלה בכל התהליך, ושבסופו של יום דמי הניהול עליהם חתמתי אינם מה שקיבלתי - האם יש למי להתלונן? או משהו אחר שניתן לעשות?
אציין מראש שברור לי שחלק לא קטן מהאשמה פה נופל עלי - לא עקבתי כראוי אחרי המסמכים שנשלחו מכלל, אחרת הייתי שם לב כבר אחרי מספר חודשים שישנה בעיה. אם כי גם אז הייתי נתקע עם לפחות 3 חודשים של דמי ניהול מקס'.