M Minimi משתמש רגיל הצטרף ב 4/12/16 הודעות 749 דירוג 824 23/12/23 #1 בלי להכנס כרגע לשיקולים בעד ונגד, אילו דמי ניהול אפשר לקבל בניוד? צבירה של מעל 1M. לא IRA. הייתי שם ולא רוצה להתעסק עם זה. נערך לאחרונה ב: 23/12/23
בלי להכנס כרגע לשיקולים בעד ונגד, אילו דמי ניהול אפשר לקבל בניוד? צבירה של מעל 1M. לא IRA. הייתי שם ולא רוצה להתעסק עם זה.
ה האזרח הקטן משתמש בכיר הצטרף ב 5/3/21 הודעות 11,438 דירוג 13,208 23/12/23 #2 נכתב ע"י Minimi: בלי להכנס כרגע לשיקולים בעד ונגד, אילו דמי ניהול אפשר לקבל בניוד? לחץ כדי להרחיב... תלוי בצבירה ואם זה IRA או לא.
נכתב ע"י Minimi: בלי להכנס כרגע לשיקולים בעד ונגד, אילו דמי ניהול אפשר לקבל בניוד? לחץ כדי להרחיב... תלוי בצבירה ואם זה IRA או לא.