• חשבון מסחר באקסלנס טרייד : סנט למניה במסחר בארה"ב (מינימום $5 לעסקה), פטור מדמי טיפול לשנתיים, קורס במתנה ובונוס 100 ש"ח למצטרפים חדשים. להצטרפות דיגיטלית לחצו כאן .

השוואת תנאים בבנק מזרחי להצעות הייטקזון/מועדון הוט

האם אפשר להשיג פטור לצמיתות גם בכרטיס אשראי בנקאי בלי להיות חבר במועדון כלשהו?
כן, יש מספר בנקים/חשבונות בנקים שנותנים את זה.
למשל פפר.
ספציפית בבנק מזרחי אם מישהו יודע
דברים כאלה לרוב לא יהיו ספציפיים לבנק.
אם אתה לא מוכן לעבור לבנק אחר אז אין לך הרבה ברירה אלא לשלם את מה שהבנק רוצה.
 
אה. שם קשוח. אלא אם מנויידים מאיגוד ואז יש חשבון הפוך לכמה שנים.
כמעט בכל השאר אפשר
דווקא הבנק הזה קל יחסית בכל מה שקשור לקבלת פטור מעמלות והשירות דיי טוב (יחסית לישראל).
ללאומי לא הייתי עובר גם אם היו משלמים לי (ניסיון מר איתם)
אם אתה לא מוכן לעבור לבנק אחר אז אין לך הרבה ברירה אלא לשלם את מה שהבנק רוצה.
הבנק מוכן לתת פטור לשנתיים או משהו כזה...מה שמוזר שטוענים שגם במועדון הוט ההטבה היא לא לצמיתות, בניגוד למה שאני מכיר, שבכרטיסי מועדון יש פטור מדמי כרטיס לצמיתות וללא תנאים, בלי צורך להתקשר כל שנה ולבקש לחדש את הפטור (יש לי אשראי חוצבנקאי כזה ממקום העבודה הקודם שלי)
גם אני מכיר מישהו ששנים עם אשראי בנקאי של מועדון הוט בבנק מזרחי ולא משלם דמי כרטיס לעולם, גם בלי צורך לחדש את הפטור מדיי שנה (אולי בגלל שזה הכרטיס העיקרי שלו וכל חודש הוא עובר סכום מינ' מסויים?)
 
הבנק מוכן לתת פטור לשנתיים או משהו כזה...מה שמוזר שטוענים שגם במועדון הוט ההטבה היא לא לצמיתות, בניגוד למה שאני מכיר, שבכרטיסי מועדון יש פטור מדמי כרטיס לצמיתות וללא תנאים, בלי צורך להתקשר כל שנה ולבקש לחדש את הפטור (יש לי אשראי חוצבנקאי כזה ממקום העבודה הקודם שלי)
אני לא יודע איך זה עם הכרטיס הבנקאי שלהם (כי זה כבר תלוי יותר בבנק שלך), אבל החוץ בנקאי של הוט הוא בודאות בחינם בלי הגבלת זמן של ממש.
יכול להיות שרשמית ההסכם בין הוט לבין ישראכרט מוגבל בזמן (לא שנתיים מהוצאת הכרטיס אלא סתם עד 2024 או משהו כזה), אבל בעשור האחרון הם כל פעם האריכו את ההסכם. וגם אם לא יאריכו, סביר שפשוט יעבור למנפיק אחר שיתן את הכרטיס בחינם.
גם אני מכיר מישהו ששנים עם אשראי בנקאי של מועדון הוט בבנק מזרחי ולא משלם דמי כרטיס לעולם, גם בלי צורך לחדש את הפטור מדיי שנה (אולי בגלל שזה הכרטיס העיקרי שלו וכל חודש הוא עובר סכום מינ' מסויים?)
יכול להיות שהסיפור עם הכרטיס הבנקאי הוא כמו עם החוץ בנקאי - יש הסכם של הוט מול הבנק עד תאריך מסויים, וכשהתאריך הזה יתקרב הוט יחדשו את ההסכם (או יעברו למנפיק אחר).
 
אבל החוץ בנקאי של הוט
אם לבעל יש כרטיס אשראי בנקאי של מועדון הוט, האם אשתו זכאית להוציא כרטיס אשראי חוצבנקאי של מועדון הוט?

איזה חשבון חינמי יש במזרחי?
עוברת לשם משכורת, בתכלס בכל בנק אפשר להשיג פטור כזה. מה שכן, במזרחי יש לי בנקאי אישי שהוא מאוד זמין, נחמד ושירותי.
בלאומי למשל, לפחות מה שהיה אצלי וממה שקראתי, אין דבר כזה בנקאי אישי ואתה יכול לחפש אותם שעה בטלפון, ועד שאתה מגיע לסניף שלך תעבור 7 מדורי גיהנום (וגם אז אתה תגיע למישהו שאולי לא מכיר אותך שם)..יכול להיות שהחויה הזו היא בגלל שהIRA שלי בלאומי ובגלל זה אין לי בנקאי אישי, אבל נראה לי שגם ללקוחות 'רגילים' שם אין מספר ישיר לבנקאי אישי שמכיר אותם שנים וזמין מאוד
 
בלאומי למשל, לפחות מה שהיה אצלי וממה שקראתי, אין דבר כזה בנקאי אישי
לא נכון.
יש. דרך האפליקציה, בדיוק כמו במזרחי

אגב, במזרחי גם אין טלפון ישיר לדעתי

נציין רק שלמזרחי האפליקציה גרועה, ברמה של פרוייקט ui בכיתה י"ב שהייתי נותן לו מספיק בקושי.
 
אגב, במזרחי גם אין טלפון ישיר לדעתי
יש בוודאות. והשירות מעולה (לפחות אצלי)
נציין רק שלמזרחי האפליקציה גרועה, ברמה של פרוייקט ui בכיתה י"ב שהייתי נותן לו מספיק בקושי.
לא מפריע לי :)

יש. דרך האפליקציה, בדיוק כמו במזרחי
ואם אתה רוצה להשיג אותו דחוף? תוך כמה זמן הוא עונה לך? האם אתה יכול להשיג אותו בטלפון? או שחס וחלילה שתוכל להפריע לעבודה הקשה של הבנקאי במהלך יום העבודה שלו?
 
מה שכן, במזרחי יש לי בנקאי אישי שהוא מאוד זמין, נחמד ושירותי.
לא משהו שחשוב לי.
בלאומי למשל, לפחות מה שהיה אצלי וממה שקראתי, אין דבר כזה בנקאי אישי
אתה מציג את זה כחיסרון, מבחינתי זה דוקא יתרון.
לא רוצה לדבר עם אנשים. מעדיף לעשות הכל אונליין.
ועד שאתה מגיע לסניף שלך תעבור 7 מדורי גיהנום
למזלי אין לי באמת סניף בלאומי (אני בטוטאל דיגיטל).
אם יש משהו שאני לא יכול לעשות אונליין אז בגדול כמעט כל בנקאי בטלפון יכול לעזור לי. לא שזה משהו שקורה הרבה, אני חושב שזה קרה לי אולי 3 פעמים ב10 שנים האחרונות.
יכול להיות שהחויה הזו היא בגלל שהIRA שלי בלאומי ובגלל זה אין לי בנקאי אישי, אבל נראה לי שגם ללקוחות 'רגילים' שם אין מספר ישיר
יש לי שגם גם IRA וגם חשבון רגיל.
אין לי טלפון ישיר לסניף. לא ראיתי בזה צורך אף פעם.
לבנקאי אישי שמכיר אותם שנים וזמין מאוד
אף פעם לא הבנתי את הצורך בזה.
עזוב את העניין שאנשים מחליפים עבודה מידי פעם, אבל כמה יוצא לך כבר לדבר עם בנקאי שאתה חושב שהוא יזכור אותך?
ומה אתה כבר צריך שאתה חייב אדם שמכיר אותך ולא יכול לעשות סתם מול פקיד "רגיל"?
נציין רק שלמזרחי האפליקציה גרועה, ברמה של פרוייקט ui בכיתה י"ב שהייתי נותן לו מספיק בקושי.
מסכים.
היה לי בהתחלה IRA אצלהם, האתר היה זועתי.
זה לא שהאתר של לאומי מדהים, אבל לפחות הוא עושה את העבודה.
ואם אתה רוצה להשיג אותו דחוף? תוך כמה זמן הוא עונה לך? האם אתה יכול להשיג אותו בטלפון? או שחס וחלילה שתוכל להפריע לעבודה הקשה של הבנקאי במהלך יום העבודה שלו?
א. מה כבר יש לך דחוף עם בנקאי?
ב. זה בדיוק הייתרון במצב שאין לך בנקאי אישי - אתה מתקשר למוקד, שמלא בהמון בנקאיים, וכל אחד שעונה יכול לעזור לך.
כשיש לך בנקאי אישי, מה אתה עושה אם הוא בדיוק חולה, או סתם בחופש? או סתם בדיוק עסוק ברגע שאתה צריך משהו?
 
אתה מציג את זה כחיסרון, מבחינתי זה דוקא יתרון.
לא רוצה לדבר עם אנשים. מעדיף לעשות הכל אונליין.
הוא זמין גם באונליין בדיוק כמו בלאומי. אז אין כאן שום חסרון :)

אף פעם לא הבנתי את הצורך בזה.
עוזר להתמקח על דברים בצורה קלה יותר (פחות כאב ראש).
אם הוא מכיר אותך הרבה זמן, אז זה גם מקל בבקשות שבנקים הרבה פעמים עושים בעיות איתם (מניסיון אישי כמו העברת סכום כסף גדול בין בני משפחה וכו')

א. מה כבר יש לך דחוף עם בנקאי?
אולי עניין הדחיפות אפשרי עם כל בנקאי, אבל התכוונתי יותר שהוא עונה תוך 10 שניות לטלפון, בלאומי אני צריך לחכות לפעמים חצי שעה בלי הגזמה, רק כדי שינתבו אותי למישהו שאולי יודע מה אני רוצה ממנו.
נכון ש90% מהדברים אפשר לעשות אונליין, אבל יש מקרים שכן צריך לשאול משהו, וקרה לי לאחרונה לא מעט, למשל העברת מניות בין בני משפחה, פתיחת תוכנית חסכון צמודת מדד שהייתי צריך, והיו כל מיני דברים שרציתי לדעת בוודאות..בלאומי בטח זה היה סיוט לברר על הנ"ל.
כשיש לך בנקאי אישי, מה אתה עושה אם הוא בדיוק חולה, או סתם בחופש? או סתם בדיוק עסוק ברגע שאתה צריך משהו?
קרה כמה פעמים מן הסתם, במקרה הזה יענה לך בנקאי אחר תוך 2 דק' במקום תוך 10 שניות, ותצטרך להסביר לו קצת יותר מה שאתה רוצה :) מה שבלאומי קורה כל הזמן ובמקום 2 דק' תחכה חצי שעה במינימום
 
הוא זמין גם באונליין בדיוק כמו בלאומי. אז אין כאן שום חסרון :)
זה לא משנה אם אני מדבר עם הבנקאי בטלפון או במחשב. זה עדיין אדם שאני צריך לדבר איתו.
מעדיף שלא יהיה בנקאי בכלל ושאפשר יהיה לעשות הכל לבד מול המחשב.
עוזר להתמקח על דברים בצורה קלה יותר (פחות כאב ראש).
לא הבנתי על מה יש להתמקח.
אם הוא מכיר אותך הרבה זמן, אז זה גם מקל בבקשות שבנקים הרבה פעמים עושים בעיות איתם (מניסיון אישי כמו העברת סכום כסף גדול בין בני משפחה וכו')
מעולם לא הייתה לי בקשה מיוחדת מהבנק, ולא ראיתי מעולם צורך בבקשה מיוחדת.
גם מעולם לא נתקלתי בבעיה עם העברות (והעברתי סכומים מאוד גדולים לבני משפחה). הדבר הכי קיצוני היה שקיבלתי שיחת טלפון מפקיד "אני רואה שעשית באתר העברה של XXX ש"ח" עניתי לו "נכון", הוא אמר "OK" וההעברה בוצעה. (זה היה על העברה חריגה בסכום גבוהה יחסית. ברוב המקרים אין אפילו שיחת טלפון).
אולי עניין הדחיפות אפשרי עם כל בנקאי
עדיין לא הבנתי איזה עניין של דחיפות יש.
לא רק שאני לא מבין מה יש לדבר עם בנקאי, גם לא ברור לי למה צריך אותו באופן דחוף.
אבל התכוונתי יותר שהוא עונה תוך 10 שניות לטלפון, בלאומי אני צריך לחכות לפעמים חצי שעה בלי בהגזמה, רק כדי שינתבו אותי למישהו שאולי יודע מה אני רוצה ממנו.
א. לא מבין למה אתה צריך מענה תוך 10 שניות.
ב. אני מסכים שלחכות לנציג חצי שעה זה מוגזם.
מה שכן, מעולם לא קרה לי שחיכיתי כלכך הרבה זמן. אולי בגלל שמאוד מאוד נדיר שאני מתקשר לבנק.
בכל מקרה, אם אתה לא רוצה לחכות על הקו, למה לא לפתוח פשוט קריאה באתר ולחכות שיחזרו אליך?
נכון ש90% מהדברים אפשר לעשות אונליין, אבל יש מקרים שכן צריך לשאול משהו
מהנסיון שלי, 99.9999% מהדברים אפשר לעשות אונליין.
את מספר הפעמים שהייתי צריך נציג אנושי בעשור האחרון אפשר לספור על יד אחת.
למשל העברת מניות בין בני משפחה, פתיחת תוכנית חסכון צמודת מדד שהייתי צריך
טוב, אני לא מחזיר מניות בבנק (למעט IRA) ולא מאמין בתוכניות חסכון של הבנק.
אולי מכאן נובע ההבדל.
והיו כל מיני דברים שרציתי לדעת בוודאות.
מה יותר ודאי ממה שרשום לך באתר?
מהנסיון שלי עם נציגי שרות באופן כללי (ולא בהכרח בבנק לאומי), לרוב הנציגים אין שמץ של מושג על מה הם מדברים. ויותר מזה, גם אם הם אומרים לך משהו זה לא מחייב אף אחד, בסוף החברה עובדת לפי הנהלים שלה ומה שכתוב באתר שלה, גם אם הפקיד אמר לך בטלפון משהו אחר.
 
מעדיף שלא יהיה בנקאי בכלל ושאפשר יהיה לעשות הכל לבד מול המחשב.
גם אני, אבל תמיד טוב שיש מישהו שזמין כי לפעמים יש תקלות. וכן, יש דברים שעדיין אי אפשר לעשות אונליין (הדוגמאות שהבאתי, שלפעמים גם צריך להשתמש בהן)

לא הבנתי על מה יש להתמקח.
הורדת כל עמלות המסחר בבורסה למינ', שמירה על כך שלא ינסו לעלות את העמלות אף פעם + לא יקחו דמי ניהול ודמי שקר אחרים.

גם מעולם לא נתקלתי בבעיה עם העברות (והעברתי סכומים מאוד גדולים לבני משפחה). הדבר הכי קיצוני היה שקיבלתי שיחת טלפון מפקיד "אני רואה שעשית באתר העברה של XXX ש"ח" עניתי לו "נכון", הוא אמר "OK" וההעברה בוצעה. (זה היה על העברה חריגה בסכום גבוהה יחסית. ברוב המקרים אין אפילו שיחת טלפון).
ראיתי כאן בפורום שרשור על מישהו שרצה להעביר כסף למשפחה שלו באיזה בנק וביקשו ממנו מכתב חתום מעו"ד על מקור הכספים או משהו כזה...וזה לא המקרה היחיד ששמעתי עליו..אולי זה תלוי בנק ואפילו סניף, ועדיין אם יש בנקאי שאתה מכיר אישית, זה עוזר..

עדיין לא הבנתי איזה עניין של דחיפות יש.
אולי זה לא היה ניסוח נכון, אבל הכוונה שאם יש משהו שחשוב לך שיתבצע מהר יחסית, ופתאום יש באג באתר\אין אופציה אונליין וכו'...אז לא תצטרך לרדוף אחרי הבנק בטלפון

בכל מקרה, אם אתה לא רוצה לחכות על הקו, למה לא לפתוח פשוט קריאה באתר ולחכות שיחזרו אליך?
זה יותר פסיכולוגי, לא אוהב להרגיש שאני בידיים שלהם.
ותמיד נוח שעונים לך מהר..

ולא מאמין בתוכניות חסכון של הבנק.
גם אני לא מתלהב מהרעיון, אבל אין אלטרנטיבה להצמד למדד בכסף שאתה לא רוצה להשים במניות (אשמח כאוף טופיק לעצות, אבל אני מניח שהנושא נחרש ואין אלטרנטיבה אחרת חסרת סיכון ולא תנודתית לכך - אג"ח צמוד לא נותן את זה, אשמח לשמוע שאני טועה ומה אפשר לעשות)

מה יותר ודאי ממה שרשום לך באתר?
באתר הרבה פעמים רושמים לך את התנאים בדיעבד, וברור שכל דבר שאני מברר עם הבנקאי אני מבקש ממנו שישלח לי בכתב באתר אח"כ...ורק ככה הצלחתי לקבל מידע שלא היה זמין אונליין (גם לא באמצעות גיגול)
 
יש בוודאות. והשירות מעולה (לפחות אצלי)
יש לי טלפון של מזרחי בדיוק כמו שיש לי טלפון של לאומי. אם הוא זמין, עונה. אם לא, מחכה על הקו או מועבר למוקד ארצי.
מנסיון עם שניהם מהעת האחרונה, לא ניכר שירות טוב יותר במזרחי. אלא בלאומי, ובאופן משמעותי (אז כנראה שמה שאתה מתאר זה מזל, או שלי יצא לא טוב).


ואם אתה רוצה להשיג אותו דחוף? תוך כמה זמן הוא עונה לך? האם אתה יכול להשיג אותו בטלפון? או שחס וחלילה שתוכל להפריע לעבודה הקשה של הבנקאי במהלך יום העבודה שלו?
ותמיד אפשר לשלוח הודעה באפליקציה ויצרו איתך קשר טלפוני תוך לכל היותר יום. תמיד עבד (ובדרך כלל מהר יותר).

במזרחי היה לי הרבה יותר קשה להשיג את הבנקאי בטלפון מאשר בלאומי כאמור.

בכל פעם שאני רואה את הפרסומת העלובה שלהם על כל שלט חוצות נידח, מרתיח אותי. איך הם לא מתביישים לבלבל את המוח
 
נציין רק שלמזרחי האפליקציה גרועה, ברמה של פרוייקט ui בכיתה י"ב שהייתי נותן לו מספיק בקושי.
לגמרי. הנה למה אני עובר ממש בימים אלה לבינלאומי,בין היתר: מסתבר שאי אפשר לעדכן פרטי הוראת קבע קיימת,או לבטל אחת, באופן עצמאי אלא רק דרך בנקאי אישי של מזרחי.הבעיה? זה כרוך בעמלה של 7 שח פר עדכון/ביטול,ולטענתם "אין אפשרות לקבל מזה פטור" כי זה לא כלול בהסדר לבעלי חשבון הפוך לשעבר. בחיים לא נתקלתי במצב כזה באף בנק אחר שהייתי בו.
זה רק אחת מהבעיות שנתקלתי בהן במזרחי בתקופה הקצרה שלי איתן.אחת אחרת היא מגבלה על סכום משיכה יומי של 4000 שח בלי שום אפשרות להגדיל,למרות שהמסגרת בכרטיס גדולה כמעט פי 5 ויש פי כמה וכמה יותר כסף בחשבון. בבינלאומי למשל התקרה משמעותית גדולה יותר. ולא - גם באשראי של מועדון הוט (שהנפקתי כחוץ בנקאי) לא הצלחתי למשוך יותר מהתקרה. לא שזה נורא מפריע בשוטף,אבל כשהייתי צריך למשוך 5000 לא מזמן,לקח לי איזה 3 ניסיונות עד שהצלחתי לפענח מה מקור הבעיה ובסוף פשוט משכתי חלק עם כרטיס אחד וחלק עם אחר,מה שהיה די מעיק
 
נערך לאחרונה ב:
(אז כנראה שמה שאתה מתאר זה מזל, או שלי יצא לא טוב).
תמיד שמעתי את הטענה שזה גם תלוי בסניף ולא בהכרח בבנק...כנראה שזה נכון :)
בכל מקרה, בנתיים אני מרוצה, מקווה שימשיך ככה

זה כרוך בעמלה של 7 שח פר עדכון/ביטול,ולטענתם "אין אפשרות לקבל מזה פטור" כי זה לא כלול בהסדר לבעלי חשבון הפוך לשעבר. בחיים לא נתקלתי במצב כזה באף בנק אחר שהייתי בו.
אם היית אומר שאתה עובר בנק, לא היו נותנים לך פטור? מעניין בדיוק עשיתי הו"ק...גם אמרו לי שבעדכון או ביטול יש עמלה..מניח שאם אתווכח איתם קצת לא יקחו אותה..אעדכן כאן אם יקרה לי
 
אם היית אומר שאתה עובר בנק, לא היו נותנים לך פטור?
יכול להיות שכן,אם כי כבר אמרתי שאני שוקל ולא ממש הפריע להם. בכל מקרה, מלכתחילה אני מעדיף להיות מסוגל לעשות הכל באתר/אפליקציה ולא שמישהו יצטרך לבצע עבורי פעולות פשוטות.אם בנוסף צריך לאיים במעבר בנק כדי לקבל פטור מהעמלה,מבחינתי זה זמן לעזוב,כי שרות טוב זה לא.
בשורה תחתןנה אני רוצה לנהל חשבון בשקט,לא לעשות שוק עם הבנקאי.בהתחשב בזה שלמעט פטור מעמלות עוש (לא כולן כאמור) מזרחי לא מציעים לי שום דבר שאין בבנק אחר, הם לא סיפקו לי שום סיבה לרצות להישאר.
 
הורדת כל עמלות המסחר בבורסה למינ', שמירה על כך שלא ינסו לעלות את העמלות אף פעם + לא יקחו דמי ניהול ודמי שקר אחרים.
טוב, זה כנראה ההבדל בינינו. אני לא מחזיק תיק השקעות בבנק, למעט IRA ששם את המיקוח עושה בשבילי חברת הגמל.
ראיתי כאן בפורום שרשור על מישהו שרצה להעביר כסף למשפחה שלו באיזה בנק וביקשו ממנו מכתב חתום מעו"ד על מקור הכספים או משהו כזה...וזה לא המקרה היחיד ששמעתי עליו..אולי זה תלוי בנק ואפילו סניף, ועדיין אם יש בנקאי שאתה מכיר אישית, זה עוזר..
מכיר את הסיפורים האלה. בחלקם הגדול זה היה בסניף שהכיר טוב מאוד את הלקוחות, ועדיין עשו בעיות.
בסוף יש לבנק נהלים שמגדירים באיזה מצבים צריך לשאול שאלות מסויימות. לא חושב שזה משנה אם השואל הוא בנקאי אישי שמכיר אותך 20 שנה או סתם פקיד טלפוני שזאת פעם ראשונה שאתה מדבר איתו.
אם יש לך תשובות טובות לשאלות יאשרו את הפעולה בכל מקרה, ואם התשובות לא מתאימות לבנק הם לא יאשרו גם אם אתה מכיר את הפקיד.
זה יותר פסיכולוגי, לא אוהב להרגיש שאני בידיים שלהם.
ותמיד נוח שעונים לך מהר..
פסיכולוגית אני תמיד מעדיף שהם ירדפו אחרי (כלומר שהם יתקשרו אלי וינסו לתפוס אותי) מאשר לחכות על הקו לנציג (גם אם זה רק חצי דקה).
תמיד שמעתי את הטענה שזה גם תלוי בסניף ולא בהכרח בבנק...כנראה שזה נכון :)
בכל מקרה, בנתיים אני מרוצה, מקווה שימשיך ככה
זה בדיוק הייתרון של חשבון דיגיטלי (לפחות בלאומי) - אין סניף ולכן אין יותר מידי שונות באיכות השירות בין אנשים שונים. (ואם אתה נופל על פקיד בעייתי בטלפון אז תמיד יש את האופציה של HUCA)
אם היית אומר שאתה עובר בנק, לא היו נותנים לך פטור? מעניין בדיוק עשיתי הו"ק...גם אמרו לי שבעדכון או ביטול יש עמלה..מניח שאם אתווכח איתם קצת לא יקחו אותה..אעדכן כאן אם יקרה לי
עוד יתרון בחשבון דיגיטלי - לא צריך להתמקח על עמלות.
מראש מוגדר שהכל בחינם וזהו. בלי מיקוח, בלי חידוש כל שנה, בלי כאב ראש.
 
אבל החוץ בנקאי של הוט הוא בודאות בחינם בלי הגבלת זמן של ממש.
אני רואה כאן הגבלת תאריך, מניח שלזה התכוונת, שמאריכים אוטומטית לכולם?
  • חברי המועדון נהנים מפטור בדמי כרטיס האשראי – עד 31/1/2023

אגב, לא הצלחתי למצוא, אבל האם יש תנאי כלשהו לפטור? סכום שימוש מינימאלי בכרטיס כל חודש? (נניח אחרי תקופה מסויימת של פטור).
אני שואל, כי הכרטיס שאני שוקל להוציא שלהם כנראה לא יהיה בשימוש בכלל (מיועד לגיבוי כרטיס אחר)
 
אני רואה כאן הגבלת תאריך, מניח שלזה התכוונת, שמאריכים אוטומטית לכולם?
כן.
התאריך מציין את סוף ההסכם של הוט. אבל לפני סוף ההסכם סביר שהם יחדשו אותו (זה מה שהם עשו עד עכשיו) או שיעשו הסכם חדש עם מנפיק אשראי אחר.
אגב, לא הצלחתי למצוא, אבל האם יש תנאי כלשהו לפטור?
לא.
יש תנאי כדי להוציא את הכרטיס (להיות חבר במועדון), אבל ברגע שיש לך את הכרטיס אין תנאים כדי לקבל את הפטור.
אני שואל, כי הכרטיס שאני שוקל להוציא שלהם כנראה לא יהיה בשימוש בכלל (מיועד לגיבוי כרטיס אחר)
ב5 שנים האחרונות כמעט ולא השתמשתי בו. בינתיים הוא עדיין בחינם
 
עדכון בנושא שנראה לי שכדאי שמי שעושה את המהלך יכיר:
ניידתי חשבון לבינלאןמי במרץ השנה (מזרחי נזכרו לחזור אלי עם הצעת שימור בשלב הניוד,ביקשתי לכל הפחות השוואת תנאים,הם חזרו אלי עם הצעה פחות טובה מזו של הבינלאומי וניסו לשכנע אותי ש"יש לקוחות שזה מספיק להם והם מרוצים ונשארים",שלחתי אותם לחפש את החברים שלהם ועברתי). עד כאן, כנראה לא משהו ששווה עדכון מיוחד.
מה שיותר מעניין הוא,שגיליתי שלמרות שלפי החוק,החיובים לפי הרשאה לחיוב חשבון אמורים להיות מנותבים אוטומטית על ידי מזרחי לבינלאומי,הסתבר לי שההרשאות שלי חוזרות אחת אחת ויוצרות לי חוב. במקרה של חברת החשמל למשל,הסיבה לאי כיבוד החיוב הייתה "בעל החשבון סגר את החשבון". פניתי לבנקאית במזרחי ששלחה אותי לברר מול הבינלאןמי,אלא שבבינלאומי הכל מעודכן פיקס,וממילא הסיבה שהם רשמו לאי כיבוד החיוב לא הגיונית בשום צןרה. שלחתי תלונה לפניות הציבור של מזרחי,והצעד הבא כנראה יהיה לפיקוח על הבנקים. יש לי הרגשה שאני יודע מה הסיבה - ההרשאות רשומות בבנק איגוד, מזרחי הבטיחו בזמנו לבצע ניתוב אוטומטי מאיגוד אליהם עד סוף 2022 (עבד יופי עד שניידתי לבינלאומי),כנראה שהם ניצלו את ההזדמנות לחסוך לעצמם עבודה. אז מי שמנייד את החשבון ממזרחי ובמקור עבר אליהם מאיגוד,מציע בחום לבדוק שההרשאות אשכרה מכובדות.
 
נושאים דומים
פותח הנושא כותרת פורום תגובות תאריך
C השוואת תנאים בפנסיה והשתלמות עבור מחקי מדד/IRA פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 1
S השוואת תנאים שנתנו לי לפתיחת תיק בפסגות שוק ההון 9
F השוואת תנאים - בנק ובית השקעות שוק ההון 27
C פתיחת חשבון בנק בארה"ב - השוואת תנאים צרכנות פיננסית 11
חצי פנסיון השוואת תנאים לקרן השתלמות IRA צרכנות פיננסית 628
צ השוואת מספרי ניירות ערך (טיקרים) שוק ההון 6
J השוואת עמלות בקניית ביטקוין השקעות אלטרנטיביות 21
ס השוואת קופת גמל להשקעה מול מסחר עצמאי שוק ההון 15
M קניית דירה ראשונה בפרויקט דירה בהנחה - השוואת תמהילים נדל"ן 52
V השוואת ביטוחי בריאות פרטיים מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 7
ס השוואת פתיחת חשבון בנק בקפריסין מול אנגליה צרכנות פיננסית 2
D השוואת דמי ניהול או מעבר פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 7
M על השוואת מחירים נכונה למוצר בסופר מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 39
A השוואת אפשרויות פדיון פנסיה פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 1
M השוואת תשואות בS&P 500 בקרונות השתלמות / קופות גמל להשקעה פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 0
M השוואת קרנות השתלמות וקופות גלמל להשקעה מחקה מדד SP 500. פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 0
א השוואת תשואות קופות גמל לסנופי שוק ההון 8
כ השוואת ביצועי קרנות נאמנות למדד שוק ההון 4
T השוואת תשואות קרנות מחקות ישראליות מול איריות - ממצאים אמפיריים? פוסטים מאיכות נמוכה 0
A מכירים אתר השוואת תיקים שלוקח בחשבון מס על איזון? שוק ההון 19
I השוואת תמהילים של משכנתא נדל"ן 9
T השוואת עמלות בין הבנק למיטב דש שוק ההון 11
Mose השוואת הצעות של בתי השקעות ישראליים שוק ההון 26
א השוואת הצעת עבודה אמריקאית לישראלית פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 2
Y השוואת משכורות בהייטק התפתחות אישית 12
K השוואת תיק מנוהל לתיק עצמאי שוק ההון 2
S ביטוח רכב - השוואת מחירים 2021 צרכנות פיננסית 9
Y אלטשולר שחם VS מיטב דש - השוואת תשואות שוק ההון 28
משה גל אוזניות כפתור בלוטות' מומלצות וסולידיות. השוואת דגמים מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 5
G השוואת תנאי עמלות בין אקסלנס לאחרים שוק ההון 15
1337justme השוואת פקדונות צמודי מדד שוק ההון 9
מ מסמך השוואת ביטוחי בריאות של לשכת סוכני הביטוח צרכנות פיננסית 2
Y השוואת פנסיה+השתלמות צרכנות פיננסית 3
ע השוואת קרן השתלמות לעצמאים שוק ההון 2
U השוואת ביטוח מבנה לבעלי משכנתא אוף טופיק 7
I השוואת הצעות תיקי השקעות - למה לתת משקל שוק ההון 13
Octopus השוואת אסטרטגיות השקעה - עם/בלי רכישת דירה (+ גיליון סימולציות) שוק ההון 12
מ השוואת מסלולי השקעה בפנסיה פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 4
A השוואת קרנות שוק ההון 31
U למה אלטשולר שחם לא מופיע בטבלת השוואת בתי השקעות שוק ההון 2
T השוואת עמלות בין בית השקעות ישראלי ל-IB שוק ההון 0
T השוואת ETF זר של S&P 500 שוק ההון 5
ramiv השוואת קרנות פנסיה - הפניקס מחקה מדד חו"ל - הראל מניות צרכנות פיננסית 2
O השוואת קומבינציות ETF איריות צוברות שוק ההון 42
ש השוואת דמי המרה בין מיטב לפסגות צרכנות פיננסית 5
ת לקראת התחלה - השוואת בתי מסחר להשקעה שוק ההון 1
Liron2035 קה"ש IRA הלמן-אלדובי, רכישת IWDA: השוואת עלויות ברוקר שוק ההון 9
ע השוואת ETF שוק ההון 3
Y השוואת גמל נט למדד שוק ההון 4
Y חישוב עמלות צפויות לצורך השוואת בתי מסחר שוק ההון 15

נושאים דומים

Back
למעלה