הוא זמין גם באונליין בדיוק כמו בלאומי. אז אין כאן שום חסרון
זה לא משנה אם אני מדבר עם הבנקאי בטלפון או במחשב. זה עדיין אדם שאני צריך לדבר איתו.
מעדיף שלא יהיה בנקאי בכלל ושאפשר יהיה לעשות הכל לבד מול המחשב.
עוזר להתמקח על דברים בצורה קלה יותר (פחות כאב ראש).
לא הבנתי על מה יש להתמקח.
אם הוא מכיר אותך הרבה זמן, אז זה גם מקל בבקשות שבנקים הרבה פעמים עושים בעיות איתם (מניסיון אישי כמו העברת סכום כסף גדול בין בני משפחה וכו')
מעולם לא הייתה לי בקשה מיוחדת מהבנק, ולא ראיתי מעולם צורך בבקשה מיוחדת.
גם מעולם לא נתקלתי בבעיה עם העברות (והעברתי סכומים מאוד גדולים לבני משפחה). הדבר הכי קיצוני היה שקיבלתי שיחת טלפון מפקיד "אני רואה שעשית באתר העברה של XXX ש"ח" עניתי לו "נכון", הוא אמר "OK" וההעברה בוצעה. (זה היה על העברה חריגה בסכום גבוהה יחסית. ברוב המקרים אין אפילו שיחת טלפון).
אולי עניין הדחיפות אפשרי עם כל בנקאי
עדיין לא הבנתי איזה עניין של דחיפות יש.
לא רק שאני לא מבין מה יש לדבר עם בנקאי, גם לא ברור לי למה צריך אותו באופן דחוף.
אבל התכוונתי יותר שהוא עונה תוך 10 שניות לטלפון, בלאומי אני צריך לחכות לפעמים חצי שעה בלי בהגזמה, רק כדי שינתבו אותי למישהו שאולי יודע מה אני רוצה ממנו.
א. לא מבין למה אתה צריך מענה תוך 10 שניות.
ב. אני מסכים שלחכות לנציג חצי שעה זה מוגזם.
מה שכן, מעולם לא קרה לי שחיכיתי כלכך הרבה זמן. אולי בגלל שמאוד מאוד נדיר שאני מתקשר לבנק.
בכל מקרה, אם אתה לא רוצה לחכות על הקו, למה לא לפתוח פשוט קריאה באתר ולחכות שיחזרו אליך?
נכון ש90% מהדברים אפשר לעשות אונליין, אבל יש מקרים שכן צריך לשאול משהו
מהנסיון שלי, 99.9999% מהדברים אפשר לעשות אונליין.
את מספר הפעמים שהייתי צריך נציג אנושי בעשור האחרון אפשר לספור על יד אחת.
למשל העברת מניות בין בני משפחה, פתיחת תוכנית חסכון צמודת מדד שהייתי צריך
טוב, אני לא מחזיר מניות בבנק (למעט IRA) ולא מאמין בתוכניות חסכון של הבנק.
אולי מכאן נובע ההבדל.
והיו כל מיני דברים שרציתי לדעת בוודאות.
מה יותר ודאי ממה שרשום לך באתר?
מהנסיון שלי עם נציגי שרות באופן כללי (ולא בהכרח בבנק לאומי), לרוב הנציגים אין שמץ של מושג על מה הם מדברים. ויותר מזה, גם אם הם אומרים לך משהו זה לא מחייב אף אחד, בסוף החברה עובדת לפי הנהלים שלה ומה שכתוב באתר שלה, גם אם הפקיד אמר לך בטלפון משהו אחר.