משתף את ניסיוני עם טריא, אבל לא מזווית התשואה דווקא אלא מבחינת תפעול האתר וההתנהלות הכללית:
פתחתי חשבון ראשי (בפרופיל "שמרן") וחשבון משני (בפרופיל "Tarya Home") לפני מספר שבועות והעברתי סכום כסף קטן לכל חשבון לניסיון. מאז:
1) נתקלתי בהרבה באגים הזויים ואלמנטריים באזור האישי באתר (למשל: חוסר יכולת לשנות סיסמא, חוסר יכולת לצפות בפרטים אישיים, הצגת פרופיל השקעה שגוי ועוד).
2) יצא לי להתקשר לשירות הלקוחות כ-5 פעמים (בימים שונים ובשעות שונות) לדווח על תקלות ולשאול שאלות, לפני ואחרי פתיחת החשבון. בכל פעם, ללא יוצא מן הכלל, הגעתי למוקד השארת הודעות. ברוב המקרים הועברתי להשארת הודעה לאחר המתנה של כרבע שעה לנציג כשברקע מתנגנת לה הקלטה ש"אני הראשון בתור למענה של נציג"...
3) כשנציג שירות לקוחות חזר אליי הוא לא הכיר את אופציית ההשקעה "Tarya Home" בכלל, למרות שהחברה מציגה את הקטגוריה הזאת באתר שלה.
4) עד לרגע זה אין לי שום אפשרות לראות באזור האישי שההשקעה שלי בחשבון המשני ("Tarya Home") אכן מושקעת בקטגוריה הספציפית הזאת.
למזלי לא העברתי עם פתיחת החשבון את הסכום שרציתי להשקיע במקור. בעקבות ההתנהלות הקלוקלת והבאגים באתר החלטתי להעביר בקשת משיכה מלאה לפני שבועיים (סכום מזערי כאמור). הכסף לא התקבל בחשבון הבנק עדיין (מניח שזה תקין כי הם מציגים נזילות של 14 ימי עסקים), אבל הבוקר קיבלתי מהם מייל המודיע לי כי:"השקעתך טרם פוזרה במלואה בין ההלוואות השונות. אנו עושים את מירב המאמצים שהשקעתך תפוזר בהקדם האפשרי ובהתאם לפרופיל ההשקעה שבחרת" (חבל שאין כאן סמיילי של "תופס את הראש").
לצערי אני כבר יודע לא לצפות ליותר מדי מחברות השקעה בארץ, אבל מוכרח להודות שרמה כזאת של חובבנות טכנולוגית וחוסר שירותיות מחברה מהסוג הזה הפתיעו אותי לגמרי.