היבואן של רנו ניסאן בדרך כלל מוכר חלפים במחיר גבוה מהמתחרים.
איך השוות ?
אני אולי מסכים שמחיר החלפים גבוה יותר מאשר האסיאתיות (וגם זה כבר לא בטוח), אבל אני מאוד אופתע אם גובה יותר משאר האירופאיות.
אגב, אל תשכח מקרים כמו לדוגמא שמרצדס ורנו חולקות אותו מנוע, אבל אני בספק אם במוסך של מרצדס תשלם את אותה עלות על החלפים כמו במוסך של רנו..
יבואנים שונים אבל אותו מנוע.
מה גם שאאודי וסיאט חולקות מנועים, אני לא בטוח שאם לקוח עם אאודי ולקוח עם סיאט יפגשו בדלפק לצ'ק-אאוט לאותו טיפול הם יקבלו את אותה חשבונית.
מכיר בעקיפין פז'ו 206 שנמכרה לחלקים אחרי 7 שנים (חדשה, נהג יחיד, טיפולים במוסך מורשה בלבד) עקב תקלות חוזרות במנוע (עד שכבר לא היה משתלם לתקן).
תספר את זה ל
אלפי רוכשי פורד פוקוס או מכוניות עם גיר DSG לפני כמה שנים, 2 הקבוצות התאגדו ותבעו ייצוגית בגלל חוסר אמינות.
שוב, אני לא טוען שצרפתיות יותר אמינות מכולן, אני טוען שב10 שנים האחרונות +- הן אמינות באותה מידה.
טרם שמעתי על קורולה "בעייתית", רכב אמין מאוד, לפחות בשנתונים הישנים יותר.
הנה כשל בחיישן חגורות בטיחות:
https://www.consumerreports.org/car...l-faulty-airbag-sensor-avalon-corolla-matrix/
לא שמעת על קורולה בעייתית כי אף אחד לא יספר על תקלות בקורולה שלו כי, תחשוב שיושבים כל החברים ואתה אומר שהתקלקלה לך הטויוטה..
יסתכלו עליך כמו משוגע..
הגיר של קורולות הרובוטית מסוף העשור הקודם מתחיל לעשות הרבה בעיות בשלב מסוים בחיים. משום מה לא מדברים על זה אבל כשאתה בא למוסך "אהה זה הקורולה עם הגיר הזה, כן כן ידוע..."
מבחינה מכנית, הגיר היה טוב, מדובר על רובוט עם קלאץ' בודד (בשונה מרובוטים עם 2 קלאצ'ים כמו DSG).
הנהג הישראלי שלא הכיר כ"כ את הגיר הרובוטי ולא הבין את ההבדלים בין רובוטי לפלנטרי (שתיהם בישראל נקראים אוטומט ) גרם לכשלים בגיר (בעצם בקלאץ') ומכאן השם המפוקפק..
יש עוד הרבה דוגמאות ספציפיות וגוגל מלא בתקלות "ידועות" של דגמים שנחשבים אמינים.
אם זה חיישנים כושלים במערכת ההיגוי ביונדאי, מנועים כושלים בהונדה או דוושת גז נתקעות בטויוטה.