השירות בפפר חטף מכה, אני איתם עוד משזה היה בהזמנות
פעם זה היה טלפון 24/6 ואיפלו פניות יזומות אליך בבעיות יותר מסובכות
היום זה שעות מאוחרות רק בצ׳אט, ועד שעונים לך שם עובר שעות ואי אפשר לייצר שיחה עם קונטקסט כשההפרשים כל כך גדולים בין הודעות.
גם בשעות הפעילות ההמתנה בטלפון ארוכה, למרות שמודה שאחרי שנכוותי בכמה המתנות הפסקתי להתקשר.
מבחינתי שני הדברים שגורמים לי רצות לעזוב אותם זה:
1.השירת שהתדרדר
2. גדלתי והצרכים שלי מבנק גדלו, הם השיקו כבנק של ״צעירים״ אבל לא השכילו לגדול עם אותם צעירים
יש להם מלא דברים שפתאום הבנתי שלא הייתי צריך בתור חייל/סטודנט.
כשאתה בא לשכור דירה ואין להם לא צ׳ק בנקאי או ערבות.
המוצר השקעות שלהם לא מתאים לתיק פסיבי של אדם בוגר עם קצת צבירה, זה מכוון פעולות ולא החזק וקנה.
כל נושא ההעברות, רק מס״ב ורק בארץ.
בינתיים אני מקבל מואן זירו את התחושה שהם יכולים להיות הבית העיקרי ואולי היחיד של הפעילות הפיננסית שלי.
נראה שהם מכוונים לתת את כל מה שבנק רגיל נותן חוץ ממשכנתא.
גם אם מוצר ההשקעות שלהם עוד בפיתוח ולא הושק, הדברים שדוברת הבנק אמרה לי בפייסבוק גורמים לי להאמין שהוא יתאים לצרכים שלי (בלי דמי משמרת)
אז כרגע זה בעיקר לחכות שיסיימו את הפיתוח (ויפתרו את כל הבאגים
)
ושישמרו על רמת השירות, קל לתת שירות מעולה לכמה מאות/אלפים בהרצה, קשה לשמור על זה לעשרות/מאות אלפים כי חלק מהמשאבים גדלים ביחס ישר