• התכנים בפורום אינם מהווים ייעוץ מקצועי מכל סוג, לרבות ייעוץ השקעות המתחשב בצרכיו המיוחדים של כל אדם.
    השימוש בפורום כפוף לתנאי השימוש. עצם השימוש בפורום מהווה הסכמה מלאה לתנאים אלה.

אשמח לקבל המלצה על בנק יחסית הוגן ושירותי לחשבון סטודנט

  • פותח הנושא פותח הנושא Dordumu
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Dordumu

משתמש רשום
הצטרף ב
15/6/25
הודעות
3
דירוג
0
שלום,

מגיל 17 בערך היה לי חשבון בפפר, אותו סגרתי בסופו של דבר בגלל שירות מאוד בעייתי.
קצת לפני פתחתי חשבון בלאומי, ולאחר שנתיים בערך הגעתי לנקודת קצה מולם. הנציגים שלהם משקרים לי בפרצוף על כך שאין לי הכנסה קבועה (למרות שאני מקבל קצבה לאור נכות קלה , ולמרות שאני מובטל לתקופה יחסית קצרה)
כלומר נמאס לי מהבנקאים "הדיגטלים" , אשר לרוב הם בני גילי, חסרי השכלה, וחסרי כל הבנה בסיסית של החוק בישראל. הלכה למעשה אני עובר אפלייה ברורה מול בנק לאומי, וכרגע בתהליכים מול התקשורת במטרה להביא את הסיפור שלי לסדר היום...
(כל זה התחיל אגב מרצון שלי לקבל אשראי לאחר שבנק לאומי חסם לי את האשראי על דעת עצמו, כי נכנסתי למינוס)

בכל מקרה, אני מתלבט לאן לעבור.
חשבתי על בנק זירו, אבל כבר אני רואה שהשירות הדיגטלי שלהם דיי לוקה בחסר. היה בעיה באפליקציה שלהם והיא לא הצליחה לזהות את הפנים שלי בהתאם לת"ז שלי.
ואז הם ביקשו דרכון (למרות שבתקנון שלהם לא מוגדר שום דבר כזה), וכעת אני מחכה לתגובה מהם בקשר לאימות הפרטים עם הדרכון...
במקביל הסתכלתי בביקורות באינטרנט וראיתי שהרבה מאוד אנשים לא מרוצים מהם, וכי באמת יש לא מעט בעיות טכניות מולם.

רציתי לשמוע דעות, האם השירות הדיגיטלי והבנקאי שלהם בכל זאת טוב, כי אני כן מסוקרן לראות האם הבנק של מר שעשוע עומד בציפיות...


ומה עם מזרחי טפחות? ראיתי בסקר של בנק ישראל כי מזרחי טפחות נותנים שירות יחסית טוב.

אורוואל אמר שבחיים אנחנו בוחרים בין הרע, לרע... עם הבנקים זה נכון באופן מצער.

אשמח לשמוע דעות נוספות , תודה.
 
מה הבעיה בבנק רגיל?
רוב הבנקים ישמחו לתת הטבות יפות לחשבון סטודנט, כי הם יודעים שזה לקוח שיישאר איתם הרבה זמן מתוך הרגל.
 

פתחו חשבון למסחר עצמאי

פסגות טרייד

ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון

מיטב טרייד

ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪5,000
פתיחת חשבון

אקסלנס טרייד

ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון
פסגות טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
פתיחת חשבון
מיטב טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪5,000
ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
אקסלנס טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
גילוי נאות: האתר מקבל תגמול בגין פתיחת חשבון דרך הקישורים. אין באמור משום ייעוץ השקעות או שיווק השקעות.
תראה, בסוף זה לא כזה משנה.

אני דיי שמח מבנק אוצר החייל (או הבינלאומי, זה אותו דבר), בסניף הדיגיטלי 105 - השירות לא רע בכלל.
האפליקציה סבבה אבל לא הכי יפה.
יש פטור מעמלות לכמה שנים ("חשבון ירוק").

במזרחי האפליקציה יותר יפה אבל השירות תלוי בסניף שאתה נופל עליו.
כנ"ל בלאומי אגב.
 
נושאים דומים
פותח הנושא כותרת פורום תגובות תאריך
F אשמח לקבל חוות דעת מה לשפר בפנסיות/השתלמות/גמל פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 0
D חייל בן 19, קצת הלכתי לאיבוד מהאופציות ואני אשמח לקבל קצת הכוונה יומני מסע אישיים 4
L אשמח לקבל חוות דעת על אקסלנס ברוקרים ופלטפורמות מסחר 9
א אשמח אם אוכל לקבל מידע על הוראות המסחר שוק ההון 3
מ אשמח לקבל דעה לגבי פיזור בתי השקעות על אותו מדד שוק ההון 16
ב פעם ראשונה בחיי הולך להשכיר דירה , אשמח להמלצות איך להתנהל נדל"ן 36
N אשמח להסבר לגבי מכירת קרן נאמנות מחקה פטורה שוק ההון 5
D מרגיש שאני מדשדש בפן השקלי בהשקעות - אשמח לעצה שוק ההון 7
א השקעה התחלתית אשמח להכוונה האם היא נכונה שוק ההון 3
א משוחרר משירות קרבי - אשמח לעצה לעתיד שוק ההון 2
ב אשמח לטיפים בהתנהלות מול מס רכוש אוף טופיק 0
divorce+5 אשמח להציג את עצמי ולהכיר חברים פה יומני מסע אישיים 34
נ אני מתחיל. אשמח לכמה שאלות...=) מיסים 1
E תאונה קלה ברכב לא באשמתי - אשמח להתייעץ אוף טופיק 15
כ הצעת משכנתא לגישור שקיבלתי היום אשמח לחוות דעתכם נדל"ן 7
O קו ראשון למסילת רכבת קלה - אשמח לדיעות נדל"ן 2
Elliott אשמח לעצה, מתוסכל התפתחות אישית 6
ד שינוי הקצעה בתיק -אשמח לחו"ד שוק ההון 8
מ תיק השקעות אישי אשמח לחו"ד שוק ההון 15
הירהורים דירה להשקעה - עם משכנתא או בלי? אשמח לשמוע מה דעתכם במקרה שלי נדל"ן 18
N לא יודעת איך לבחור קרנות מחקות - אשמח לעזרה שוק ההון 29
N אשמח לחוות דעת - ריביות משכנתא נדל"ן 5
H תחילת דרך מאוחרת - אשמח להמלצות יומני מסע אישיים 5
ת אשמח לעזרה - פנסיה לאשה בת 53 פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 3
O אשמח לסיוע ממי שהתנסה במעבר מחשבון סוג cash לmargin בIBKR? ברוקרים ופלטפורמות מסחר 0
O אשמח להכוונה ממי שהתנסה בזה מעבר מחשבון קאש למארגין בIBKR ברוקרים ופלטפורמות מסחר 1
O אשמח לעזרתכם - השקעה בבת ים נדל"ן 18
הירהורים אשמח לחוות דעתכם על העסקה הזו בר"ג נדל"ן 22
V פרשת דרכים כלכלית בעקבות זוגיות והקמת משפחה (אשמח להתייחסויות) יומני מסע אישיים 41
ת אשמח לעזרתכם - חישוב דמי ניהול פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 10
1 הי,אשמח לעזרה בסידור תיק השקעות שוק ההון 23
N לא מסתדרים לי הסכומים במכירת אופציות, אשמח לעזרתכם מיסים 2
מ מחפשת את עצמי בקריירה- אשמח לעזרה התפתחות אישית 6
לב מישקין קושי בעבודה עם קולגה - אשמח לתובנות אוף טופיק 32
J מתלבט מאוד מה לעשות, אשמח לכל עצה והארה התפתחות אישית 9
E פיזור השקעות - הצד הסולידי. אשמח לדעתכם שוק ההון 10
R אשמח לחוות דעת על התיק שאני בונה שוק ההון 23
Y תיק השקעות למטרת פרישה מוקדמת (35) - אשמח לדעתכם. שוק ההון 34
א החלטות חשובות, אשמח לעזרה שוק ההון 20
Homer תיק סולידי חו"ל - אשמח להערות והארות שוק ההון 3
stamEhad קיבלתי הצעה למשכנתא - אשמח לדעתכם נדל"ן 34
S ניהול סיכונים ככל שמתקרבים לגיל הפרשיה - אשמח לשמוע עצות פרקטיות פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 4
S האם יש כאן אנשים שמפקידים לקופת גמל ולא לקרן פנסיה משלימה? אם כן - אשמח לשמוע למה פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 69
E אני רוצה לעשות ללוות צלמים באופן עסקי ולא יודע איך לתמחר את זה. אשמח לעזרה אוף טופיק 2
F אשמח להתייעצויות בנושא עוסק אוף טופיק 9
deussex סוגיית צביעת דירה לפני יציאה/כניסת דייר - אשמח לתובנות נדל"ן 29
M אשמח לתגובות בנוגע לאפשרות ועיתוי הכניסה ל : Bloomberg US Corporate 1-5 Years PTF שוק ההון 0
T מעבר מארה"ב לאירופה - אשמח להתייעצות שוק ההון 0
deussex האם אתם עושים חוזה השכרה דרך עורך דין ? מרגיש מבולבל, אשמח לתובנות נדל"ן 28
M אשמח לקישור או אפליקציה למערכת גרפים השוואתיים לקרנות וני"ע בארץ ובעולם שוק ההון 0

נושאים דומים

Back
למעלה