קפה שחור
משתמש בכיר
- הצטרף ב
- 2/9/16
- הודעות
- 12,515
- דירוג
- 10,212
אל תדבר שטויות, אף אחד לא אמר לך לתת פתרונות למסעדה, אתה צריך להציג את הבעיה, לא הצגת את הבעיה, מה אתה מצפה?ואולי אכנס גם למטבח ואתחיל לבשל?
אני בא למסעדה כדי לקבל מוצר, לא כדי לתת שיעור למנהל המשמרת איך לייצר את המוצר, או איך לשפר המסעדה. זה לא מעניין אותי. זה צריך לעניין את מנהל המסעדה, הוא זה שצריך לרוץ אחריי.
סוגים של פידבק הוא לא להגיד איך ארוחה אמורה להיות או איך שירות אמור להיות אלא פשוט להגיד את הבעיות בפנים
"חיכיתי הרבה זמן למנה"
"הסכום היה מטונף"
"האוכל היה מלוח מדי"
כל זה נכלל בביקורת לגיטימית שלא תמיד קשורה לשירות, אלא לכלל החוויה במסעדה
לכן אי-השארת טיפ בלי ביקורת לא מקדמת אף אחד לשום מקום
רוצה להתמרמר בעצמך עם עצמך, תרגיש חופשי