אהלן לכולם
שבועות ארוכים שאני מחפש משרת סטודנט שהיא ללא מכירות, ובשעה טובה יש לי ראיון למשרה שנשמעת סבבה - תמיכה טכנית במוקד.
אממה, נאמר לי שחלק מהתהליך זה מרכז הערכה. לי אין ניסיון עם זה אבל אני יודע שהדבר הזה ידוע לשמצה ויצא לי לשמוע על אנשים שוויתרו על ראיונות בגלל זה..
לי אין את הלוקסוס לוותר (די המום מאיך שמסתבר ש90% מהמשרות במוקד טלפוני מאלצות אותך לדחוף מוצרים ללקוחות), ובאמת אנסה את מזלי.
אם למישהו יש ניסיון עם הדבר הזה אשמח לשמוע קצת על איך זה היה וטיפים וכ'ו. אני משער שיהיה ביקוש די גבוה לתקנים שפותחים.
נראה לי פחות מתאים לציין איזה חברה ספציפית, אז רק אגיד שזו אחת מחברות האינטרנט-תקשורת-טלוויזיה.
נאמר לי שהמרכז הערכה יקח כ3 שעות וכולל בין היתר מבחן טכני קצר, ראיון ואיזה משהו עם להציג את עצמך..
המשרה זה לתמיכה טכנית משהו בסיסי מאוד, עם קורס של 5 ימים.
תודה מראש!
שבועות ארוכים שאני מחפש משרת סטודנט שהיא ללא מכירות, ובשעה טובה יש לי ראיון למשרה שנשמעת סבבה - תמיכה טכנית במוקד.
אממה, נאמר לי שחלק מהתהליך זה מרכז הערכה. לי אין ניסיון עם זה אבל אני יודע שהדבר הזה ידוע לשמצה ויצא לי לשמוע על אנשים שוויתרו על ראיונות בגלל זה..
לי אין את הלוקסוס לוותר (די המום מאיך שמסתבר ש90% מהמשרות במוקד טלפוני מאלצות אותך לדחוף מוצרים ללקוחות), ובאמת אנסה את מזלי.
אם למישהו יש ניסיון עם הדבר הזה אשמח לשמוע קצת על איך זה היה וטיפים וכ'ו. אני משער שיהיה ביקוש די גבוה לתקנים שפותחים.
נראה לי פחות מתאים לציין איזה חברה ספציפית, אז רק אגיד שזו אחת מחברות האינטרנט-תקשורת-טלוויזיה.
נאמר לי שהמרכז הערכה יקח כ3 שעות וכולל בין היתר מבחן טכני קצר, ראיון ואיזה משהו עם להציג את עצמך..
המשרה זה לתמיכה טכנית משהו בסיסי מאוד, עם קורס של 5 ימים.
תודה מראש!