שלום,
מבקש סביבות 38% מימון מהבנק, 850 אש"ח.
מצפה להצליח לחסוך את הסכום בתוך 10 שנים+- ולסגור את החוב (או שמא עדיף להשקיע? אבל זה כבר שרשור אחר)
מה כדאי לדעת לפני שאני ניגש לעשות סבב?
למשל, שמעתי על טריק של "מסלול פיתוי" - בו לוקחים ריבית גבוהה עם אפשרות יציאה, ומקבלים מסלול אחר עם ריבית נמוכה, ואת הגבוהה פורעים בקרוב.
אשמח לעוד המלצות ו/או הבהרה לגבי ההמלצה לעיל
תודה
מבקש סביבות 38% מימון מהבנק, 850 אש"ח.
מצפה להצליח לחסוך את הסכום בתוך 10 שנים+- ולסגור את החוב (או שמא עדיף להשקיע? אבל זה כבר שרשור אחר)
מה כדאי לדעת לפני שאני ניגש לעשות סבב?
למשל, שמעתי על טריק של "מסלול פיתוי" - בו לוקחים ריבית גבוהה עם אפשרות יציאה, ומקבלים מסלול אחר עם ריבית נמוכה, ואת הגבוהה פורעים בקרוב.
אשמח לעוד המלצות ו/או הבהרה לגבי ההמלצה לעיל
תודה