הייתי אצלם ועברתי מהם תחת קבוצת הרכישה של חסמבא לאקסלנס עם מזרחי כברוקר (הקבוצה סגורה כבר).
מי שסקרן, עברתי רק בגלל דמי הניהול העדיפים שהשיגה הקבוצה.
שירות הלקוחות של קל-גמל הוא בסדר. הם עונים במייל לרוב תוך 24 שעות, ובצורה עניינית (בניגוד לתשובות של "תדה על פנייתך, נחזור אליך תוך 3 ימי עסקים").
תמיד דיברתי עם אותו האיש, וקיבלתי את הרושם שמספר אנשים בודד מתפעל את כל העסק.
האתר שלהם לא ממש מתפקד, אז הכל בתקשורת בין אישית.
בהשוואה לשירות הלקוחות של גופים אחרים כמו אקסלנס (ביזיון מהיכרות אישית, אבל אולי, רק אולי, בגלל העומס והבילבול שיצרה קבוצת הרכישה בקרב הנציגים), ומיטב דש (אנטיפטים מהיכרות אישית), קל-גמל היו בסדר (מהיכרות אישית).
לא הייתי דואג בקשר לשירות הלקוחות, אלא אם הם יגדלו מעבר למידת הכוחות של שירות הלקוחות.
שיוכי ההפקדות בוצעו יחסית בזמן (המעסיק משחק עם הזמנים של ההעברות ומותח לפעמים את גבולות החוק) אז איחורים בשיוכים (להרגשתי) לא היו בהכרח בגלל קל-גמל.
מה שכן, הם מעולם לא יצאו מדעתם ליידע אותי על כל מיני פאקים שהיו (בהתחלה) או בזמן מעבר מהם לאקסלנס.
מצד שני, לא נראה לי שאף גוף בארץ היה עושה את זה טוב יותר.
אז כן, דעתי עליהם חיובית בסך הכל.