TunaGolem
משתמש בכיר
- הצטרף ב
- 27/9/15
- הודעות
- 7,880
- דירוג
- 8,168
אני מדבר בשפה קשה אל נציגה רשמית של חברה. אין כאן שום דבר אישי.אתה לוקח את זה קשה מדי.
כמובן. אני בהחלט מאמין שזו זכותם המלאה, כמו גם אם היו מפלים על בסיס אתני אחר.המטרה של אקסלנס היא להרוויח. אם הם חושבים שלקוח אמריקאי "יקר" להם מדי, זו זכותם.
הטענה שלי היא אחרת: בשוק עם תחרות אמיתית, המחירים יורדים למינימום האפשרי כדי להִשאר רִוְחִיִים. המאמץ של אקסלנס למשוך לקוחות "פחות איכותיים" על ידי מבצעי "חבר־מביא־חבר" הינו דוגמא לכך שהם כאסטרגיה בחרו להגדיל את בסיס הלקוחות שלהם גם במחיר הפסד נקודתי. אבל, כל המאמץ שלהם מופנה להנמכת מחירים אל מול יתר בתי ההשקעות בארץ, למשיכת לקוחות מהם ומהבנקים, בעוד חזית התחרות האמיתית הינה מול IB.
עד שהם יבינו שהם היו צריכים להוריד עמלות מיותרות (200 פיפס על המרה), ולקבל כל לקוח שמגלה עניין, האֻרְוָה תרוּקן.