אני מוצא את עמצי מבטח כל מיני מוצרים בבית (מזגן, מכונת כביסה, מדיח) דרך שירות האחריות של המוצר - הרבה פעמים זה נראה לי לא יקר מידי ביחס לטיפול בבעיות במוצרים קריטיים בשימוש קבוע.
אני תמיד זוכר את כלל האצבע: לא מבטחים מפני ארוע שאתה יכול להרשות לעצמך לעמוד בו (למשל תיקון מכונת כביסה), אחרת זה לא משתלם בטווח הארוך (ואני זוכר במעומעם את האקטואריה שמאחורי העניין, ואת הפוסט המדובר באתר זה).
בכל זאת אני מבטח מהנימוק הבא: היצרן יכול להרשות לעצמו לבטח אותי במחיר שישתלם לי, כי לו כבר יש את שירות האחזקה והוא הסמכות למוצר.
שאלתי: בכללי: אני צודק, או קונה שקט נפשי במחיר מופקע?
אני תמיד זוכר את כלל האצבע: לא מבטחים מפני ארוע שאתה יכול להרשות לעצמך לעמוד בו (למשל תיקון מכונת כביסה), אחרת זה לא משתלם בטווח הארוך (ואני זוכר במעומעם את האקטואריה שמאחורי העניין, ואת הפוסט המדובר באתר זה).
בכל זאת אני מבטח מהנימוק הבא: היצרן יכול להרשות לעצמו לבטח אותי במחיר שישתלם לי, כי לו כבר יש את שירות האחזקה והוא הסמכות למוצר.
שאלתי: בכללי: אני צודק, או קונה שקט נפשי במחיר מופקע?