מצטרף לביקורת של
@Shlomi Z על קל גמל ורוצה לשתף בניסיון שלי איתם עד כה.
בהתחלה ניידתי לשם קופת גמל ישנה, הניוד הושלם אחרי עיכוב קל של כשבועיים ואחרי כמה מיילים שהייתי חייב לוודא איתם שהניוד אכן קרה (הם שלחו לי בסמס שהניוד הושלם ללא כל אסמכתא ולקח עוד כשבוע עד שהיתרות התעדכנו באיזור האישי באתר).
לאור ההצלחה היחסית של ניוד קופת הגמל, החלטתי לנייד גם את קרן ההשתלמות וכאן התחיל הסיוט.
הגשתי טפסים, קופה חדשה נפתחה והפקדו חדשות של המעסיק התחילו לזרום לקופה החדשה. במשך 4 חודשים!! חיכיתי לניוד הקרן מאלטשולר, כשכל חודש אני מקפיד לתזכר אותם ולשאול מה הסטטוס. אחרי 4 חודשים אני מקבל מכתב מאלטשולר שהניוד נכשל כי תוקף הבקשה פקע, אחרי התכתבות קצרה עם קל גמל שבה גם הבעתי את אי שביעות הרצון שלי מהשירות שלהם, נאלצתי להתקשר בעצמי לאלטשולר ולשאול אותם לפשר ההודעה ומה עליי לעשות בהמשך והעברתי את ההנחיות האלה לקל גמל - מביך!
נכון לעכשיו, עבר כמעט חודש מאז המקרה ועדיין שום דבר לא קרה.
משהו לא טוב עובר עליהם, אולי בגלל הקורונה... בהתחלה הם היו די רספונסיביים וגם הסוכן שלהם, שהיום כבר לא עונה, היה זמין לשאלות במייל. היום כלום. לא ברור מה קורה עם הפניה שלי והאם היא בכלל בטיפול. כרגע בתקופה לחוצה מבחינתי ואחרי בלאגן לא קטן שהם יצרו לי עם הכספים אני נאלץ לבחון חלופות אחרות.
עוד דבר, אין להם מענה טלפוני בכלל (טכנית יש, אבל זה שירות הודעות חסר תועלת ולא נראה שההודעות שמשאירים מגיעות ליעדן), כל התקשורת היא רק דרך מיילים. יש שיגידו שזאת לא בעיה, לדעתי זה חיסרון כי:
א. לפעמים לוקח להם יומיים-שלושה להגיב למייל ןשאלות דחופות לא יזכו למענה בזמן.
ב. אין לי מושג עם מי אני מדבר ומה תפקידו.
מוסר השכל מכל הסיפור - לפעמים עדיף לשלם קצת יותר כדי לקבל שירות הולם ולחסוך כאב ראש מיותר.