• התכנים בפורום אינם מהווים ייעוץ מקצועי מכל סוג, לרבות ייעוץ השקעות המתחשב בצרכיו המיוחדים של כל אדם.
    השימוש בפורום כפוף לתנאי השימוש. עצם השימוש בפורום מהווה הסכמה מלאה לתנאים אלה.

עלות המרת שקל לדולר למטרת מסחר בברוקר אמריקאי -עושה סדר

Jonny12345

משתמש רשום
הצטרף ב
1/6/18
הודעות
20
דירוג
0
היי,
אני חדש בפורום ומקווה שהדיון כאן יתרום לכולם.
קראתי הרבה (אולי אפילו הכל) מהתכנים שקשורים בנושא ויש לא מעט דעות בנושא.
מישהו יכול לעשות לי קצת סדר? אני רוצה לפתוח חשבון ב-IB בארה"ב.
1) מבחינת תהליך המרת המט"ח איך זה עובד ומה עדיף?
2) במידה וציינתם את האפשרות של הבנק, אפשר פירוט מלא על כל סוגי העמלות וכמה זה לפני/אחרי המיקוח?
א) כעיקרון אני צריך להעביר 10K$ לחשבון על מנת לפתוח - איפה מומלץ להמיר (עלויות) ולמה?
ב) לאחר מכן אני רוצה להפקיד 1K$-2K$ חודשית - איפה מומלץ להמיר ולמה?
*החשבון מיועד לטווח ארוך, תקופה של 10 שנים ומעלה.

חלק מהדברים שעלו במה שקראתי בפוסטים בנושא:
1) בנק הפועלים עם מיקוח מסויים
2) Covercy
3) להשתמש ב-IB Israel ולהמיר ולסחור דרכם (עם עמלות גבוהות יותר)

כפי שאני רואה את התהליך כעת:
1) המרת שקלים לדולרים (דרך גורם 3 (והפקדה לבנק) או הבנק שלך)
2) הפקדה ב-IB
3) רכישת מניות ב-IB
 
תודה רבה על התגובות דור וזרזה! מפנה עדיין את השאלות לכלל הפורום כולל ההודעה הקודמת (:
עלו כאן שאלות רבות ולכן מבקש להתייחס לכולן, עד כמה שאפשר.
סופ"ש מעולה!

לזרזה:
יותר פשוט:
1) הפקדה שקלים ב-IB
2) המרת שקלים לדולרים
3) רכישת מניות ב-IB

אתה מתכוון הפקדה ב-IB ארה"ב?
המרת שקלים ישירות מהחברה או במסחר רציף? מה העלות?

לדור:

תודה על הקישור, אני מסכם (ושואל) את עיקרי הדברים כדי לראות שהבנתי נכון:
- החשבון של אינטרקטיב בסיטי בנק משמש גם למי שרשום ל-IB ארה"ב (לא מצויין שם)?
- אם יש לך הסדר עם הבנק, אפשרי שלא תשלם עמלות עו"A שכוללות העברת ש"ח בין חשבונות בארץ.
- IB (לא ברור אם הכוונה גם לארה"ב) מספק אפשרות למסחר במטח כך שההמרה היא בעצם מגולמת במסחר במט"ח (מבחינת עמלות) במסחר הרציף ואין עלויות נוספות על כך. יש למישהו דוג' איך זה עובד בפועל? - כך למשל: העברת 1000 שקל ישירות לIB וקנית usdils...ואיך מנזילים לדולר ואז קונים וכו' וכמה עלויות עוברות בדרך (כולל מרווח).
- במידה וסחרת בצורה שהזכרתי לפני כן (המרת מטח) מה המרווח ב-IB בדרך כלל בפיפס? יחסית קטן?
- מבחינת שורטיסטים איך אפשר להשאיל להם מניות והאם זה מבוטח במקרה והם לא יכולים להתכסות?
 
- החשבון של אינטרקטיב בסיטי בנק משמש גם למי שרשום ל-IB ארה"ב (לא מצויין שם)?
- אם יש לך הסדר עם הבנק, אפשרי שלא תשלם עמלות עו"A שכוללות העברת ש"ח בין חשבונות בארץ.
כן
- IB (לא ברור אם הכוונה גם לארה"ב) מספק אפשרות למסחר במטח כך שההמרה היא בעצם מגולמת במסחר במט"ח (מבחינת עמלות) במסחר הרציף ואין עלויות נוספות על כך.
אינטראקטיב ברוקרס עצמם הם חבר הבורסה והקסטודיאן ומאפשרים לך לסחור/להשקיע, אין שום קשר לאינטראקטיב ישראל.

יש למישהו דוג' איך זה עובד בפועל?
יש דוגמה בקישור שנתתי לך.

- במידה וסחרת בצורה שהזכרתי לפני כן (המרת מטח) מה המרווח ב-IB בדרך כלל בפיפס? יחסית קטן?
כחצי פיפס.

- מבחינת שורטיסטים איך אפשר להשאיל להם מניות והאם זה מבוטח במקרה והם לא יכולים להתכסות?
עדיף שתקרא באתר של אינטראקטיב ברוקרס על התכנית הזו, היתרונות, החסרונות והסיכונים.
 
אתה מתכוון הפקדה ב-IB ארה"ב?
המרת שקלים ישירות מהחברה או במסחר רציף? מה העלות?
יש להם חשבון בנק בארץ, של CITIBANK, הוא מקבל שקלים ותוך כמה שעות הם מופיעים אצלך בחשבון.
ההמרה היה על רציף, הSPREAD תלוי בשעות היום (האם זה מסחר אקטיבי או after hours). לא גדול. (אגב, מישהו יודע מה הם השעות?)
בנוסף לSPREAD אתה תשלם עמלת המרה (2$) או 0.002% (הגבוה מבניהם).
מה בדיוק קראת? ממליץ לקרוא שוב :)
 
נערך לאחרונה ב:
החשבון של אינטרקטיב בסיטי בנק משמש גם למי שרשום ל-IB ארה"ב (לא מצויין שם)?
החשבון הוא של IB ארה"ב. גם מי שפתח חשבון בIB דרך המתווך הישראלי יכול להשתמש בו (ובודאי מי שפתח חשבון ישירות)
 
רק אציין שאם בכל זאת בחרת לא ב-IB אז קלירשיפט יותר זולים מקוברסי (בערך פי 2).
 
המון תודה לכולם, תותחים!
אני מסכם שוב (:

יש להם חשבון בנק בארץ, של CITIBANK, הוא מקבל שקלים ותוך כמה שעות הם מופיעים אצלך בחשבון.
ההמרה היה על רציף, הSPREAD תלוי בשעות היום (האם זה מסחר אקטיבי או after hours). לא גדול. (אגב, מישהו יודע מה הם השעות?)
בנוסף לSPREAD אתה תשלם עמלת המרה (2$) או 0.002% (הגבוה מבניהם).
מה בדיוק קראת? ממליץ לקרוא שוב :)

* זה לא משנה אם זה IB ישראל או ארה"ב התהליך זהה.

1) אחרי שאני פותח חשבון מסחר בIB אני מעביר כסף בשקלים לחשבון שלהם בסיטי בנק.
2) השקלים מופיעים בחשבון המסחר שלי.
3) אני קונה עם השקלים דולרים במסחר הרציף של דולר-שקל ורק פה אני משלם עמלות: (2$) או 0.002% (הגבוה מבניהם).
4) קונה מניות עם הדולרים שהחלפתי.

* (תחילת אפריל מגיש דוח רווח הון למס הכנסה במידה ויש רווח, אבל כדאי גם אם יש הפסד, על מנת שאוכל לקזז בשנה אחרי).
* בנוגע לכוכבית הקודמת, תהיתי אם צריך בכלל לדווח במידה ואתה לא מנזיל את הרווח? כלומר, אם אני לא לוקח את הרווחים
ומעביר אותם למקום אחר מחשבון המסחר, אותם רווחים יכולים להפוך להפסד בהמשך השנה..או שגם זה מקזזים שנה אחרי (תוהה..).
 
אני קונה עם השקלים דולרים במסחר הרציף של דולר-שקל ורק פה אני משלם עמלות: (2$) או 0.002% (הגבוה מבניהם)
עמלת המינימום שונה אם תצטרף דרתתצטרף דרך המתווך הישראלי.
אם תצטרף דרך ההסדר של דיבידעת עמלת המינימום תהיה 10₪, אחרת 75₪.

בנוגע לכוכבית הקודמת, תהיתי אם צריך בכלל לדווח במידה ואתה לא מנזיל את הרווח? כלומר, אם אני לא לוקח את הרווחים
ומעביר אותם למקום אחר מחשבון המסחר, אותם רווחים יכולים להפוך להפסד בהמשך השנה..או שגם זה מקזזים שנה אחרי (תוהה..).
אתה צריך לדווח רק אם יש לך רווח (או הפסד) ממומש. כלומר, לא מכרת, לא דיווחת.
יש תנאים נוספים לדוח שנתי:
1) הכנסות שלא נוכה מהם מלוא המס במקור.
2) מחזור מכירות מעל 640,000₪ (מתכוונים להעלות את הסף לכמה מיליונים, אבל עוד לא בוצע בפועל)
3) מחזור דיבידנדים מעל 334,000 גם אם כל המס נוכה במקור
4) סך צבירה בחשבונות זרים מעל 1.8 מיליון (נכון ל-2017) מתישהו במהלך השנה.
5) העברה מהארץ לחו"ל של מעל 500,000₪ בשנת המס.
6) יש עוד מלא סיבות וניואנסים, אך אלה העיקריים.
 
* זה לא משנה אם זה IB ישראל או ארה"ב התהליך זהה.
התהליך זהה אבל העמלות שונות.
2$/0.002% זה רק בחשבון ישירות בib. באינטר ישראל דרך קבוצת דיבידעת העמלות קצת יותר גבוהות, ובאינטר ישראל בלי הקבוצה העמלות גבוהות משמעותית.
בנוגע לכוכבית הקודמת, תהיתי אם צריך בכלל לדווח במידה ואתה לא מנזיל את הרווח? כלומר, אם אני לא לוקח את הרווחים
ומעביר אותם למקום אחר מחשבון המסחר, אותם רווחים יכולים להפוך להפסד בהמשך השנה..או שגם זה מקזזים שנה אחרי (תוהה..).
מס אתה משלם על רווחים. כלומר ברגע שמכרת מניה ברווח או קיבלת דיבידנד אתה מחוייב לשלם עליו מס.
כל עוד לא מכרת את המניה הרווח הוא רק "על הנייר" ולכן עדיין מס לשלם.
זה לא משנה אם אתה מוציא את הרווח הזה מחשבון ההשקעות או משתמש בו לקנות מניות אחרות, ברגע שמכרת מניה ברווח יש חבות מס.
 
תודה רונן ויעקב!
אני מתכנן להשקיע דרך IB ארה"ב.

אם מישהו מוצא אי דיוקים בהודעה הקודמת שלי מוזמנים להגיב!

דרך אגב, מישהו יכול לשלוח לינק כאן או טופס שלו (מצונזר מפרטים אישיים ושעדיין אפשר לראות מה מילאו בו) של מס הכנסה בגין רווח הון? (מישהו שכבר מילא בעזרת יועץ מס\רו"ח..)? - במידה וזה חוקי..
 
תודה רונן ויעקב!
אני מתכנן להשקיע דרך IB ארה"ב.

אם מישהו מוצא אי דיוקים בהודעה הקודמת שלי מוזמנים להגיב!

דרך אגב, מישהו יכול לשלוח לינק כאן או טופס שלו (מצונזר מפרטים אישיים ושעדיין אפשר לראות מה מילאו בו) של מס הכנסה בגין רווח הון? (מישהו שכבר מילא בעזרת יועץ מס\רו"ח..)? - במידה וזה חוקי..
יש שירשור פעיל בנושא כאן
בעיקרון, בהגשת הדוח יש צורך לבחון ממבט אישי כי הנתונים משתנים מאדם לאדם
ההמלצה הפופולרית הינה להעזר בשנה הראשונה ברו"ח ואז לעקוב אחרי עבודתו כמו תוכי בשנים עוקבות
 
דרך אגב, מישהו יכול לשלוח לינק כאן או טופס שלו (מצונזר מפרטים אישיים ושעדיין אפשר לראות מה מילאו בו) של מס הכנסה בגין רווח הון?
בבקשה. (זו דוגמא פרטית שלי ולא מהווה ייעוץ לפעול בשום דרך שהיא).
מדובר רק בנספחים של רווחי הון ודיבידנדים מחול (אשתי ביקשה שהשאר ישאר חסוי לעת עתה - אבל ההעתקה מהנספחים לטופס הראשי 1301 היא די פשוטה), ותזכור שאני אמריקאי אז המצב המיסויי שלי שונה (למשל לא מנכים.לי מס דיבידנדים במקור ואני צריך לעשות חישוב כמה מגיע לארה"ב וכמה לישראל).
 
אני אדווח כל שנה, כי גם בשנה של הפסד כדאי לדווח על מנת לקבל מס מגן לשנה העוקבת/
הלוואי והיה איזה מישהו שפתח חשבון שאפשר לדבר איתו אישי ;)
 
אני אדווח כל שנה, כי גם בשנה של הפסד כדאי לדווח על מנת לקבל מס מגן לשנה העוקבת
אם אתה לא מוכר בכלל ניירות בשנה מסויימת, שזה מה שהרבה מחברי הפורום שמאמינים בהשקעה פסיבית עושים, אין לך לא רווח ולא הפסד ולכן כנראה שגם לא תצטרך להגיש דו"ח באותה שנה (בהנחה שעל כל הדיבידנדים שקיבלת נוכה מס במקור ברמה מספקת ושאין סיבה אחרת שבגללה אתה חייב בדו"ח)
 
אגב אתם יכולים לפתוח על זה שרשור.. בהתאם לחוק שיצא אפשר עכשיו לפתוח חשבון בIBKR במינ' של 0$.
 

פתחו חשבון למסחר עצמאי

פסגות טרייד

ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון

מיטב טרייד

ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪5,000
פתיחת חשבון

אקסלנס טרייד

ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון
פסגות טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
פתיחת חשבון
מיטב טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪5,000
ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
אקסלנס טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
גילוי נאות: האתר מקבל תגמול בגין פתיחת חשבון דרך הקישורים. אין באמור משום ייעוץ השקעות או שיווק השקעות.
נושאים דומים
פותח הנושא כותרת פורום תגובות תאריך
O עלות המרת מטבע IRA, בנק מול בית השקעות שוק ההון 6
ב חישוב עלות המרת מטבע שוק ההון 2
Z עלות המרת מטבע בIBKR. באתר שלהם מופיע 0.002%, מינימום 2$ צרכנות פיננסית 1
עידן200 עלות המרת דולרים + העברתם לחשבון בחול שוק ההון 1
Y עלות רכישת תעודות סל איריות/אירופאיות שוק ההון 1
א עלות הריסה ובניה משוערת נדל"ן 16
B עלות השקעות בארץ צרכנות פיננסית 10
Z חישוב עלות הקניה של שכבה בנייר לא ישראלי בבנק. שוק ההון 56
F עלות העברת תיק מאקסלנס לברוקר אחר? ברוקרים ופלטפורמות מסחר 10
מ עלות של אכ"ע - מעבר לתשלום עצמאי פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 3
algo.il פנסיה דרך IRA שווה את פערי עלות הביטוח בקרן פנסיה מנוהלת להפקדות? פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 12
ש עלות שערורייתית לביטוח ריסק פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 81
Williamsburg מה ההבדל בין "עלות משוקללת" לבין "עלות FIFO"? ברוקרים ופלטפורמות מסחר 1
ש הבדל עלות בין קרן נאמנות לתעודת סל על אותו מכשיר שוק ההון 2
נ עלות ביטוח נכות בקרן פנסיה פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 1
J עלות לימודים באייבי ליג התפתחות אישית 2
י עלות תיק מנוהל צרכנות פיננסית 8
כ עלות ערבות דיגיטלית צרכנות פיננסית 0
A חישוב עלות השתתפות בהקמת מעלית נדל"ן 23
ק קניית רכב - חישוב עלות "אמיתית" לאורך זמן צרכנות פיננסית 23
ש איך לחשב עלות בשכירות לדירה עקב עליית מדד נדל"ן 14
A עלות תוספת בניה נדל"ן 3
A עלות הוצאת היתר בניה נדל"ן 0
פ השוואת עלות: העברת כספים לIBKR פוסטים מאיכות נמוכה 5
M עלות הסכם ממון לאיש הסולידי צרכנות פיננסית 19
ה כרטיס אשראי - עלות מט׳׳ח קרובה ל 0 פוסטים מאיכות נמוכה 9
S איך להעריך עלות הנכס לפני מכירה נדל"ן 7
Michel עלות דיור מוגן פרישה מוקדמת והחיים שאחריה 55
K פער בין עלות אופציות למחירי מימוש שונים לא הגיוני שוק ההון 0
קפיטליסט מרושע עלות חיית מחמד צרכנות פיננסית 41
C האם יש דרך לקנות בלאקרוק iShares מבלי לשלם עלות חודשית קבועה שוק ההון 3
Michel שינוי מסלול ביטוח אובדן כושר עקב עלות גבוהה מאוד ככל שמתבגרים. פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 15
פנטום עלות רואה חשבון על דיווח שנתי למס הכנסה מיסים 14
מ עלות ביטוח פנסיה פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 1
י מחיר עלות נמחק לאחר ניוד תיק השקעות מיסים 3
navv עלות שירותי ליווי לפינוי בינוי נדל"ן 1
הדבורה מיה עלות מניה עם מכירת אופציות שוק ההון 2
K התקנת אינטרנט דרך הסיבים - עלות סלילה מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 1
Fitch עלות חידוש דרכון ביומטרי אחרי 5 שנים פוסטים מאיכות נמוכה 63
א חישוב עלות מעסיק ואופטימיזצית מס מיסים 5
stamEhad טווח מחירים עבור עלות דוח שנתי לשכיר אצל רו"ח מיסים 9
E חישוב עלות רכישת מניות זרות בשקלים ומיסוי מיסים 11
T מע״מ על עלות שילוח לארץ מיסים 51
deussex המלצה למצלמות אבטחה לבית עלות טובה מול תועלת (זוג/שלוש מצלמות + מנגנון מקליט) אוף טופיק 19
I עלות ביטוח נכות בפנסייה פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 23
G מה ההבדל בין שער עלות מתואם לנומינלי? שוק ההון 13
N למישהו יצא להוציא דרכון רומני? עלות vs כדאיות אוף טופיק 10
E עלות הסכם ממון אוף טופיק 21
M איך מחשבים "עלות רכישה" לצורך מס שבח לבית שנבנה ב "בנה ביתך" לפני 35 שנה? נדל"ן 9
S עלות ביטוחים לפנסיה צרכנות פיננסית 1

נושאים דומים

Back
למעלה