AbuNafha
משתמש רגיל
- הצטרף ב
- 7/10/18
- הודעות
- 107
- דירוג
- 80
אני כבר בערך 20 שנה באותו בנק, בנק הפועלים, ואני בשנים האחרונות מאד לא מרוצה מהשירות שהם נותנים, ועכשיו בתקופת הקורונה, כשהם מנצלים את המצב וכמעט ולא נותנים שירות פרונטלי (והשירות הדיגיטלי תקול), הקש די שבר את גב הגמל.
אני חושב על לעבור לבנק אחר, ורציתי לקבל המלצות מחברי הפורום שכן נמצאים בבנק שהם מרוצים ממנו.
הדרישה הבסיסית היא כמובן ששירותי הבנק פשוט יעבדו. עם הפועלים יש המון תקלות באפליקציה, באתר ובמכונות האוטומטיות שלהם בסניפים, למשיכת מזומן והפקדת צ'קים. המון.
חשוב לי גם היחס האישי - אני עושה יותר פעולות מהממוצע, פעולות שונות ומגוונות, אני מנהל עסק ולכן אני צריך בנקאי פרטי שאהיה איתו בקשר. אם הקשר מתאפשר גם במייל ולא רק טלפונית - זה מצויין.
ובגדול פשוט להרגיש שהבנק לא מזלזל בלקוחות שלו, שכן אכפת להם מכל לקוח והם מנסים לתת לו את השירות הטוב ביותר שהם יכולים.
תודה לעוזרים.
אני חושב על לעבור לבנק אחר, ורציתי לקבל המלצות מחברי הפורום שכן נמצאים בבנק שהם מרוצים ממנו.
הדרישה הבסיסית היא כמובן ששירותי הבנק פשוט יעבדו. עם הפועלים יש המון תקלות באפליקציה, באתר ובמכונות האוטומטיות שלהם בסניפים, למשיכת מזומן והפקדת צ'קים. המון.
חשוב לי גם היחס האישי - אני עושה יותר פעולות מהממוצע, פעולות שונות ומגוונות, אני מנהל עסק ולכן אני צריך בנקאי פרטי שאהיה איתו בקשר. אם הקשר מתאפשר גם במייל ולא רק טלפונית - זה מצויין.
ובגדול פשוט להרגיש שהבנק לא מזלזל בלקוחות שלו, שכן אכפת להם מכל לקוח והם מנסים לתת לו את השירות הטוב ביותר שהם יכולים.
תודה לעוזרים.